Heavy schreef:Maar eigenlijk zit ik helemaal nooit op aandacht te wachten.
Ik ook niet alhoewel ik het best leuk vind als mensen zeggen dat ze Lais zo mooi vinden, maar daar houdt het dan ook wel zo'n beetje op

. Mijn schoonvader maakt onderweg heel vaak een praatje (of zogenaamd lollige opmering), nou ik moet er niet aan denken, laat mij maar lekker met rust (laat staan dat ik zelf een praatje begin).
Miezemuis schreef:Wat ik niet begrijp is dat mensen het haar kwalijk nemen. Dan zeggen ze: nou die hond heeft vast wat ergs meegemaakt. En als ik dan ontken dan doen ze net of ze compleet gestoord is. Ik zeg dan altijd maar dat ik ook geen allemansvriend ben en dat ze het zure van mij heeft.

Hahahaha
Lanavandevledders schreef:zelf haal ik nooit een vreemde hond aan, en blijf op gepaste afstand
Zo doe ik het ook, zou zo lekker zijn als iedereen dat deed.
Sandra&co schreef:Nooit nee. Het zijn altijd van die sufgesnoven schijtfouten.
Die hebben we hier niet

. Hier zijn het altijd van die kale vijftigers met bierbuiken die zich belangrijk willen voelen, ook niet mijn smaak.
Galga's schreef:Ik loop met 4 honden, waarvan 3 altijd wel zin hebben om met mensen te knuffelen. Maar die 4de, dat is een enorme magneet. Doodsbang voor mensen in het algemeen en helemaal voor mannen. "Bij hun is ze niet bang hoor, want zij zijn goed met honden". Dat ik vervolgens een hondje heb die zich in paniek uit haar anti-ontsnaptuig en halsband probeert te wurmen en allemaal stress signalen uitzendt, zien ze niet of ze zijn hevig op hun teentjes getrapt. Het zijn eigenlijk altijd mannen die het proberen.
Ongelofelijk. Echt wat BP ook zegt, het ikke ikke ikke en de rest kan écht stikken, bah.
gonnie schreef:ik zei tegen Tanja dat ze rustig moest blijven, gaat die vrouw haar aaien en dan zegt ze Tanja rustig nou, ja doei, bij haar blijft Tanja al helemaal nooit rustig.
Het is leuk om lieve honden te hebben, maar deze zijn een beetje te lief. Ik geloof dat ik ineens heel erg terug verlang naar die etterbakkies van me. Hahaha.
Die snappen er echt niks van hè. En ja te lief is ook weer lastig haha.
S@ndr@ schreef:Ik denk dat mijn honden er niet aaibaar uitzien, ik heb dat nooit, of ik heb gewoon een debielen radar en ontloop dat, 1 van de 2

(ik ben zelf al niet zo`n mensen mens...... en de evil eye als ze te dicht bij komen soms)
Heerlijk! Onderweg kijken best veel mensen nogal wantrouwend naar haar; sta ik aan de kant van een smal pad om een fietser langs te laten, Lais netjes in zit en onder appèl, durven ze nauwelijks te trappen en kijken ze wat angstig terwijl ze langskomen

. Gisteren ging dat toch een keer of 5 zo met wandelaars en fietsers. Niet dat ik het erg vind of er beledigd over ben hoor, het verwondert me hooguit. Maar bij een rustpost is het dus echt heel anders blijkbaar, misschien omdat ze dan rustig ligt en heel benaderbaar lijkt?