Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sociale ladder

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

miemot
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Sociale ladder

Ongelezen bericht door miemot »

Hier ook nog geen oud geld gevonden.
Nieuw geld trouwens ook niet :80: :LOL:

Wel Aigle-laarzen. Zou dat ook tellen? :F:
Nicoline
Zeer actief
Mijn ras(sen): APBT

Ongelezen bericht door Nicoline »

Dan ben ik toch aardig omlaag gevallen met m'n stamboom pitbull :-D Geboren en getogen in de 2 meest bekakte wijken van Rotterdam (Kralingen en Hillegersberg), en ja we hadden inderdaad een Gordon Setter en een ruwhaar teckel, later een boxer, een straathond en een golden. En nu dus een rasechte tokkenhond, woon 3 hoog maar niet achter :-p
Jules01
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jules01 »

miemot schreef:Hier ook nog geen oud geld gevonden.
Nieuw geld trouwens ook niet :80: :LOL:

Wel Aigle-laarzen. Zou dat ook tellen? :F:
Ow goeie! Ik heb Dubarry laarzen, upper class dus :LOL:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

uhm.. willem, kruising.. wél heul veul labrador is geboren bij de eigenaar van een golfbaan waarvan het enorme huis ook óp de golfbaan staat. helpt dat?
Afbeelding
Floortje
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Floortje »

Paisley schreef:
Maeve schreef: Verkeerde soort jachthond misschien :mrgreen: In de wereld van jachtproeven/praktijkjachten zie je inderdaad wel relatief veel "oud geld mensen" vind ik.
Ik heb ook wel eens een vermoeden dat dit echt puur toneel is :engel:
Hier in het bos traint een groepje voor wedstrijden. Allemaal in een camouflage jachtpakje van barbour wax, dubarry laarzen, kakaccent. The works.
Maar vervolgens rijdt t wel in een Skoda Fabia naar één of andere nieuwbouwwijk in een Fries dorp waarvan de plaatsnaam hoogstwaarschijnlijk eindigt met 'um'

Het zijn fantastische honden die zich totaal niet laten afleiden door mijn stoorzenders als ze eenmaal een taak hebben, dus ik sta wel eens een praatje te maken en te kijken hoe de honden het doen. Maar geef geen complimentje over een hond, want dan krijg je een ellenlang monoloog van de eigenaar over de afstamming en wat de voorouders allemaal gewonnen hebben. :8):
Maar die kunnen tenminste nog wat en doen dat ook.
Hier in mijn kakbuurt lopen ze met waxjas, dubarry laarzen én hoed gewoon over de stoep. En natuurlijk keihard op je fluit blazen in het postzegel-losloopparkje terwijl die setters, spaniels en weimaraners alleen maar hun middelvinger opsteken :LOL:
Ik vind het heerlijk om te aanschouwen en ik maak ook weleens een praatje, het zijn over het algemeen hele vriendelijke mensen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”