Nieuw geld trouwens ook niet

Wel Aigle-laarzen. Zou dat ook tellen?

Moderator: moderatorteam
Ow goeie! Ik heb Dubarry laarzen, upper class dusmiemot schreef:Hier ook nog geen oud geld gevonden.
Nieuw geld trouwens ook niet![]()
![]()
Wel Aigle-laarzen. Zou dat ook tellen?
Maar die kunnen tenminste nog wat en doen dat ook.Paisley schreef:Ik heb ook wel eens een vermoeden dat dit echt puur toneel isMaeve schreef: Verkeerde soort jachthond misschienIn de wereld van jachtproeven/praktijkjachten zie je inderdaad wel relatief veel "oud geld mensen" vind ik.
![]()
Hier in het bos traint een groepje voor wedstrijden. Allemaal in een camouflage jachtpakje van barbour wax, dubarry laarzen, kakaccent. The works.
Maar vervolgens rijdt t wel in een Skoda Fabia naar één of andere nieuwbouwwijk in een Fries dorp waarvan de plaatsnaam hoogstwaarschijnlijk eindigt met 'um'
Het zijn fantastische honden die zich totaal niet laten afleiden door mijn stoorzenders als ze eenmaal een taak hebben, dus ik sta wel eens een praatje te maken en te kijken hoe de honden het doen. Maar geef geen complimentje over een hond, want dan krijg je een ellenlang monoloog van de eigenaar over de afstamming en wat de voorouders allemaal gewonnen hebben.