Willem had een Fudge, nu twee zwarte labjes geloof ik.
https://www.beaumonde.nl/royalty/dieren ... van-oranje
Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Beatrix heeft natuurlijk een Border terriër (spreek voorál bekakt uit "Bôhdah terriejah") die wil niet dood gevonden worden met een Steffert hoor
Klopt wel aardig_Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
Oud geld heeft jachthonden.
Nieuw geld heeft labradoodles.
Hoog opgeleid heeft een buitenlandse adoptiehond. Henk en Ingrid hobbelen daar als echte trendvolgers achteraan.
Klapkaken wonen bij hun bazen in de prachtwijken.
En grote poedels zitten bij trimsters.
Wij zijn beide "hoog opgeleid" (als in wel gestudeerd maar niet afgemaakt) en we hebben een buitenlandse adoptie hondNanna schreef:Ik denk dat het helemaal geen vooroordelen zijn maar dat het door de bank genomen wel klopt._Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
Hoog opgeleid heeft een buitenlandse adoptiehond. Henk en Ingrid hobbelen daar als echte trendvolgers achteraan.
Daarvoor kwam die buitenlander om het idee van te geven.ZivaNomi schreef:Dan ben je toch niet hoog opgeleidFabiola17 schreef:Wij zijn beide "hoog opgeleid" (als in wel gestudeerd maar niet afgemaakt) en we hebben een buitenlandse adoptie hondNanna schreef:Ik denk dat het helemaal geen vooroordelen zijn maar dat het door de bank genomen wel klopt._Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
En grote poedels zitten bij trimsters..
![]()
Daarom staat het ook tussen quotes.ZivaNomi schreef:Dan ben je toch niet hoog opgeleidFabiola17 schreef:Wij zijn beide "hoog opgeleid" (als in wel gestudeerd maar niet afgemaakt) en we hebben een buitenlandse adoptie hondNanna schreef:Ik denk dat het helemaal geen vooroordelen zijn maar dat het door de bank genomen wel klopt._Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
En grote poedels zitten bij trimsters..
![]()
Dacht ik trek die poedels wel tevoorschijn voor enige stand en laat die bouviers maar even weg maar blijkbaar ben ik met beide nergens.malinois schreef:Ik sta nergens op die ladder met mn herders
We bungelen er gewoon onder in niemandsland!bouvierpoedel schreef:Dacht ik trek die poedels wel tevoorschijn voor enige stand en laat die bouviers maar even weg maar blijkbaar ben ik met beide nergens.malinois schreef:Ik sta nergens op die ladder met mn herdersKutbeesten vernielen je hele leven.
Ik zoek dat oude geld nog steeds._Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
_Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
Verkeerde soort jachthond misschienSuuz! schreef:Ik zoek dat oude geld nog steeds._Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
En grote poedels zitten bij trimsters.![]()
Ik zie ze ook hoor die oud geld types binnen de jacht/ras. Of nou ja..je hebt de echte en het volk dat het pretendeert haha.Maeve schreef:Verkeerde soort jachthond misschienSuuz! schreef:Ik zoek dat oude geld nog steeds._Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
In de wereld van jachtproeven/praktijkjachten zie je inderdaad wel relatief veel "oud geld mensen" vind ik.
Ennn is er uberhaupt een Poedel fokker die daarnaast niet ook trimmer is van beroep? Dat gaat ook hand in hand. Doodle fokkers daarentegen trimmen nooit
Met die pupprijzen van Doodles snap ik ook wel waar dat nieuwe geld vandaan komtSuuz! schreef:Ik zie ze ook hoor die oud geld types binnen de jacht/ras. Of nou ja..je hebt de echte en het volk dat het pretendeert haha.Maeve schreef:Verkeerde soort jachthond misschienSuuz! schreef:Ik zoek dat oude geld nog steeds._Tiny_ schreef:Over Nederland zou je ook zo'n vooroordelen lijstje kunnen maken
In de wereld van jachtproeven/praktijkjachten zie je inderdaad wel relatief veel "oud geld mensen" vind ik.
Ennn is er uberhaupt een Poedel fokker die daarnaast niet ook trimmer is van beroep? Dat gaat ook hand in hand. Doodle fokkers daarentegen trimmen nooit
Maar die sok heb ik zelfs na 4 bgvs nog niet gevonden. Toch eens mijn beklag doen bij de fokker. Ik dacht dat ik dat er bij kreeg.
Volgende keer maar aan de labradoodles. Kunnen we tenminste naar dat nieuwe geld uit kijken
Nanna schreef:Diezelfde upper class zal altijd gaan voor de stamboomhond, heeft een adellijk heer dan toch een bastaardkruising, dan is de verklaring simpel, het zijn lurchers, oftewel een kruising windhond met herder of terrier, om snelheid aan intelligentie te paren en zo nog beter te zijn voor het doel. Oh ja, de lower class heeft ook kruisingen uiteraard.
Floortje schreef:Ik woon vrijstaand in een kakbuurt met klapkaken.
Maar afkomst zegt niet alles, het is hoe je je kleedt. Fribbel heeft zich volledig aangepast aan zijn omgeving![]()
(De teckels van verderop hebben hetzelfde jasje, maar dan in een andere kleur)
Ik heb ook wel eens een vermoeden dat dit echt puur toneel isMaeve schreef: Verkeerde soort jachthond misschienIn de wereld van jachtproeven/praktijkjachten zie je inderdaad wel relatief veel "oud geld mensen" vind ik.