Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat heeft jouw hond je ooit aangedaan

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Re: Wat heeft jouw hond je ooit aangedaan

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Indy in mijn knie gebeten. Was een foutje. :engel:
Ging met 'De werp' het gevecht aan met de pakwerker en Indy pakte verkeerd, haha.
Toen ze in de gaten had dat het toch anders proefde liet ze los en pakte ze over op het pak.
Kon er wel om lachen, het was maar één hoektand, wel een gat in mijn knie.

En verder als jonge hond heeft ze me nogal eens wat blauwe plekken bezorgd.
Ze was niet zo'n held, dus ze moest echt behoorlijk groeien in dat koppie om verder te kunnen.
Dus na sommige oefeningen moest madam wel eens even afreageren, denken dat ze ook 'heel wat was'
Dus was het dan vaak even 'snap'. Tot op zekere hoogte heb ik dit laten gaan, omdat ze het nodig had om wat moed te krijgen.
Het heeft gewerkt, en het snappen is ook totaal over gegaan toen ze eenmaal doorhad dat ze het allemaal best wel aankon. :lol1:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Indy in mijn knie gebeten. Was een foutje. :engel:
Ging met 'De werp' het gevecht aan met de pakwerker en Indy pakte verkeerd, haha.
Toen ze in de gaten had dat het toch anders proefde liet ze los en pakte ze over op het pak.
Kon er wel om lachen, het was maar één hoektand, wel een gat in mijn knie.

En verder als jonge hond heeft ze me nogal eens wat blauwe plekken bezorgd.
Ze was niet zo'n held, dus ze moest echt behoorlijk groeien in dat koppie om verder te kunnen.
Dus na sommige oefeningen moest madam wel eens even afreageren, denken dat ze ook 'heel wat was'
Dus was het dan vaak even 'snap'. Tot op zekere hoogte heb ik dit laten gaan, omdat ze het nodig had om wat moed te krijgen.
Het heeft gewerkt, en het snappen is ook totaal over gegaan toen ze eenmaal doorhad dat ze het allemaal best wel aankon. :lol1:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hahaha wat een heerlijke verhalen... voor een ander om te lezen dan :LOL: :LOL:

Ik ging met Puchu met de auto naar de polder, daar was net gegierd, maar de hekken waren dicht. Frummelt dat jong zich onder een hek
door en gaat middenin het weiland in de verse gier liggen rollen. Toen hij opstond droop het van hem af... en tja, dan nog met de auto
weer terug naar huis :schrik:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Caro. schreef:Hahaha wat een heerlijke verhalen... voor een ander om te lezen dan :LOL: :LOL:

Ik ging met Puchu met de auto naar de polder, daar was net gegierd, maar de hekken waren dicht. Frummelt dat jong zich onder een hek
door en gaat middenin het weiland in de verse gier liggen rollen. Toen hij opstond droop het van hem af... en tja, dan nog met de auto
weer terug naar huis :schrik:
Oooh rollen door verse gier kwam met Bayko haast dagelijks voor als 'ie de kans kreeg :mrgreen: In Oostenrijk hebben we 'm een keer gewoon bij kop en kont in een drinktrog voor koeien gezet nadat 'ie zich uitgebreid door de verse mest had liggen rollen.
Rotte vis, ook zo lekker. Bijna net zo erg als mensenstront. Gelukkig heeft Bay me dat laatste slechts twee keer geflikt, waarvan de ene keer tijdens onze laatste wandeling van de dag. Kon ik 'm om half twaalf 's avonds nog onder de douche zetten :roll: :tongue:
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Wat een verhalen hebben sommige! Je zou de honden voor minder weg doen :80: .

Heb een gaatje in mijn lies van Finn. Hotelbezoek en een zwarte herder reu des huizes. Hotel eigenaresse dacht dat het wel zou gaan, maar ik zag op de parkeerplaats al dat het niet zou gaan.. met de andere honden in het hotel geen probleem overigens. We hadden ze dus gescheiden tot de dochter des hotels thuis kwam en de herder meenam naar binnen "waarom zit ie nou apart?!" Ze zagen elkaar en Finn wilde in de aanval, ik greep hem bij zijn nek en draaide hem naar me toe en dat was een hap in mijn liesstreek met een gaatje door de spijkerbroek als gevolg.
Finn sprong daar ook in de Geul.. en vanwege de steile wand kwam hij er niet meer uit :roll: met behulp van een voorbijganger met hond konden we hem naar een plek laten zwemmen waar ik hem eruit kon trekken, en vervolgens wilde hij de hond niet in zijn buurt :roll: en bedankt voor de hulp :ok: (rothond)

Bluf en Finn, had ze net samen en het leek mij handig om ze aan 1 grote lijn te hebben. Ging goed tot Finn naar links liep, Bluf naar rechts en ik rechtdoor.. hoppa vol op mijn smoel op de weg.

Foto maken op een muurtje aan zee, Bluf en Finn op het muurtje, zee op de achtergrond, prachtig :engel: Bluf beweegt en draait en tikt zo Finn van het muurtje af.. die belandde op zijn poten op het fietsen dak aldaar maar gut.. ik ook dat dak op.. en iemand anders zeggen vooral Bluf ook niet te laten springen.. te laat. Stond ik op dat fietsen dak met 2 herders. Nu was Bluf lenig genoeg dus die kon ik hoog laten springen en zij sprong dus gelukkig zelf weer op de muur, Finn probeerde haar te volgen en dat ging niet, maar die kon ik dus een kontje geven en iemand anders kon hem bij de halsband pakken. Uiteraard niet zonder grom of boos kijken :hmmm:
Ik kon mijzelf gelukkig ook nog wel omhoog krijgen anders had het helemaal hilarisch geweest. Nou ja, hilarisch, het was dom van mij eerlijk gezegd.. heb ik van geleerd.

Bluf, te veel om op te noemen. Ze was vooral erg grappig en onvoorspelbaar maar geen kwaad in de zin, maar dan moesten mensen dat wel van mij aannemen :oeps:
Het "ergst" vond ik die keer dat ik op een rustig bos stukje (laantje) liep.. overzichtelijk dus beide honden los. Ze schiet er ineens vandoor en ik kon roepen wat ik wilde maar nee hoor :lekkerpuh:
Zij had het geluid van een waterslang gehoord, en ze was gek op water en de tuinslang.. Ik zie haar rennen, en ik zie vervolgens een man met een tuinslang richting zijn auto lopen..
"BLUF NEEEEE!" zucht.. Bluf ja :cheer: springen om die man heen die zich het apenzuur schrok en de tuinslang in de lucht hield wat voor nóg meer vertier zorgde voor Bluf, hoger springen want ik wil de sproeikop in mijn mond :mann: ... "leuk je gaat dansen, je vindt mij ook leuk hé :lol1: " en die teef kwam hoog joh.. :O:
Ik schaamde me kapot, en die man had écht de dood in zijn ogen.. toen ik haar eenmaal bij de halsband had en strak naast me zat ze nog te klappertanden want ze wilde meer, MEER, MEER!..
Goed.. dat was Bluf :mann: (zelfde heb ik op film maar dan met mijn moeder.. dat vind ik dan minder erg, dat is "eigen".
Maar ik heb wel van haar geleerd :LOL:

Met Aki heb ik zelf eigenlijk geen gekke dingen meegemaakt, wellicht omdat ik de Bluf in hem herken :engel:
Maar goed, een plassende man in de bosjes tegen de vlakte gewerkt want dat hoort niet :pffff:
Een irritante man van de brommer gesprongen want die was vervelend :pffff:
Op het dak van een bootje in de Rijn springen, want dat is toch leuk?

Heb wel in zijn puberjaren een hap van hem ontvangen, die zag ik niet aankomen. Kin en wenkbrauw vanuit een overenthousiaste bui.. Was ook eens en nooit weer, ben wel een tijdje op mijn hoede geweest maar mijn reactie op dat moment is genoeg gebleken dat hij het nooit weer heeft gedaan.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Noeska heeft eens in het donker achter een vos aangezeten, onder luid kabaal en stak daarbij een straat over waar auto's met een vaartje van zo'n 70 km/u langsrijden; gelukkig toen net even niet :roll: Vos schudde haar af en zij kwam gelukkig weer veilig terug.

Verder van alle drie de herders weleeens een harde kopstoot gekregen bij het aantrekken van mijn schoenen terwijl zij zich ergens tussendoor wurmden om toch nog gauw een knuffelpoging te doen.
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Ollie heeft me ooit een hersenschudding bezorgd :LOL: Ik lag op de grond met m'n camera, hij lag op een afstandje en besloot tijdens het maken van de foto's dat ie toch wel heel graag naar me toe wilde komen. Of nog beter, naar mijn man, die achter me stond. Ik had nét de tegenwoordigheid van geest om m'n camera de lucht in te steken want ja, blijkbaar is mijn camera veel belangrijker dan mijn eigen lijf :oohja: maar hij knalde vól tegen m'n hoofd aan, ben gewoon even out geweest :LOL:

Sowieso krijg ik vrij regelmatig kopstoten van die jongens hoor, ik heb namelijk altijd nét de neiging te bukken als zij omhoog komen :oohja: Oll heeft m'n neus al een paar x onzacht aangetikt en James sprong laatst een klein stukje van m'n voortand af :schrik:

Ollie vond het ook een keer leuk om tijdens de wandeling ineens in het mini-haventje te water gaan. De kant was ongeveer 40 cm hoger dan het water en no way dat ie er toen uit kwam natuurlijk. dus toen zagen we er allebéi uit alsof we in de binnenmaas gevallen waren :')

Oh en om maar niet te spreken over die keer dat Jamie mijn bank opat. Dat was wel het allerbelabberdst, zeg maar.

Maar meestal zijn ze lief hoor, rollen in viezigheid doen ze allebei niet en voor genante situaties zorgen ze eigenlijk gelukkig ook nooit :)
Kat1
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Akita

Ongelezen bericht door Kat1 »

Mishandeld word ik door die hond. :mep:

-Ik heb al meerdere malen zijn flostouw in mijn gezicht gekwakt gekregen terwijl ik op de bank lag te slapen.
-we hadden toen hij een puppy was een prachtige leren bank. Er zat een klein ienieminie gaatje in. Op een nacht besloot Aiko dat dat gaatje wel een beetje groter kon...heel het zitvlak weg!
-meerdere stoelpoten zijn gesneuveld door puppy Aiko.
-me met zijn grote poot een blauw oog en een dikke neus bezorgd, de dag voor een sollicitatiegesprek.
-Achter een wielrenner aan, en NIET terug te roepen. Uiteindelijk kwam hij terug. Grijze haren krijg ik van die hond.
-Me ondersteboven gehold.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

jouster heeft me een keer zo'n kopstoot gegeven dat ik met een breuk in mijn kaakbeen bij de kaakchirurg beland ben en rita heeft me in de beek getrokken toen ik op mijn hurken foto's van haar aan het maken was.
het natte pak vond ik niet zo erg, dat mijn camera naar de galemiezen was wel.

jan heeft me, in zijn idiote overenthousiasme, bij het trainen een tepelpiercing gebeten: dat was goed voor de enige knal voor zijn kop die hij ooit gehad heeft.
was mosterd na de maaltijd die knal voor zijn kop -het gat zat er immers al- maar heeft wel geholpen en hij heeft het nooit meer gedaan.

verder hebben jan en gina me een keer op mijn kont naar de volgende lantaarnpaal getrokken omdat er onverwacht een man met twee labjes de hoek om kwam zeilen.
ik kon alleen maar weer gaan staan toen ik mijn voeten tegen die lantaarnpaal aan kon zetten en zo de sliding kon stoppen.
ik weet het niet meer zeker maar ik geloof dat die man, na de eerste schrik, niet meer bijkwam van het lachen en ik deed maar mee, als de bekende boer(in) met kiespijn ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

Jessica3787 schreef:Ik had een tweede date. Hiervoor de dame in kwestie bij mij thuis uitgenodigd voor een etentje. Ik had Kisses weggesloten, maar op een gegeven moment wilde ze haar zien. We zaten lekker in de tuin. Kisses neemt een sprint, springt op schoot en pist zo haar hele broek onder. Sindsdien noem ik haar regelmatig Pisses. Dit was ook onze laatste date.
:LOL:
Manuma schreef:Leuk etentje met vrienden bij ons thuis en Uma gaat 1 meter van de eettafel ontzettend hard met scheten en al diarree zitten spuiten. Geen waarschuwing, niks. Iedereen is naar lucht gaan happen op het balkon :LOL: Met die kop van haar als altijd :LOL:
:goeie: :LOL:

Ik liep ooit de woonkamer in met een plastic lepeltje van een ijsje in mijn mond en Zorro sprong lomp tegen me op om me te begroeten waardoor dat lepetje hard mijn gehemelte instootte. Ik heb het nog dagen gevoeld bij het slikken :schrik:

Zorro wilde altijd over zijn buikje geaaid worden maar vervolgens nieste hij je in je gezicht. Altijd lachen bij bezoek. "NEE STOP MET AAI--" "hatsjie lol"

Dalí beet me uit angst toen ik even lekker kordaat en snel een teek tussen zijn achterpoten probeerde te verwijderen :schrik:

Van Lucca kan ik me oprecht geen gekke dingen herinneren. Die is te braaf voor deze wereld.
Afbeelding
Ladyluck13-
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Ladyluck13- »

Hahahahaha wat een verhalen.

Bij mij is er wel eens door odin (stafford) een stuk vlees van het aanrecht verdwenen.
En mijn jack russel mixje penny heeft wel eens een barbie vermoord van mn dochter :cry:
Mijn jack brutus heeft eens een keer bij mn opa thuis op het tapijt gepoept toen we even snel op visite gingen.
You live most of your life inside of your head.
Make sure it's a nice place to be. :sunny:
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

Oh ja, in de categorie slopen heeft Lucca wel een en ander te pakken gehad. Ze is namelijk dol op hout dus heeft ze stukken van het deurkozijn, kabinet, en stoelpoten gevroten. Argh! Maar lichamelijk heeft ze volgens mij nooit echt wat gedaan haha.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

*Wolf* schreef:O maar emotionele schade heb ik ook :pffff:

Even een kleine greep:

teef
- is een keer zo'n enge nieuwbouw/spookwijk ingerend en verdwenen. Ik hoorde haar ergens gillen, maar alles weerkaatst daar dus ik had geen idee waar het vandaan kwam. Ik heb zeker een halfuur rondgelopen, en kwam echt niemand tegen. Toen vond ik haar uiteindelijk in een achtertuin, rennend en springend rondom een konijnenren met stampend konijn. Moest de tuin in kruipen om haar te pakken.

- toen het een paar jaar geleden vroor is ze over het ijs gelopen een tuin in dat aan het water grensde. En heeft daar op een kippenhok staan joelen en krijsen en dansen. Moest ik over het ijs lopen (heb ik toch al zo'n angst voor, het was nog niet zo dik) en haar pakken en weer terug over het ijs.

- nadat de musketonhaak was losgesprongen is ze over een slootje gesprongen om een haas te gaan najagen. Ze is een uur bezig geweest, die haas achterna (niet gevangen overigens). Schade: twee jaar gesukkeld met kreupelheid en 2000 euro armer aan dierenartsen en aanverwanten. Voordeel is wel dat ze na die periode haar wilde haren kwijt was, deels omdat ze toen veel aangelijnd heeft gelopen en deels doordat ze ouder (en letterlijk wijzer) was geworden. Was wel een dure en omslachtige training.

- is een keer nadat we vanuit het bos een drukke weg waren overgestoken en ze aan de andere kant in het losloopgebied verder los mocht, teruggerend omdat ze 500 m naast het bos konijnen had geroken op een afgezet complex voor begeleid wonen. Daar is ze een halfuur of zo gaan gillend jagen en wilde niet komen. Voordeel van luidruchtig jagen is dat ze beter te lokaliseren zijn.

reu

- heeft kans gezien aan de andere kant van het goed afgezette vliegveld Rotterdam te komen en heeft 10 minuten langs en over de startbaan gerend.

- is over een op- en afrit van de snelweg (licht voor voetgangers stond net op groen) teruggerend omdat ie toen we daar kort daarvoor waren langsgelopen iets had geroken in de struiken. Teef erachteraan. Ik ben toen ik ze weer had op een stoepje gaan zitten en heb hard gehuild. Om het trio 'bloed en zweet' compleet te maken.
Zeggen ze nou dat honden gezond voor je zijn? :piew:
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Teef:

- kan/kon niet overal loslopen, dus we bleven op een keer wat langer op een bepaald veldje voordat we aangelijnd verder zouden lopen langs het spoor van de Randstadrail. Mevrouw ging wat op onderzoek uit en stond boven aan het talud bij het hek dat het treinspoor afsloot wat te snuffen. Toen ik weer keek was ze net ergens onder het hek doorgekropen en rende het spoor over. Snel omgelopen naar de andere kant, maar dat was helemaal afgezet. Dus daar begon het tergende wachten op het moment dat ze klaar was met het haar verkenningstocht en weer over het spoor terug zou rennen. Wat een minuut of tien duurde. Binnen de minuut nadat ze was teruggekomen kwam er een trein aan, ik heb de tijd gecheckt.

- had ze eenmaal ergens een streek uitgehaald, dan was het desbetreffende gebied nooit meer veilig. Dus nadat ze die keer de drukke weg terug richting bos was gerend om op het afgesloten terrein voor begeleid wonen konijnen te jagen, wachtte ik vele maanden om weer via diezelfde weg naar het bos te gaan. Toen ik het weer een keer aandurfde, heb ik haar op de terugweg minimaal 1 kilometer voorbij de drukke weg aangelijnd gehouden, zodat ze (hopelijk) de link niet meer zou leggen (daar ging ik toch echt vanuit). Ik klikte de lijn los, bood haar wat snoepjes aan om haar extra af te leiden. Ze keek naar de snoepjes, keek naar mij... en rende in één streep terug richting drukke weg en konijnen. Daar stond ik, met mijn handen over mijn oren de klap af te wachten - die niet kwam. (Hoeveel geluk kan een mens hebben?)

- Toen we een keer op Schier aan het kamperen waren, werd ik 's nachts wakker van een heel klein geluidje. Ik keek de tent rond, het zou toch niet? Jawel, er ontbrak een hond. Ze had vastgezeten aan een lange lijn die aan een grondpen zat, en was onder de tent door gekropen en met lijn en pen ervandoor gegaan. Toen ben ik met de zaklamp die stikdonkere nacht in gegaan, ik herinner me vreselijke landbouwvelden waar ik door ploegde, en intussen hoorde ik gehuil/geblaf, érgens. Ik weet niet meer hoelang ik heb rondgedwaald, maar ik heb haar gevonden, vastgelopen met de lange lijn op een stapel stenen op een bouwterrein. Dus terug naar de camping, (ex-)vriend was erdoorheen geslapen, hoewel ik me een ruzie in die nacht herinner, kan zijn toen ik terugkwam (hij kon minder goed tegen haar streken dan ik). Ik heb haar in de gauwigheid aan een ingepakte reistas van mij gebonden, tent héél goed afgesloten, en ben weer gaan slapen. De volgende ochtend was ze weer verdwenen, met medeneming van mijn tas, maar door het spoor te volgen van mijn kleding die her en der over het terrein lag, vond ik haar snel weer.
Ody
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ody »

Een vriend van ons sliep vroeger altijd met zijn hond in bed, toen hij nog vrijgezel was. De hond rekt zich 's morgens uit over de baas heen (lekker die voorpoten uitstrekken) en rukt zo z'n tepelpiercing er met een nagel uit. :LOL:
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Borisje
Actief
Mijn ras(sen): Podenco kruising

Ongelezen bericht door Borisje »

Zora laat mij regelmatig in de steek door te gaan jagen, maar dat ben ik inmiddels wel gewend.
Behalve kopstoten, over spullen zeiken, verf van de deuren en muren etc, is het meest beschamende wat ze me heeft aangedaan wel de 'konijnen-gate'.

Om het verhaal te verduidelijken, Zora is een Podenco.
Ik stond in de dierenwinkel, die in een druk overdekt winkelcentrum staat, een tuig te passen bij Zora.
Deze winkel verkocht voorheen nooit andere dieren dan vissen, maar nu blijkbaar wel.
Ik had ze nog niet gespot, maar terwijl ik mijn pinpas in de automaat steek met Zora kort aangelijnd, ziet zij ineens twee schattige konijntjes in een glazen hokje hupsen..
GILLEN! En niet een beetje, maar schaamteloos keihard, inclusief springen, wurmen, tegen mij afzetten. En nóg harder gillen. :schrik:
Ik denk dat het hele winkencentrum ineens voor die winkel stond.
Nouja, niet te stoppen natuurlijk, dus rood aangelopen afgerekend, met nog steeds krijsende hond (want dáár konijnen!) het overvolle winkencentrum door omdat de auto natuurlijk aan de andere kant stond.
Ik durf daar niet meer te komen. :LOL:
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Oja, Ziggy mag dus niet meer op mijn bed en boven slapen omdat hij al een paar keer op mijn bed gepiest heeft.
Verder was hij heel hulpvaardig om mijn rekeningen te verscheuren en ik moest ook niet mijn gebit op het nachtkastje laten liggen :O: , zeer genant om de tandtechnicus uit te leggen wat er in godsnaam mee gebeurd was :oeps: , gelukkig kon hij er hartelijk om lachen.
Ach mevrouw dat is wel eens vaker gebeurd hoor.
Nu is hij gelukkig min of meer volwassen en sloopt bijna niet meer.
Alleen vanavond was ik ineens mijn pennetje van mijn diamantpainting kwijt, ik hoorde hem vallen maar vond hem niet meer, toen hoorde ik ineens knaaggeluiden.
Ziggy wat heb je daar?
Geef vrouwtje! Dat deed hij ook gelijk dus dat was dan wel weer braaf :I:
Ach en die enkele vliegenmepper die in verschillende onderdelen gedemonteerd wordt daar val ik niet over.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
charley

Ongelezen bericht door charley »

Laat ik maar niet beginnen over Rico, oke ga het wel doen de 2 eerste dingen tot nu toe.

1: Mij meerdere malen tot bloedens toe open gebeten. 1 keer zo erg in mijn kuit dat er een stukje ( 3 cm ) weg was (doet hij nu niet meer)
2: Rico heeft een buurmeisje van 8 uit het niets naar het gezicht gesnapt en ook geschampt (geschampt hoorde ik later). Na de 2 keer dit gedaan te hebben ben ik zo geschrokken dat Rico niet meer met kinderen mag spelen en knuffelen aangezien hij deze neiging bij kinderen blijkt te houd.
Ladyluck13-
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Ladyluck13- »

Ody schreef:Een vriend van ons sliep vroeger altijd met zijn hond in bed, toen hij nog vrijgezel was. De hond rekt zich 's morgens uit over de baas heen (lekker die voorpoten uitstrekken) en rukt zo z'n tepelpiercing er met een nagel uit. :LOL:

Ohhh hiervan kroop ik even in elkaar.
Auwwww :help:
You live most of your life inside of your head.
Make sure it's a nice place to be. :sunny:
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Ladyluck13- schreef:
Ody schreef:Een vriend van ons sliep vroeger altijd met zijn hond in bed, toen hij nog vrijgezel was. De hond rekt zich 's morgens uit over de baas heen (lekker die voorpoten uitstrekken) en rukt zo z'n tepelpiercing er met een nagel uit. :LOL:

Ohhh hiervan kroop ik even in elkaar.
Auwwww :help:
SM hond :mrgreen:
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Peer heeft me een gekneusde middenvoet opgeleverd.
Ik zou even boodschappen doen maar wat mijn tasje vergeten.
Ik snel even naar binnen. Kamerdeur open en gauw naar de tafel om het ding te pakken.
Ik voel Peer tegen mijn onderbenen maak een gekke stap in mijn poging niet op Peer te gaan staan vliegt me die hond net daarheen waar ik mijn voet wilde neerzetten.
Natuurlijk sta ik hem op zijn poot.
Peer Gillen en ik liet me toen maar vallen. Zo voorover tussen de bank en de tafel.
Viel op mijn knie terwijl mijn voorvoet nog op de grond stond.
Doet nou(bijna 3 weken erna) Nog steeds pijn.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Baco en Ducain hebben eens samen in spel eens gebrobeerd mijn knie de andere kant op te laten buigen :blauwoog: .. dat is later nog een knieoperatie geworden.. en verder valt het wel mee, ze staan wel regelmatig op mijn voeten en die groters hebben best harde nagels, dat doet pijn :roll:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

nou wel een paar dingen.
Door Norbert een gebroken tand (hij sprong naar me op terwijl ik voorover boog)
Door Rana een gescheurde enkelband.
Door Ita een zware hersenschudding met 3 dagen ziekenhuisopname in het buitenland.
Door Claire een zware knieblessure en dus enige weken uit de running.

Dat is dan door eigen honden. :tongue:
Daarnaast diverse gemene valpartijen met lichte hersenschudding door andere honden die in mijn knieholte botsten.
O.a. Ridgeback, heidewachtel, Schapendoes e.d.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Dex het allerliefste hondje van de hele wereld heeft mij vorrige week grijze haren bezorgd. Wij kwamen aan op het speelveldje. Er was een ander hondje dwergkees mix. Die kon die ook al. Maar goed we kwamen dus aan ik maak ze los. Dex schrikt zich kennelijk de P omdat dat hondje Kees zo hard aan kwam racen. En besloot weg te rennen. Meneer ging er letterlijk als een haas vandoor en rende zo naar huis. In Blinde paniek gelukkig kon ik iemand bellen die hem voor de weg heeft opgevangen. Maar mijn hemel :schrik: Er was al iemand die probeerde hem te vangen. En onderweg naar het speelveldje kwam ik iemand tegen die hem heel mooi vond en aangaf dat hij een reutje zocht. Om zijn teef te dekken. Op moment van dat je dan even niks kan doen schiet er toch wel van alles door je kop. Maar gelukkig niks ergs gebeurd. Alleen toch wel wat doordachter met "los laten" Doet hij anders nooit "weglopen" gaat helaas niet meer op.

Wat Saartje me allemaal heeft aangedaan dat is teveel om op te noemen. Saartje kan ontzettend lief zijn :I: maar ook ontzettend niet. Ik heb haar een nieuwe bijnaam gegeven Trut. Bitch was ze ook al. Maar goed dat zegt genoeg denk ik :LOL:
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 24 apr 2020 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Die vieze onderbroeken deed Saar ook als pup. Een keer had ze gewoon een onderbroek uit de badkamer uit de wasmand door een kier getrokken. Gelukkig doet ze het nu niet meer.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Luna87 »

Ik heb laatst een week voor lul gelopen omdat Vito een voorpoot in mijn gezicht had geplant. Neusbrug kapot en een dikke schram onder mijn oog en over mijn wang.

Luna is een keer weg gelopen toen we op visite waren. We hadden haar nog niet eens gemist toen we ineens een telefoontje kregen van de dierenambulance dat ze Luna gevonden hadden :O: Was die stomme trut blijkbaar naar buiten geglipt toen er meer visite kwam en is ze richting de parkeergarage gaan lopen waar onze auto stond. Ik was blij dat het die avond niet druk was, want ze is wel een weg over gestoken :schrik: En blij dat ze was dat we haar kwamen halen :hmmm: Nee hoor, mevrouw had koekjes gekregen dus die vond het wel gezellig daar op de bijrijdersstoel van de dierenambulance :goeie:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”