Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat heeft jouw hond je ooit aangedaan

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Wat heeft jouw hond je ooit aangedaan

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Even n.a.v. DEZE TOPIC de vraag:
Wat heeft jouw hond je ooit aan gedaan.

Sarah heeft een keer toen ik haar meenam naar mijn vriendin (burvrouw koekje) een plas gedaan op haar net nieuwe tapijt. :O:
Zij is een beetje superschoon. In de hal gaan de schoenen uit.

Ze is nog steeds mijn vriendin hoor maar op dat moment schaamde ik me dood. :oeps:
Sandra&co

Re: Wat heeft jouw hond je ooit aangedaan

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Izzy heeft meermaals met d'r dikke batskop tegen m'n neus/lip gebeukt tot bloedens toe, afgelopen zomer kotste ze de auto royaal vol toen we net een kleine 20 minuten onderweg waren naar ons vakantieadres - wat nog 2,5 uur rijden was). Ze laat ruften als een ouwe, trekt 's nachts de dekens van me af omdat zíj er onder wil liggen.

Sofi doet niets. Die is zoet. Hoewel ze 1x een nagel in m'n oog heeft gezet.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Elco heeft in meerdere huizen gepiest. En ik zat er een keer tussen met m'n been toen Elco Gait een lesje wilde leren.
Gait heeft me grijze haren bezorgd door met een week of 10 weg te lopen (geschrokken), gelukkig wel op een veilige lokatie. Gelukkig weet hij nu dat hij in zo'n geval altijd naar mij toe kan komen
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Laten we het daar maar niet over hebben, daar is geen beginnen aan.
AfbeeldingAfbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Bizzy is een keer over m'n blote voeten gerend en heeft daarmee een fijne winkelhaak in m'n kleine teen achtergelaten. Bloeden! :schrik:

Nilo is goed voor vele kopstoten :mrgreen:

En laatst hadden Bizzy en Segno even woorden. Toen ik ze uit elkaar wilden halen raakte één van de dames m'n hand met een hoektand. Niet hard overigens, het was alleen wat blauw, maar blijkbaar wel precies op een zenuw geraakt. Dusdanig pijnlijk dat ik even later van m'n stokje ging. En het is nog gevoelig!
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Een lekkere dikke kopstoot, ik liep nog anderhalve week voor lul met een knalblauw oog, maar Oor had niet eens door dat ze me pijn had gedaan :LOL:

Verder heeft ze de neiging echt héél hard met haar poten in mijn buik te springen. Dat is momenteel even neit zo heel handig. In het begin van de zwangerschap verloor ik zelfs wat bloed omdat ik het niet had zien aankomen (niks aan de hand gelukkig). Nu gaat het beter, maar als ze weer eens als een bulldozer over ons heen walst als we op de bank zitten ofzo, dan gaat hier thuis wel eens het rijmpje "Met de abortuspoot trapt Oor de baby dood". :Q:
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

poep gekotst in de auto, kopstoten zo hard dat ik zeker wist dat mijn neus gebroken was, Pom heeft in haar paniekerige modus een keer bij de dierenarts mijn hele tshirt opengescheurd met haar nagel (en ik heb niet echt het lichaamstype om daarmee weg te komen :D ). Bij mijn ouders een brandende kaars van een kastje gemept met staart, alles onder het kaarsvet, oh, me ondersteboven gerend zodat mijn knie de verkeerde kant op boog en ik een week met mijn poot omhoog kon, in mijn gezicht geklauwd met poten, meestal smorgens..

Als ik het zo lees moet ik ze eigenlijk wat vaker pijnigen.
Leonie&Evi
Actief

Ongelezen bericht door Leonie&Evi »

Evi heeft mij zowat een hartaanval bezorgt, door op onze eerste doggydate over het paarden pad te gaan rennen terwijl er 3 paarden aangerend kwamen.... pffffff dat was wel even schrikken.... gelukkig liep het goed af....
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

sbientje schreef:poep gekotst in de auto, kopstoten zo hard dat ik zeker wist dat mijn neus gebroken was, Pom heeft in haar paniekerige modus een keer bij de dierenarts mijn hele tshirt opengescheurd met haar nagel (en ik heb niet echt het lichaamstype om daarmee weg te komen :D ). Bij mijn ouders een brandende kaars van een kastje gemept met staart, alles onder het kaarsvet, oh, me ondersteboven gerend zodat mijn knie de verkeerde kant op boog en ik een week met mijn poot omhoog kon, in mijn gezicht geklauwd met poten, meestal smorgens..

Gewoon preventief straffen?
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Mila volgens mij niets, die is daar veel te beheerst en voorzichtig voor. Amy daarentegen... Een blauw oog met lomp spelen, ze heeft me een keer omver getrokken toen ze een paard zag (ik zat op mijn hurken), heel wat krassen op mijn armen gemaakt door het gehark met haar poten en in Spanje raakte ze bij de trimmer in paniek en beet in het wilde weg in het rond, waar mijn hand toevallig net zat. Met als gevolg flinke gaten in mijn hand en een beschadigde zenuw.
Amoz heeft mij een keer midden op straat omver getrokken toen ik even niet oplette en hij een kat zag. Maar behalve een schaafwondje aan mijn hand hield ik daar niets aan over.
Taartje loopt altijd en eeuwig voor mijn voeten en let ook echt niet op waar ze loopt, maar gek genoeg ben ik nog nooit over haar gestruikeld. Zij heeft dus ook nog een schone lei.
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Sandra&co schreef:
sbientje schreef:poep gekotst in de auto, kopstoten zo hard dat ik zeker wist dat mijn neus gebroken was, Pom heeft in haar paniekerige modus een keer bij de dierenarts mijn hele tshirt opengescheurd met haar nagel (en ik heb niet echt het lichaamstype om daarmee weg te komen :D ). Bij mijn ouders een brandende kaars van een kastje gemept met staart, alles onder het kaarsvet, oh, me ondersteboven gerend zodat mijn knie de verkeerde kant op boog en ik een week met mijn poot omhoog kon, in mijn gezicht geklauwd met poten, meestal smorgens..

Gewoon preventief straffen?
nou ik dacht meer aan oog om oog, tand om tand :P
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Ziggy zat een keer in zo’n hondenmandje achterop waar geen kap op zat, wel aan de riem maar hij wist zich toch uit de mand te frummelen, doordat ik bang was dat hij in het wiel zou belanden probeerde ik de fiets iets te kantelen en ook af te stappen maar mijn motoriek kennende snappen jullie misschien wat er gebeurde, ik landde met fiets en hond in de struiken.
Gelukkig allemaal niks overgehouden aan dit avontuur.
Rasta die aan het rauzen was met een andere hond schoffelde me flink onderuit wat me een beurse knie opleverde of als hij heel blij naar me op sprong met een klauw in mijn gezicht maaiend.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Tanja heeft me eens laten vallen toen ze snel naar binnen wilde omdat er een paar drupjes uit de lucht vielen.
En Anne heeft een keer mijn neus zowat gebroken toen ze tegen me op sprong en een keer een nagel in mijn oog.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Vele kneuzingen, schrammen en tanden door de lip. Maar da's niet bijzonder als je een bull hebt.

Ik zal alleen het meest bizarre verhaal vertellen, want anders ben ik volgende week nog niet klaar.

Ik heb een keer bewusteloos in het bos gelegen :lol1:
Ik had Fribbel net 3 weken, hij was toen nog best angstig. Ik liet hem voor het eerst los in het bos, best spannend.
Er komt een Frans bulldogje aan, al gorgelend uiteraard. Ik denk dat hij het als grommen opvatte, want hij schrok zich rot en nam de benen. :80:
Ik in paniek en roep "Fribbel! Kom voor!" Hij draait zich direct om en komt met dezelfde snelheid op me af rennen, maar zonder te remmen :80:
Hij klapt dus in volle vaart tegen m'n scheenbenen aan, waardoor ik een salto voorover maak en plat op m'n buik/borst terecht kom, in 1 klap alle lucht uit m'n longen. En toen ging dus het lichtje uit.
Ik kwam snel weer bij en ik zag die twee eigenaren van het Franse bulletje zo :80: :80: :80: :80: boven me staan.
Bleek dat ze eerst geprobeerd hadden Fribbel te vangen, maar dat lukte niet. En ze stonden dus net op het punt om een ambulance te bellen.
Ze vertelde dat Fribbel dus bang was voor hun en steeds wegrende als ze hem wilde pakken, maar dat hij wel de hele tijd om mij heen bleef cirkelen.
Dankzij die ervaring weet ik dus wel dat de band tussen ons wel goedzat :love:

Komt er ook nog een topic over wat honden zichzelf hebben aangedaan? Want dan heb ik ook nog wel wat verhalen (met een bull terrier verveel je je nooit).
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Biène heeft me ooit in mijn lip gebeten, een keer in mijn hand toen ik haar en Marouck uit elkaar moest halen en laatst in mijn arm toen ze doodziek was.
Kobe bezorgt me regelmatig blauwe plekken met zijn lompe gedrag.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Tiny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tiny »

Mij in mijn slaap geprobeerd te laten stikken :80: In de rui komen er niet alleen losse haren maar hele plukken vrij en schijnbaar had ze op mijn kussen gelegen op de dag en had ik dat niet gezien. Ik werd wakker met een hele dot haren in mijn keel, en benauwd dat ik het had :ugh:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Mij bijna verzopen! Xavi met de dogsurvival. Samen zwemmen nou hij heeft alleen mij onder proberen te drukken en dat in water waar je niet kon staan
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
NadiaBabs
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Babs!

Ongelezen bericht door NadiaBabs »

Babs is al twee keer volgas m'n knieholte in gerend wat dus resulteerde in een achterwaardse salto. :O:
Ook rost ze me regelmatig met die grote poten van d'r in m'n gezicht en springt ze nog wel eens boven op me als ik op bed of of de bank lig.
Afbeelding
Rust zacht Hannus. Voor altijd in mijn hart 19-7-2007 - 2-2-2016
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Vanallllles, hahaha!

Toen Lou klein was moest ik hem altijd afleiden in de tram, met een kluifje, dat ik vasthield. We waren bijna bij het park toen hij flink hard in mijn vinger beet, i.p.v. het kluifje. Bloeden dat het deed.

Millie heeft als pup tig keer op de stoffen bank gepiest. Liters azijn gingen erdoorheen.

Lou geeft regelmatig mensen fanatiek een kusje, met zijn tandjes op hun neus.

Millie houdt van niesen in mensen hun gezicht.

Lou is eens 3,5 gaan konijnenjagen toen hij klein was. Man wat moest ik plassen en wat had ik een honger.
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Jamie heeft als pup vol in m'n vingers gebeten. Ik vond dat het ding dat hij in z'n bek had niet van hem was. Hij vond van wel.
Yara heeft me een paar keer gebeten vorig jaar omdat ze chagrijnig was.
En verschillende (ontelbare) blauwe plekken.
De ergste is dat mijn buitenste knieband een aantal jaar geleden bijna helemaal doorgescheurd was door jut&jul.
Ze waren achter elkaar aan aan het rennen en knalden samen vól tegen mijn knie aan. Die kon ineens de andere kant op buigen :schrik: heeft een ruim jaar gekost voor ik weer fatsoenlijk en zonder pijn kon lopen. Inclusief een brace, gips heel veel rust en een kijkoperatie.
Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Oh, ik was het alweer vergeten! Nilo is een keer in een wak gevallen, waardoor ik ook over letterlijk één nacht ijs moest om hem eruit te helpen. En ja, dat was in de eerste plaats mijn inschattingsfout natuurlijk :mrgreen: Het ijs was flinterdun en hij taalde er niet naar, dus ik dacht dat als hij het ijs al op zou gaan, hij er na één stap doorheen zou zakken en tot z'n polsen in het water zou staan. In plaats daarvan dacht hij blijkbaar iets erg interessants te zien op het ijs en liep in één streep door naar het midden van een vijver, om er daar doorheen te zakken. Kon ik midden in een gigantisch natuurgebied plat op m'n buik het ijs op om hem eruit te takelen. En godzijdank is dat goed afgelopen, al waren m'n kleren toch nat geworden en was de rest van de wandeling ijskoud!
Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door Barkley »

Fred heeft me in mijn bovenarm gebeten omdat hij de bal wilde pakken en ik me net omdraaide.
Hij heeft me een keer omver getrokken toen ik poep wilde opruimen. Ik door mijn knieeen en hij trok aan de riem.
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Izzy heeft meerdere malen mijn auto ondergekotst. En altijd pas als we thuis kwamen(op 1 x na) en ik aan het inparkeren was. Gelukkig is ze daar inmiddels overheen. Verder heb ik waarschijnlijk een permanente gehoorbeschadiging door dat geblaf van haar. Stoeien met Izzy is soms echt niet grappig want ze gaat best ver met bijten dan. Verder is ze heel braaf.

Droef, loopt geregeld vol tegen mijn knieschijven, geeft kopstoten en haalt tijdens het stoeien onze armen volledig open met zijn maai poten. Slaat ons ook geregeld in ons gezicht met die zelfde poten. Slaat met zijn staart geregeld wat van tafel af. Heeft een keer een glij partij gehad in een bocht waarbij hij mij schepte en ik een gekneusd stuitje opliep, toen ik eenmaal weer stond duwde hij steeds in mijn knieholtes dat ik wel even door moest lopen want het ging niet zo goed me dus we konden maar beter snel naar huis. Als ik net gedweild heb moet Droef altijd even drinken(een x of 4 achter elkaar) en dan een rondje door het huis lopen met zijn lekbek, zodat je alles echt voor niks heb gedaan.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Noa heeft een keer tijdens het trimmen een stel gaten in mijn hand gebeten, er zat blijkbaar een klitje in de oksel en die trok wat in de tondeuze. Ik heb ook wel een een tand door mijn lip gehad omdat ze wat lomp in mijn gezicht wilde snuffelen, en ze heeft een keer een beste poging gedaan tot een oog uitsteken, idem dito met in mijn gezicht snuffelen.

Maar de cavia's hebben het het bontst gemaakt. Ooit 3 heren gehad die met elkaar op de vuist gingen, de pols van de ene hand was tot op het bot ingebeten en ik had een schijf van meerdere centimeters dik en een straal van 10cm zover dat mogelijk is op je pols. De andere hand is een stevige ontsteking geworden. Het heeft met antibiotica en een tetanusprik opgeleverd. 1 van de cavia's miste na dat gevecht een half oor, ze hebben nooit meer met hun drieën gezeten (de jongste, die met het halve oor, is er tussenuit gehaald en toen hij nog 4 weken gewacht had i.v.m. castratie is hij bij zijn moeder, tante en zusje terechtgekomen. De heren, vader en oom, hebben de rest van hun leven gezellig bij elkaar gezeten).
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Meer dan genoeg. Het ergste was vliegles, met frisbeeën. Zes gekneusde ribben en een knieschijf aan de buitenkant van m'n been.
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Oh ja, laatst heeft Yara gekotst op bed.
Alles kon in de wasmachine :hmmm:
Afbeelding
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

Lana heeft 1 keer de achterbank van de auto ondergekotst, maar achteraf gezien was dat mijn eigen schuld.
bij haar moet je oppassen dat ze je in een dolle bui of rennend achter een kat aan, niet omver loopt,
1 keer ging het goed mis, toen ik met 2 volle emmers water in het gangpad voor de stallen liep, en zij met een bloedgang achter in mijn knieholte vloog, ik ging toen volop op mijn bek landend in het water,
voor de rest heb ik nog geen klagen, maar goed ze is hier ook nog maar een jaar.
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

onder gespuugd, tand door mijn lip, dikke krassen op mijn armen, mij laten struikelen en een keer ondersteboven gelopen
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Ze laat me geregeld (bijna) struikelen, niest in mijn gezicht, heeft mijn pols open gehaald met haar nagels.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Terry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Wetter

Ongelezen bericht door Terry »

Niets, helemaal niets, Loesje is de zoetheid zelve.
Groetjes, Terry
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”