Vele kneuzingen, schrammen en tanden door de lip. Maar da's niet bijzonder als je een bull hebt.
Ik zal alleen het meest bizarre verhaal vertellen, want anders ben ik volgende week nog niet klaar.
Ik heb een keer bewusteloos in het bos gelegen
Ik had Fribbel net 3 weken, hij was toen nog best angstig. Ik liet hem voor het eerst los in het bos, best spannend.
Er komt een Frans bulldogje aan, al gorgelend uiteraard. Ik denk dat hij het als grommen opvatte, want hij schrok zich rot en nam de benen.
Ik in paniek en roep "Fribbel! Kom voor!" Hij draait zich direct om en komt met dezelfde snelheid op me af rennen, maar zonder te remmen
Hij klapt dus in volle vaart tegen m'n scheenbenen aan, waardoor ik een salto voorover maak en plat op m'n buik/borst terecht kom, in 1 klap alle lucht uit m'n longen. En toen ging dus het lichtje uit.
Ik kwam snel weer bij en ik zag die twee eigenaren van het Franse bulletje zo

boven me staan.
Bleek dat ze eerst geprobeerd hadden Fribbel te vangen, maar dat lukte niet. En ze stonden dus net op het punt om een ambulance te bellen.
Ze vertelde dat Fribbel dus bang was voor hun en steeds wegrende als ze hem wilde pakken, maar dat hij wel de hele tijd om mij heen bleef cirkelen.
Dankzij die ervaring weet ik dus wel dat de band tussen ons wel goedzat
Komt er ook nog een topic over wat honden zichzelf hebben aangedaan? Want dan heb ik ook nog wel wat verhalen (met een bull terrier verveel je je nooit).