Nou was dat voorheen het geval na zo'n 3 kwartier en dan was het omdat ze moe was. Maar gisteren was ze puber eerste klas, als ik behang had had ik haar er achter geplakt

Daarna extra opgelet dat we niet tegelijk met de andere lolbroeken gingen starten, maar dan zag ze de trainster, of een hond naast het veld (achter hek). Daar werd ze gewoon door genegeerd, maar ze bleef zo'n beetje iedere oefening aan het rennen en springen voor een reactie van mensen/honden.
Ik wil er heel graag op vertrouwen dat dit een fase is, lekker puberen afwisselen met netjes werken. Maar toch ben ik ook een beetje bang dat als ik dit laat gaan, het erin gaat slijten en het nog wel even duurt voor het er weer uit is.
Ik heb haar nu aan het eind van de les (voor haar eind van de les) even aan de lijn rondom tonnen gestuurd, om goed af te sluiten. Maar hoopers aan de lijn is lastig, dan gooit ze bij bochten die dingen om en schrikt daar dan van. Een korthouder er aan had ik ook, maar dat is dan weer zo kort, dat je er eigenlijk niks aan hebt. Speeltjes vindt ze niet interessant en voer is leuk, maar gek doen is leuker

Iemand die tips heeft? Tips om speeltjes interessanter te maken zijn ook welkom, want ik denk dat dat al wat kan helpen. Ze is dol op spelen, maar heeft een concentratie van niks. Dus bij het minste of geringste is ze het spel weer vergeten.
Ze is nu 8 maanden, heerlijke leeftijd