Met wat ik zo meegekregen heb m.b.t. Alprazolam is het juist verstandig om een paar dagen voor het echte knallen te beginnen met dit middel. Op- en afbouwen zou het devies zijn. Ik zou eigenwijs zijn en wél nu al beginnen met Alprazolam.wolvster schreef:Kleine update:
Mijn man is nu sinds een uurtje thuis en Murdock is iets gekalmeerd. De roedel is compleet, dat doet hem duidelijk goed. Hij ligt nu zelfs te slapen. Nog niet vol overgave op zijn rug zoals normaal. Maar ten opzichte van het letterlijk op mij klimmen van angst een fijne verbetering.
De sjaal/doek ga ik ook proberen zodra hij weer wakker is.
Dierenarts wil medicatie liever niet verlengen. Volgend jaar eerder opbouwen zal ik later met haar bespreken.
De rust is ietwat wedergekeerd en mijn man blijft verder thuis dus dat scheelt wel.
Op oudjaarsdag ga ik met een club honden en Murdock lopen bij de schaapskooi bij Heerde. Hopelijk maakt dat hem ook wat minder gestresst.
Naar een plekje buiten de stad is niet te doen nu met twee baby's. Maar zeker iets wat we voor volgend jaar gaan doen!
Bedankt iedereen voor de steun en adviezen!
Ik heb voor Tessa No stress paste in huis gehaald en zou dat een 3/4 uur voor het gebeuren moeten geven, maar ben vandaag al begonnen met een kleine dosis.
Niet dat ze bang is, maar ze raakt wel heel erg gestrest van die knallen en gefluit.