Nou zijn mijn dames allemaal hartstikke sociaal dus meestal denk ik er het mijne van en loop door. Vandaag heb ik een staaltje van enorm asociaal gedag gezien. Ik ben er nog steeds verbaasd over en eigenlijk ook boos.
Wij komen en groep mensen tegemoet met een beagle en en pincherachtige hond. Pincher heeft een muilkorf om maar loopt wel los. Ik roep de dames bij me , pincher komt naar ons en pincher klapt meteen op Keetje. Mevrouw haalt haar weg met de opmerking 'je kan toch niet bijten '. Ik denk nog nou ja ongelukje. Een stuk verder komen we elkaar weer tegen. Voor ons liepen nog een aantal honden er elke hond werd dus aangevallen (maar met muilkorf) ik pak Keetje dus al op vliegt de hond op lizzie. Ik zeg tegen die lui ' hou je hond bij ' . Krijg ik als antwoord dat hij niks kan doen omdat hij een muilkorf draagt en dat ze hem gewoon zijn gang laten gaan omdat hij toch geen schade maakt. Tegen zoveel domheid kan ik niks en manlief brulde hond weg. Ik hoorde de mensen nog net het woord aso's mompelen .....