Je zal zelf ook wel gesloopt zijn, dit geeft echt super veel stress en zorgen.
Zo naar als het slecht gaat met je hond,
Maar er is hoop, dus kom op Tom
Moderator: moderatorteam
Hier idem. Als hij nu hier was en ik moest kijken of hij in shock raakte etc was dat wel erg lastig. Maar ik vind het ook lastig dat hij nu in een kenneltje zit en er niks van begrijpt.Lynnepien schreef:Wat mooi dat de dierenarts het een kans geeft. Hopelijk slaat Tom zich er goed door!
En ook goed dat hij bij de dierenarts mag blijven... Ik word zelf helemaal zenuwachtig van zo'n doodziek beestje in huis en ga dan obsessief doen over elk snufje of kuchje, dus goed dat het nu ook even helemaal uit je handen is. Ik duim!
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIk heb nog nooit zo'n prettige dierenarts meegemaakt. Hij heeft 2 uur de tijd genomen en alles van a tot z uitgelegd en alles direct onderzocht. Bloed, echo, foto...alles in 1 consult plus uitslag plus start behandeling en dat ook nog liefdevol en respectvol. Mijn gevoel is super. Nu hopen dat hij ook echt goed isLongFields schreef:Duimen draaien onverminderd door voor Tom hier! Sterkte de komende dagen, hij is zo te lezen in de beste handen.

Cleva schreef:laeken schreef:Hier idem. Als hij nu hier was en ik moest kijken of hij in shock raakte etc was dat wel erg lastig. Maar ik vind het ook lastig dat hij nu in een kenneltje zit en er niks van begrijpt.Lynnepien schreef:Wat mooi dat de dierenarts het een kans geeft. Hopelijk slaat Tom zich er goed door!
En ook goed dat hij bij de dierenarts mag blijven... Ik word zelf helemaal zenuwachtig van zo'n doodziek beestje in huis en ga dan obsessief doen over elk snufje of kuchje, dus goed dat het nu ook even helemaal uit je handen is. Ik duim!
Dat is misschien ook maar beter. Het is een reuze pedant heerschapje en nu even beter om helemaal geen controle te hebben. Dat geeft rust en rust is goed.
Slapen met je grote bek.
Ik hoop zo dat hij het gaat redden. Met al zijn kwalen is het al een prachtig hondje met veel karakter, kun je nagaan als hij zich fit kan tonen.

Heb je afgesproken dat ze je op de hoogte houden? Of bel je zelf? Ik ben benieuwd hoe hij de nacht is doorgekomen maar wens je natuurlijk geen hartverzakking toelaeken schreef: Maargoed. Voor hè goede doel en geen nieuws is nu echt goed nieuws. Ik wil echt geen Duits onbekend telefoonnummer in beeld zien verschijnen nu....
Nee niks afgesproken dus denk dat ze alleen bellen als ze iets willen vragen of melden. We gaan ook nog horen wanneer we hem op kunnen halen. Dat is zaterdag of zondag nl.Izzie_Anneke schreef:Heb je afgesproken dat ze je op de hoogte houden? Of bel je zelf? Ik ben benieuwd hoe hij de nacht is doorgekomen maar wens je natuurlijk geen hartverzakking toelaeken schreef: Maargoed. Voor hè goede doel en geen nieuws is nu echt goed nieuws. Ik wil echt geen Duits onbekend telefoonnummer in beeld zien verschijnen nu....

Ik denk dat we ons gezicht beter niet kunnen laten zien en het is ook echt 120 km rijden waar hij ligt. Arm beestje. Ik probeer er vooral maar niet aan te denken. Soms bekruipt me een schuldgevoel en vraag ik me af of we hier wel goed aan doen. Een ander moment denk ik dat dat zwerfhondje maar een mazzel heeft en dat het allemaal wel goed komt. Mijn partner heeft er nog meer moeite mee merk ik want die voelt zich echt een verrader. Dat heb ik gelukkig niet. Ik hoop maar op herstel. Merk wel dat ik het lastig vind dat hij niet 1 keer in gevaar komt maar 3 keer. Die grote wormen gaan als laatste en dat is eigenlijk het lastigst als ik het goed begrepen heb. Ben me voor mijn eigen gemoedsrust maar niet teveel aan het inlezen. En ik heb ook geen idee in welke staat we hem terug krijgen....Rataplan schreef:Kom op Tom! kan je geen "eigen" dekentje brengen zodat hij zich niet zo alleen voelt. Ik duim gewoon verder!