Oh Marc tochlaeken schreef:Helaas zijn beide behandelingen heel erg belastend voor hem en de combinatie maakt het zo dat hij grote kans heeft dood te gaan door de behandelingen. Wat moeten we nu verdomme doen!!!! Proberen of hem een liefdevol en zacht einde geven? Kijken of hij sterk is en een maand afzien en dan hopen op nog 10 jaar Tommy....kan wel janken nu.
Wat een ondenkbaar kut nieuws zeg...
Die tweestrijd... ik begrijp hem.... en ik - en met mij velen - kunnen je daar hoogstens in adviseren wat wij "zouden" doen...maar het is niet onze Tom en we kennen hem niet goed genoeg...
Ik zou geneigd zijn om te kijken of hij sterk genoeg is om het te doorstaan,maar aan de andere kant; afgaande op hoe je hem beschrijft , is het een heel lief hondje,een zacht hondje...
En wil je zijn "sterkte" dan testen ? Is een zacht en lief eind dan niet 'beter'...maar wat is beter.
Allemaal van die walgelijke dingen waar je nu middenin zit en je kunt het hem zelf zo moeilijk vragen of voorleggen en het is aan jou om de keus te maken.
En wat je ook kiest; het zal goed zijn Marc...dat weet je
En als het hier eindigt, ook dan weet je; beter en mooier dan dit had hij het niet kunnen treffen bij jou.
Maakt het niet minder kut en kloten maar JIJ doet er alles aan om het voor hem leuk en mooi te maken - te houden -
Sterkte en succes met wat je ook besluit