Ze is nog steeds daar uiteraard, maar nu moet ze het verder zelf gaan doen. Als dit bloed weer wordt 'opgegeten' en er wordt niets aangemaakt, heeft ze duidelijk nog iets anders onder de leden. Wàt weet niemand. De da zei dat er dan eventueel nog een beenmergpunctie gedaan kon worden. Maar we vinden dat te belastend voor haar in haar conditie, en dan zouden we nog eens dagen op resultaten moeten wachten. Dagen van nog meer lijden, en dat gunnen we haar absoluut niet.
Wel heb ik gevraagd of er misschien nog iets kon worden gegeven, voor het geval ze nog iets anders mankeert. De da had hier zelf ook aan gedacht, en gaat vanavond nog AB geven. Hiermee houdt het op. Dus of ze pakt het op, of we laten haar gaan. Met alles wat ze al heeft doorstaan, is duidelijk dat ze niet goed in elkaar steekt momenteel en nu is ze zelf aan zet. Maar hebben we denk ik wel alles gedaan wat in ons vermogen ligt.
Ik ben gruwelijk moe, maar dankbaar dat ze nog leeft met de twee forumhonden die er vandaag tussenuit zijn gepiept
Nog één dagje duimen dus.