Zou ze nu al weer los kunnen in losloopgebied of moet ik echt 3 weken aanhouden?
Moderator: moderatorteam
Zo doe ik het hier ook met Mila, en dan gaan we wel naar heel rustige plekken op rustige tijdstippen, dus meestal komen we niemand tegen. Taartje blijft wel de hele loopsheid aangelijnd, want die luistert voor geen meter, ook als ze niet loops isWilma schreef:Sam loopt gewoon ook los als ze loops is. Normaal gesproken roep ik haar ook bij me en/of lijn ik haar aan als ik andere honden zie, zo ook als ze loops is.
Zo deed ik het hier met de dames ook altijd.Wilma schreef:Sam loopt gewoon ook los als ze loops is. Normaal gesproken roep ik haar ook bij me en/of lijn ik haar aan als ik andere honden zie, zo ook als ze loops is.
Tara schreef:Ik wil je niet zenuwachtig maken hoor, maar mijn teven zijn dekbereid tussen de 14e en 18e dag, zo'n beetje. Dan hou ik ze zeker nog een week uit de buurt van andere honden en daarna mogen ze wel weer los. Maar eerder niet, dat vind ik nog net een tikje teveel katten op spekken binden.
Eens. Juist 2.5 week vind ik tricky, zat teven die dan dekrijp zijn juist.Tara schreef:Ik wil je niet zenuwachtig maken hoor, maar mijn teven zijn dekbereid tussen de 14e en 18e dag, zo'n beetje. Dan hou ik ze zeker nog een week uit de buurt van andere honden en daarna mogen ze wel weer los. Maar eerder niet, dat vind ik nog net een tikje teveel katten op spekken binden.