Omdat ik er gelukkig dus echt direct bij was hoefde ze niet acuut onder het mes voor een castratie. We hebben antibiotica en ontstekingsremmers mee voor 5 dagen en de dierenarts verwacht dat ze daarmee volledig zal herstellen. Wel goed in de gaten houden dat ze niet alsnog slechter wordt want dan moet ze alsnog direct worden geopereerd, maar dat leek hem niet waarschijnlijk. We zouden eigenlijk vandaag op vakantie, een weekje Zuidlaren en dat kunnen we morgen alsnog gewoon doen, als we niet te gek doen met Oortje moet dat gewoon kunnen. Wel is er een behoorlijke kans dat de BMO terug komt bij een volgende loopsheid, dus willen we haar binnenkort toch wel alsnog laten castreren. Ik ben nog een beetje in dubio of ik dat dan het beste zo snel mogelijk kan doen, of dat het juist beter is om even te wachten tot alles genezen is, zodat ze in optimale gezondheid is voor de operatie. Ik denk dat ik neig naar dat laatste.
Sorry, verder heb ik neit echt een vraag ofzo, maar ik moest het gewoon even kwijt want het was wel even schrikken vanmiddag! Ik ben vooral blij dat ik gelijk de DA gebeld heb, en niet heb gewacht tot na de vakantie. Oor was verder heel dapper bij de dierenarts toen ie in haar buik kneep en een thermometer in haar poepert stak, daarna kreeg ze brokjes en volgens mij vond ze het allemaal wel gewoon gezellig haha