Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verdien een leuke vakantie als gedragdeskundige @ dummies

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Verdien een leuke vakantie als gedragdeskundige @ dummies

Ongelezen bericht door Rocco »

1 maak een leuke website introduceer jezelf met een leuke frisse video met uiteraard een erg lastige hond waar de (onkundige) eigenaar met de handen in het haar zat maar door X weer helemaal op het rechte spoor zit met dito foto met glimlach.

2 Volgens de theorie van Cesar Milan en liefst
masterclass/workshop met de Guru zelf met foto samen maakt niet uit hoe en waar, dit verkoopt erg goed.Ook aanbevelingen doen het goed en kennis van zoveel mogelijk boeken. Stages Martin Gaus ook prima

3 Zorg dat je op facebook zit en maak vrienden met elke hondengroep het liefst waar ook vele huismoeders zijn maak niet uit , hoe meer hoe beter the response It always pays off !!!.
Zorg ervoor dat zoveel mogelijke volgers je liken :ok:

4 Plaats videos alleen met positief resultaat,en alleen het eindresultaat (hoe het proces in zijn gang is gezet vooral niet laten zien voorkomt alleen lastige vragen) deel dit naar al je hondenvriendjes en wacht op de comments.Er zijn vele wanhopige baasjes die een oplossing zoeken voor een hondje grote kans dat ze bij je aankloppen voor een bekend probleem. Trekken aan de lijn.uitvallen naar andere honden,blaffen bij alleen thuis zijn, kan niet samen bij andere honden etc etc etc.

5 Rek de sessies in zoveel mogelijk uren á 150 euro per uur, maak een interessant verhaal hoe je te werk gaat en waarom volgens de theorie van CS maar op zo,n manier dat het baasje het hiet niet allemaal goed snapt maar toch accoord gaat .

Uiteraard sta ik open voor ieder commentaar of wat ik kan verbeteren in mijn marketing strategie :ok: Uiteraard zijn vacatures beschikbaar om een zo,n goed mogelijk betrouwbaar team samen te stellen met het doel om jezelf en team steeds te kunnen verbeteren in hun prestaties.
Laatst gewijzigd door Rocco op 11 jul 2017 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Laan78
Vaste gebruiker

Re: Verdien een leuke vakantie als gedragdeskundige @ dumm

Ongelezen bericht door Laan78 »

Ziet er goed uit, hoor. Zou mooi zijn als je ook nog een televisieoptreden kan regelen, dan zit je helemaal gebakken.
Waar kan ik me aanmelden als hondenfluisteraar? Ik heb wel al moeite met het in het gareel houden van mijn Golden retriever van 9 maanden en op het gedrag van mijn 14 jarige Jack Russell valt ook genoeg aan te merken, maar dat hoeft geen obstakel te zijn, toch? :engel:
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Misschien een opvallend kapsel nemen als branding? :engel:
Rocco
Zeer actief

Bedankt alvast staat genoteerd :ok: ..... ik neem alle tips uiteraard serieus om met een zo goed mogelijk produkt te komen.

Sta voor alle sollicitaties open .........op zo tot een zo deskundig mogelijk team samen te stellen.
Laatst gewijzigd door Rocco op 11 jul 2017 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Manuma schreef:Misschien een opvallend kapsel nemen als branding? :engel:
:D :D :D

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Het helpt als je nu en dan een boos verhaaltje op facebook zet over een willekeurige hondeneigenaar die zogenaamd iets Heel Erg Fout heeft gedaan. Doorspekt met veel schouderklopperij voor jezelf en drama dat die hond echt acuut dood was gegaan als je niet had ingegrepen ondanks je eigen door ziekte en misère slappe en verzwakte lichaam.
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Oh, en alle comments verwijderen die ook maar enigszins kritiek leveren! Dat punt is echt Heel Erg Belangrijk. En dan meerdere persoonlijkheden ontwikkelen zodat je kunt doen alsof je een enorm mediateam hebt dat je pagina beheert.
Rocco
Zeer actief

Boutje schreef:Erg he... ik ken zo iemand, heb haar enkele jaren geleden geholpen met haar pup, is nu naar CM geweest en de rest precies zoals je het schrijft...
Plus uiteraard blind en doof voor andere methodes...

Ze wou even langs komen om met mijn honden mee te wandelen en te helpen, ik had toen met een jonge hond wel nog wat werkpuntjes (die ik ondertussen wel zelf opgelost heb hoor), werd een beetje een discussie wandeling...
Gratis hulp van haar in ruil voor aanbevelingen (ik stuur mensen op de hondenschool die beter individueel begeleid kunnen worden met iets wel eens door naar iemand)... Tja, die hulp was neit echt hulp zal i maar zeggen en al zeker niet mijn manier en die aanbevelingen komen er dus ook niet ;-)

Ik weet nog goed voor de facebook hype vele jaren geleden dat je voor een G en G cursus 60 gulden betaalde voor 20 lessen,dat er ook probleem hondjes tussen zaten die wel deskundig werden geholpen zonder commerciele bij bedoeling maar gewoon als liefhebber met goed resultaat dat er op fouten van de geleider dit zo goed mogelijk te begeleiden en op te lossen. Tegenwoordig wordt ik niet goed van al die commerciële gurus die als paddestoelen uit de grond groeien, en zich maar deskundige noemen. Op FB ben ik van geen enkele gedragsdeskundige guru aangesloten ook zie ik liever al die filmpjes niet voorbij komen maar toch komen ze door alle filters heen???. ER zijn best hele goede zoals Geert de Bolster maar die heeft al die FB gehype helemaal nooit nodig gehad, tegenwoordig is er meer kwantiteit dan kwaliteit .Er zijn zoveel verkeerde matches eigenaar hond in omloop en ondeskundigheid dit blijft alleen maar groeien en spelen handige internet gedragdeskundigen die vooral in zichzelf geloven handig op in met alle gevolgen van dien.
Rocco
Zeer actief

:LOL:
mijke schreef:Oh, en alle comments verwijderen die ook maar enigszins kritiek leveren! Dat punt is echt Heel Erg Belangrijk. En dan meerdere persoonlijkheden ontwikkelen zodat je kunt doen alsof je een enorm mediateam hebt dat je pagina beheert.
:LOL:

Dat is een hele goede deze zet ik met stip boven aan bedankt.....dus je als een kameleon fexibel door alle comments schizofreen communiceren....
Rocco
Zeer actief

Zo de vakantie is binnen 14 dagen Aruba gescoord vanaf vrijdag 30 spoed sessies gescoord van een half uur á 175 euro . Honden allemaal 1 op 1 in balans brengen want het draait allemaal om de positieve energie.................nou die heb ik uiteraard zonder de lastige baasjes....

Heb nu een goede sterke teletac en 2 verwurging halsbanden met dunne lijn over en te koop voor de liefhebber graag reacties per I.M
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Een beetje leuk en hip er uitzien helpt volgens mij ook! Doet het zo leuk op tv!
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Succes en fijne vakantie!
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Ongelezen bericht door ZaZa »

Het is al gelukt zie ik, maar mocht je nog een keer op vakantie willen: zorg dat je op de foto komt samen met "belangrijke mensen" in de dierenwereld; Georgina Verbaan, Loretta Schrijver, Brigit Maasland.
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Ongelezen bericht door ZaZa »

Ow ja! Vergeet de spelfout op je visitekaartje niet
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Vergeet vooral de quick fix methode niet want de moegestreden faaleigenaren willen natuurlijk wel snel resultaten zien.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Rocco
Zeer actief

Bedankt weer voor de waaardevolle tips ik was vergeten dat ik deze nog over heb voor een snelle quick fix methode
the doggy carpet mill met turbo stand signed by Cesar himself mag weg voor een vriendenprijsje.

Afbeelding

Hart van Nederland en omroep Max hebben tevens hun interesse getoond voor een leuk interview ik denk een goede match met mijn doelgroep?, We gaan het zien na de vakantie

AYO
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”