2 Volgens de theorie van Cesar Milan en liefst
masterclass/workshop met de Guru zelf met foto samen maakt niet uit hoe en waar, dit verkoopt erg goed.Ook aanbevelingen doen het goed en kennis van zoveel mogelijk boeken. Stages Martin Gaus ook prima
3 Zorg dat je op facebook zit en maak vrienden met elke hondengroep het liefst waar ook vele huismoeders zijn maak niet uit , hoe meer hoe beter the response It always pays off !!!.
Zorg ervoor dat zoveel mogelijke volgers je liken
4 Plaats videos alleen met positief resultaat,en alleen het eindresultaat (hoe het proces in zijn gang is gezet vooral niet laten zien voorkomt alleen lastige vragen) deel dit naar al je hondenvriendjes en wacht op de comments.Er zijn vele wanhopige baasjes die een oplossing zoeken voor een hondje grote kans dat ze bij je aankloppen voor een bekend probleem. Trekken aan de lijn.uitvallen naar andere honden,blaffen bij alleen thuis zijn, kan niet samen bij andere honden etc etc etc.
5 Rek de sessies in zoveel mogelijk uren á 150 euro per uur, maak een interessant verhaal hoe je te werk gaat en waarom volgens de theorie van CS maar op zo,n manier dat het baasje het hiet niet allemaal goed snapt maar toch accoord gaat .
Uiteraard sta ik open voor ieder commentaar of wat ik kan verbeteren in mijn marketing strategie