Nog een aantal weken geduld. Ik zou zeker eens per week er heen als dat kan en het gastgezin daar geen moeite mee heeft. Alvast ongedwongen elkaar leren kennen. Alleen maar fijn, dan gaat ze straks met al vertrouwen in jullie mee.

Moderator: moderatorteam
Rebble schreef:Heb nog een heel leuk filmpje gekregen. Daarin staat ze mijn man te onderzoeken door heel zachtjes zijn broek en veters even vast te pakken vervolgens loopt ze door naar mijn dochter die op haar hurken zat en daar pakte ze haar haar en even later kwam ze bij mij even in mijn nek kroelen en mijn oor soppen. Ik denk dat er wel een beleefd boefje in schuilt, heerlijk!
Haha inderdaad. Maar meestal is het de eerste paar dagen het moeilijkst en dan ineens is het zover en is het toch nog snel gegaan. Het zijn ook vrij drukke weken waarin ik een paar keer met mijn oma naar het ziekenhuis moet en mijn zusje/collega (= dus dezelfde) is net met zwangerschapsverlof dus op het werk ook wat vaker bijspringen, dus ik kom de tijd wel doorLiesbeth schreef:Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Leuke naam ook, ik vind die echt bij haar passen.
Ik hoop dat de weken voorbij vliegen. Meestal vind ik dat veel te snel gaan, maar nu kan het niet snel genoeg.
sbientje schreef:Gefeliciteerd! en goeie naamnu maar hopen dat ze over 6 maanden niet ook Karel heet
Die staan er! Op tapatalk op pagina 2, geen idee welke pagina op het normale forum. Ik heb verder alleen foto's waar wij ook op staan en een enorm leuk filmpje maar die zet ik niet online. Jij moet dus ook geduld hebbenmosquito1980 schreef:Leuk, gefeliciteerd![]()
![]()
We wachten met spanning op foto's
Vind jejacq1970 schreef:het schiet lekker op!!
Dat was wel de bedoeling maar mijn man en ik kunnen geen enkele keer samen en dan vinden we het eigenlijk niet leuk voor de ander. Ik ben in ieder geval blij dat we gekozen hebben om haar pas in onze vakantie op te halen. Ik werk twee keer zoveel als normaal door vakantie en zwangerschapsverlof van collega's en mijn man zijn diensten zijn gewisseld. Na onze vakantie is dat allemaal weer normaal. Mijn vakantie zal ook niet helemaal vakantie zijn want ik zal geregeld toch moeten werken maar mijn man is dan wel echt thuis.Zamunda schreef:Ooh wat een leuke foto's van haar weer.
Gaan jullie tussendoor nog een keer wandelen?
Ik zag geen foto toen ik deze link open..
Tranen van vreugde..Rebble schreef::cheer
Ze komt bij ons wonen!!
We zijn echt heel blij! Ik heb geen foto's gemaakt waar wij niet op staan dus die komen niet online maar ze ziet er nog steeds hetzelfde uit haha. Ik zal kijken of ik ergens nog een leuke foto van haar kan vinden.