Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Van Roemeense straatrat naar verwende Hollandsche prinses

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Re: Van Roemeense straatrat naar verwende Hollandsche prinse

Ongelezen bericht door Shibby »

Lunatic schreef:Al een jaar een prinsessenleven :queen: ik hoop dat er nog vele jaren aan vast geplakt mogen worden!
Ze heeft een onwijs lief koppie :I:
Ze is ook al helemaal gewend aan dat prinsessenleven. Zo goed zelfs, dat ze steeds minder moeite probeert te doen om buiten op vanalles te jagen. Ze weet dat ze thuis toch wel gewoon te eten krijgt :cheer:
nomo schreef:Een van de forumhondjes die ik echt nog eens wil ontmoeten :I: Ze heeft een geweldig plekje gekregen!
Jaaaaa een M&M date :cheer:
Niet dat ik nu echt regelmatig in de buurt van Friesland kom en jij vast niet in de buurt van Weert, maar anders spreken we een keer ergens halverwege af als je manekpoot weer wat meewerkt :ok:
Johnny Jones schreef:Zo'n heerlijke hond. Ze ziet eruit alsof ze heel erg zacht aanvoelt. Is dat ook zo?
Ze heeft in het algemeen wel echt een knuffelvacht, maar de haartjes bij haar kont zijn helemaal uberfluffyzacht :I:
Tineke schreef:
S@ndr@ schreef:Ze heeft streepjes, ik hou ervan , ze is heel erg schattig ....... en super dat ze het zo goed doet
Ik houd ook van streepjes :D

Malou is echt onwijs leuk :I:
Haha, we hebben alledrie inderdaad wel hele mooie streepjesdames :I:

Hippo schreef:Wat mooi om die verandering te zien :I:
Viel mij ook op toen ik de foto's terug aan het kijken was. Haar blik is net wat anders en vooral qua vacht heeft ze een complete metamoforse gehad.

Via Facebook kwam deze foto naar boven.....Alles wat hier kaal is, zit inmiddels vol met een dikke bos prachtig haar. :80:
Afbeelding
Tamara/Bayko schreef:Wat een enerverend jaar heeft Maloutje achter de rug. Ik vind haar echt een schatje :I: Mooi om te lezen dat jullie band nog steeds groeit.
Het was zeker enerverend voor Malou. Voor mij ook met alle tegenslagen die ik heb gehad, maar Loutje is nergens echt van van slag geweest. Oké, de eerste week na Shib z'n dood is ze iets van slag geweest, maar zelfs dat viel nog flink mee. Eigenlijk ongelofelijk hoe rekbaar ze is :I: :I:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
madred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en RSH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door madred »

Het is echt een schattig hondje, denk dat ze wel ietsepietsie dikker is geworden het afgelopen jaar :-)

Hier ook zo'n verwende RSH.... en ook een lieverd :-)
Afbeelding

Happy en Lemmi
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Ik vind haar echt geweldig! :I: :I: :I:
Ze kan zoveel vertellen met dat kopje van haar. Op die aankomst foto, op de pretfoto's, maar ook op die in het smoelentopic, waar ze zoveel geduld uitstraalt.
Haar tijd om te schitteren is nu gekomen.. :cheers:

Fijn voor jullie dat het zo goed is gekomen en jullie boffen inderdaad vooral met elkaar. Dat is/wordt een gouden combinatie. :cheer:

( en zo niet, als de donder hier ermee!) :lol1:
lotje&famke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mix Schapendoes en een Teckel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door lotje&famke »

Malou :I: :I: Een van mijn favoriete forum honden. Fotogeniek , zelfs dr billen :lol1: Nog heel veel fijne jaren samen!
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Shibby schreef:

Via Facebook kwam deze foto naar boven.....Alles wat hier kaal is, zit inmiddels vol met een dikke bos prachtig haar. :80:
Afbeelding
Oh jeetje, ze heeft nu echt een veel dikkere vacht! Die flubbertietjes :lol1: :I:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”