Ze is ook al helemaal gewend aan dat prinsessenleven. Zo goed zelfs, dat ze steeds minder moeite probeert te doen om buiten op vanalles te jagen. Ze weet dat ze thuis toch wel gewoon te eten krijgtLunatic schreef:Al een jaar een prinsessenlevenik hoop dat er nog vele jaren aan vast geplakt mogen worden!
Ze heeft een onwijs lief koppie

Jaaaaa een M&M datenomo schreef:Een van de forumhondjes die ik echt nog eens wil ontmoetenZe heeft een geweldig plekje gekregen!

Niet dat ik nu echt regelmatig in de buurt van Friesland kom en jij vast niet in de buurt van Weert, maar anders spreken we een keer ergens halverwege af als je manekpoot weer wat meewerkt

Ze heeft in het algemeen wel echt een knuffelvacht, maar de haartjes bij haar kont zijn helemaal uberfluffyzachtJohnny Jones schreef:Zo'n heerlijke hond. Ze ziet eruit alsof ze heel erg zacht aanvoelt. Is dat ook zo?

Haha, we hebben alledrie inderdaad wel hele mooie streepjesdamesTineke schreef:Ik houd ook van streepjesS@ndr@ schreef:Ze heeft streepjes, ik hou ervan , ze is heel erg schattig ....... en super dat ze het zo goed doet![]()
Malou is echt onwijs leuk

Viel mij ook op toen ik de foto's terug aan het kijken was. Haar blik is net wat anders en vooral qua vacht heeft ze een complete metamoforse gehad.Hippo schreef:Wat mooi om die verandering te zien
Via Facebook kwam deze foto naar boven.....Alles wat hier kaal is, zit inmiddels vol met een dikke bos prachtig haar.

Het was zeker enerverend voor Malou. Voor mij ook met alle tegenslagen die ik heb gehad, maar Loutje is nergens echt van van slag geweest. Oké, de eerste week na Shib z'n dood is ze iets van slag geweest, maar zelfs dat viel nog flink mee. Eigenlijk ongelofelijk hoe rekbaar ze isTamara/Bayko schreef:Wat een enerverend jaar heeft Maloutje achter de rug. Ik vind haar echt een schatjeMooi om te lezen dat jullie band nog steeds groeit.