Malou kwam met een achterliggende reden. Shib werd ouder en zij moest het gat op gaan vangen als hij weg zou vallen. Helaas kwam dat gat sneller dan verwacht en heb ik maar 9 maanden van de rijkdom die 2 honden met zich meebrengt kunnen genieten. . Shib heeft haar de basis van het Hollandsche leven kunnen leren. Hij heeft haar laten zien dat heel veel dingen gewoon normaal zijn en juist door zijn stabiliteit heeft Loutje zich supersnel aangepast en kon ze gaan genieten van het leven als verwende prinses.
Nu Shib er niet meer is, en Loutje dus niet meer in de rol van 'het hondje voor erbij' zit, komt ze wel een stuk beter tot haar recht. En nog belangrijker; ik zie al haar goede en mooie kanten beter. Ik waardeer haar zoveel meer nu. Malou is gewoon lief. Ze is gewoon leuk. Ze heeft een eigen karakter. Ik bof maar dat ik haar als hond heb.

En omdat zoiets niet compleet is zonder wat foto's van het afgelopen jaar:
De aankomst. Heel spannend, maar hé ik heb eten dus het was wel best.

Eerste ontmoeting met Shib. Ze heeft IEDERE reu het afgelopen jaar heel duidelijk laten weten dat ze geen polonaise aan haar kont wil. Maar tegen Shib heeft ze nooit een lip opgetrokken.

3 dagen later voelde ze zich al aardig thuis.

Samen met grote broer Shib

Ze is de beste in extreem schattig kijken

En in heel chagrijnig kijken

Maar bovenal. Is ze gewoon prachtig

En samen..Samen komen we er wel