Ik ben onderweg naar huis en ik kom langs een open voordeur. In de deuropening staat een jack russel en jop moest daar natuurlijk weer tegen blaffen.
Komt er toch met een bloedgang een Stafford langs de jack naar buiten rennen
Godzijdank had ik de flexen op kort staan en ik kon Miek nog net voor zijn lelijke rotkop vandaan trekken.
De eigenaresse probeerde intussen dat kreng te pakken terwijl ik mijn gillende hondjes steeds omhoog moest trekken en weg moest slingeren om die moordmachine te ontwijken.
Toen ze die tyfushond eindelijk had ( ze zat op de grond en had echt al haar kracht nodig om hem te houden ) dacht de jack ook nog even zijn punt te maken bij Jop maar die kon ik wel hebben.
Mijn arme Mica was intussen uit haar tuigje geschoten en was onder een auto gekropen
De mevrouw zat even niet op te letten zei ze.
Ik heb me weer schandelijk gedragen en ik kreeg deze keer bijval van mensen die het zagen gebeuren.
Als je zo'n moordmachine aanschaft kun je je niet veroorloven even de voordeur open te laten staan Trut
Ik heb thuis eerst heel hard gehuild en mijn hondjes gecheckt of ze niets gebroken hadden of andere beschadigingen hadden en toen heb ik de politie gebeld en melding gedaan.
Het gaat naar de wijkagent.
Bah.. wat heb ik toch een hekel aan die klotehonden