Ik ga een huttentocht lopen en ik ervoer vorig jaar dat het met twee honden wat veel is, niet in de laatste plaats omdat ik bezwijk onder het hondenvoer wat ik moet meenemen en honden zijn ook lang niet overal welkom. Dan is 1 hond makkelijker dan 2, en Mayke is waaks wat me een veiliger gevoel geeft als ik wildkampeer of in de auto slaap. Bovendien is Mayke minder makkelijk ergens onder te brengen.
Kiwi is makkelijk, past zich overal snel aan, is niet waaks en kan makkelijk alleen zijn. Ze is niet gewend om aan de lijn te lopen maar ik kan in de aanloop van de vakantie dit wat oefenen, zodat ze ook wil kakken aan de lijn enzo

Ze is erg gehoorzaam, kan redelijkerwijs met alle honden opschieten, is een allemansvriend en ook bijna overal erfvast. In huis verneem je haar nauwelijks, heeft heel duidelijk een AAN en een UIT

Ze is niet zo'n handige combi met katten. Ze zal ze niets doen maar blijft ze aanstaren en drijven. Dit zelfde geldt voor knaagdieren die in de huiskamer staan. Ik heb zelf ook een konijn maar die is t staren gewend en trekt zich er niets van aan.
Natuurlijk tegen een vergoeding in overleg. Ik stel me zo voor dat als iemand geïnteresseerd is, dat ik een keer met Kiwi langs kom en dat we afspraken kunnen maken.
Ik heb niets geboekt dus de data staan niet vast, maar is in overleg. Ik ben de hele schoolvakantie vrij maar wil ook een klein beetje rekening houden met het weer. Mocht het niet gaan dan is er achtervang bij mijn moeder, maar ik wil Kiwi daar niet de hele vakantie achterlaten want mn moeder is wat ouder.
Ik ben vergeten wanneer ze voor het laatst loops is geweest. Ik hoop (en verwacht) dat ze in tussentijd nog loops wordt, zodat mn vakantieadres daar niet te maken mee krijgt. Zo niet, dan lijkt het me handig om haar alleen te plaatsen bij mensen zonder intacte reuen "just in case..."
Een pension ga ik niet aan beginnen. Als ik voor Kiwi geen ideaal vakantie plekje kan vinden, dan gaat ze gewoon lekker mee!