Maar goed, dit hondje vertoont heel apart gedrag. Ze gaat namelijk op de grond liggen spartelen zodra ze een andere hond ziet. Millie vindt dat nog aanvaardbaar, maar dan begint het hondje enorm te piepen en gillen. Echt, ik heb zoiets nog nooit gezien. Het lijkt bijna op een gewond konijn. Ik weet niet precies wat er met het hondje aan de hand is, maar dat doet er ook niet echt toe. Vanmorgen gebeurde het voor de tweede keer. Zodra het hondje begon te gillen, dook Millie er bovenop, al grommend en snauwend, echt heel fel. Ze beet niet, maar dat was denk ik omdat ik haar op tijd eraf trok. Ik heb NEE MILLIE gebulderd, haar aangelijnd en weggelopen.
Ik wil dit echt voorkomen, omdat ik denk dat het rare hondje alleen maar banger gaat worden en ik wil absoluut niet dat Millie haar pijn doet. Dus het wordt heel goed opletten voortaan (soms komen hondjes vanuit het niets tevoorschijn met al die kleine paadjes in het park) en Millie aanlijnen als ik het hondje zie. Maar goed, ik baal er dus enorm van dat Millie zulk gedrag heeft laten zien

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15