Ik heb een manke Maggie in de aanbieding: gecastreerd (handig tegen broodfok), loopt niet snel (handig voor de minder validen onder ons) en bijna tandeloos (knaagt dus niet op je meubels).Lizzie. schreef:crutz schreef:Nanna schreef:Ik bied bij deze Topsi te koop aanTwaalf jaar oud, half blind dus ziet geen konijn meer, hóndstrouw. Lief voor kinderen, trekt niet aan de riem.
Wie maakt me los voor een schamele 600 euro
wanneer kan ik haar ophalen??? mag ik ruilen voor een pup? die is eigenlijk duurder maar vooruit, doe het er voor
Of Plato, die is toch zeker een half jaar jonger, wel hondstrouw, enorm lief, trekt niet, kan makkelijk alleen blijven en is hondsociaal![]()
ik was eerst hoor
Heb er € 295 voor betaald maar inmiddels natuurlijk aardig wat geïnvesteerd qua dierenartskosten dus die wil ik wel graag terughebben. Dus voor pak-'m-beet € 1000 mag je d'r hebben.
Dan leg ik er nog wel wat op toe én ik heb haar al aardig getraind (ze gaat zitten op commando als je iets lekkers in je handen hebt, komt meestal wel als je haar roept en ze is zindelijk) dus eigenlijk is het een koopje.