Over de moederhond heb ik echt mijn twijfels omdat ze 2 hele grote littekens op haar kop heeft en wat ouder is.
Nee dit heeft de stichting zelf niet vermeld dit moest ik net van het opvanggezin vernemenJohnny Jones schreef:Nou zeg, en dat wordt vooraf niet gemeld? Raar..
Het jammere is dat ik er dan ook voor 2 moet betalen en dat geld heb ik op dit moment niet.twinkeltje schreef:Neem je er gewoon 2 leuk en makkelijk wennen voor ze
De moeder lijk op een Jack Russel en heeft 2 hele grote littekens op haar kop, daarnaast is ze ook wat ouder en ik wil een jonge hond.twinkeltje schreef:Nou eerlijk gezegd als zo leuk kind van de moeder is misschien is moeder ook wel geweldig, ik zou er niet helemaal van schikken.
Ik eigenlijk wel omdat hij alleen ter adoptie wordt aangeboden, in elk geval willen ze het eerst samen proberen lukt dit niet neem ik aan dat Louis apart geplaatst gaat worden.ZivaNomi schreef:Ja maar vind je de manier waarop dit verteld was niet een beetje gek?S@ndr@ schreef:t is maar net hoe graag je 1 van de twee wilt