samantha! schreef:Een werklijn lab lijkt mij prima passen als ik je verhaal zo lees.
Veel fokkers verkopen ook pups aan mensen die er geen jacht mee gaan doen hoor, niet allemaal maar ze zitten er zeker bij.
Het is ook niet zo dat ze jacht "nodig hebben", ze hebben werken nodig.
Mocht je er eens een aantal bij elkaar willen zien ben je van harte welkom eens te komen kijken bij een training oid.
Door jou gekomen dat ik ze in het vizier heb gekregen
Lijkt me inderdaad een goede optie en neem ze mee in m'n zoektocht.
chaos schreef:Ik zou eens bij Jeroen ter horst kijken, fokt geen reuze beaucerons, stabiel karakter, kunnen schakelen en vinden het fijn om te werken en kunnen dit ook.
Bedankt voor de tip. Ik ben enorm voor de beauceron gevallen en bekeek in 1e instantie niet eens andere opties
Johnny Jones schreef:Hoewel Spaans, denk ik bij jouw wensenlijstje toch echt aan een Bodeguero!
Ja eens, die vind ik op papier ook erg leuk. In het echt ken ik ze nog niet.
Leonie. schreef:Door dit topic wil ik een Kelpie, haha! De trainster op de hondenschool heeft er ook een; wat een leuk en slim beest.
Toller past trouwens ook bij je wensenlijstje, al zijn er bij die wat angstig zijn. Millie heeft dat ook een beetje, maar de andere 4 in het nest totaal niet.
Oeps hahaha.
Ja ik ken ook een enorm leuk toller meisje. Wel jammer vind ik voor sommige tollers (geldt heus niet voor allemaal) dat ik het gevoel krijg dat ze hier in zijn. Een hippe variant op een golden of lab.