Ik had nooit wat met benches... En toen kreeg ik Maloutje die jat als de raven zodra ik van huis ben. Dat heeft me in 1,5 week tijd een dierenartsbezoekje en nog een euro of 100 aan spullen gekost. En toen was ik er klaar mee en heb een bench gekocht.
En ik geef direct toe dat het ook een deel laksheid is hoor, want als ik alles wat potentieel eetbaar is op zou bergen, heeft ze niks om te jatten en kan ze prima los thuis blijven. Maar het feit is wel dat ik een heel klein huisje heb en Maloutje deuren en kasten open kan maken.
Bovendien vindt ze het echt meer dan prima in die bench, zeker nu de benchombouw eroverheen staat. Ze ligt er uit haarzelf graag in en als ze er verplicht in moet, is het ook leuk want gevulde kong.
Als het 1 of 2 keer in de week voorkomt dat ze een uurtje verplicht in die bench moet is het al veel. Wanneer ik langer dan 4 uur weg ben, gaan ze sowieso naar mijn ouders en verder gaan ze eigenlijk overal waar het ook maar enigszins kan mee.
O, en als er onbekende mannen in huis komen, gaat ze de eerste 2 minuten ook even in de bench. Ze heeft nog wel eens de neiging om dan extra fel te zijn en heeft in het verleden haar tandjes wel eens ingezet. Zet ik haar even in de bench als er een man binnenkomt en laat ik haar daarna kennismaken is er niks aan de hand. Niet dat er nu zo vaak onbekende mannen in huis komen, voordat iemand daar een beeld bij krijgt