Die meneer die passeerde mij en ik stond met iemand te praten. Niks aan de hand. Hij liet eerst de honden even spelen en toen ik op keek liep mr ineens een stuk verder. Dus ik er achteraan ondertussen druk roepen en fluiten met koekjes en al.Lizzie. schreef:
Sorry hoor, maar nu leg je jou probleem bij de ander neer en dat is nou juist het probleem. ALs je hond nog zo kort heb dan hou je hem aan de lijn net zo lang dat je weet hoe je nieuwe hond reageert op verschillende situaties. Ik was ook gewoon doorgelopen als er zo monster met mij mee liep, ik kan niet ruiken dan hij niks doet.
Zou je ook een 50km weg oplopen met een vreemde hond bij je? Daar ging het me namelijk om. Niet zo zeer het weglopen alleen.
Jup, al mijn honden gooi ik zsm los, uiteraard niet langs de weg. En dat is gewoon goed gegaan buiten het feit dat Droef dus met andere mee wil lopen.Jonas26 schreef: Dus jij laat je hond loslopen die je net twee dagen hebt en vraagt dan aan een ander of hij nog wel bij zijn volle verstand is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()