Moderator: moderatorteam
Zullen vast foto's gemaakt worden.Budkes schreef:Leuk we hebben m hier in Vriezenveen de 29e weer. Uiteraard heb ik weer nachtdienstmaar hier is het zonder wedstrijd element.
Succes en veel foto's graag.
Budkes schreef:Ok klinkt niet verkeerd, je krijgt toch een heel ander beeld van sommige honden.
crutz schreef:Budkes schreef:Ok klinkt niet verkeerd, je krijgt toch een heel ander beeld van sommige honden.
Dat zeker ja, als je op die georganiseerde praktijkdagen sommige honden zietin Almere vd zomer sprong er zelfs 1 van de eerste verdieping uit het raam ipv de helper te bijten
Inge schreef:crutz schreef:Budkes schreef:Ok klinkt niet verkeerd, je krijgt toch een heel ander beeld van sommige honden.
Dat zeker ja, als je op die georganiseerde praktijkdagen sommige honden zietin Almere vd zomer sprong er zelfs 1 van de eerste verdieping uit het raam ipv de helper te bijten
![]()
![]()
Ik heb helaas maar weinig van Inno kunnen zien omdat onze clubgenoot in een andere groep zat, maar kon wel redelijk de trapoefening zien, dus ik snap wat je bedoelt. Nummer vier was overigens helemaal niet verkeerd in deze oefeningen (andere clubgenoot weer blij want die krijgt er een pup vancrutz schreef:M'n stamboom sport prulletje die niet meer in een bijtprogramma actief is en niet meer bij me woont mocht toch de 5de prijs (vd 38 deelnemers) mee naar huis nemen met 60 vd 70 punten. Evenveel als nr 4 maar nr 4 was op sommige oefeningen sneller want Inno werkte vrij beheerst op momenten dat er gezocht moest worden.
Hij vergat t tweede opstapje en klapte zo door op de (borst, want enige waar hij bij kon) helpermosquito1980 schreef:Eerste foto rechter achterpootheeft een eigen leven
![]()
Lijkt me super om mee te doen
Goed getraind dus met Minnacrutz schreef:Nee hij heeft gelukkig nergens last van. Hoorde vd toeschouwers dat hij bij de bus ook echt ging zoeken stoel voor stoel.
Sterker nog de nummers 1 en 2 waren vrouwen.Gos schreef:Ik heb helaas maar weinig van Inno kunnen zien omdat onze clubgenoot in een andere groep zat, maar kon wel redelijk de trapoefening zien, dus ik snap wat je bedoelt. Nummer vier was overigens helemaal niet verkeerd in deze oefeningen (andere clubgenoot weer blij want die krijgt er een pup vancrutz schreef:M'n stamboom sport prulletje die niet meer in een bijtprogramma actief is en niet meer bij me woont mocht toch de 5de prijs (vd 38 deelnemers) mee naar huis nemen met 60 vd 70 punten. Evenveel als nr 4 maar nr 4 was op sommige oefeningen sneller want Inno werkte vrij beheerst op momenten dat er gezocht moest worden.).
Het viel me toch op dat van de hoogste 6 er 4 vrouwen warenVermoedelijke verklaring van de gemiddelde KNPVer zal dan wel zijn, dat die hun hond meestal niet zo onder controle hebben en ze het daarom goed deden.....
Nummer 4 maakte overigens wel een rotsmak na het podiumstellen; dat hoogste podium kon niet tegen de want staan omdat er aan een kant nog iets tegen de muur stond. Na het lossen ging hij over op bewaken en viel daarbij in de opening tussen het podium en de muur. Ik begrijp dat je niet alle dingen kunt uitsluiten en een hond zich altijd kan blesseren bij zulke oefeningen, maar we hadden het er als publiek onderling net over gehad dat dat gat er zat, bij het wachten op het beginnen van deze oefening. Technisch gezien was er dus wel wat ruimte voor verbetering. Voor het publiek was het allemaal beperkt zichtbaar, wat natuurlijk wel logisch is gezien de locatie(s), maar wat misschien toch wel van invloed zou kunnen zijn op het aantrekken van publiek.