Ik ben een hoarder en ekster in één
Als ik met Kier loop is alles roze met blingbling, de mannen doen daar niet aan dus zij hebben iedere een andere halsband en lijn. Ik heb ongeveer 7 verschillende lijnen, allemaal een andere kleur en maat en maar 2 zonder roze erin omdat die beter bij de andere halsbanden passen. 2 tuigen, een fiets/wandel en een roze k9

Verder een grote mand met speelgoed waar ze iedere dag wel iets uithaalt om mee te spelen, en in de slaapkamer heeft ze twee piepspeeltjes waarmee ze slaapt

daar ligt ook een dik dekbed waar ze soms op slaapt. Beneden slaapt ze op de bank maar meestal gewoon op de grond of bij de voordeur op het kleed. In mijn zoektocht naar de juiste kam/borstel heb ik bijna alles aangeschaft wat er maar te koop was
Iedere week koop ik snoepjes en botten en die gaan ook braaf op.
En dan in mijn auto

Daar staat een bench met dekbed plus reserve voor als deze te nat is, voer/drinkbakken en flesjes water, 2 lange lijnen voor als ik ergens loop waar wild zit en 2 halsbanden met riem voor als ik eens een hond moet ophalen die er geen heeft of een loslopende hond tegenkom. Verder nog wat speelgoed zoals een werpstok en ballen.
Ik kan werkelijk nergens afstand van doen, ik heb zelfs de banden,riemen, afgekloven botjes en speeltjes van de vorige honden nog