Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Huis vol honden spullen of juist niks?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Huis vol honden spullen of juist niks?

Ongelezen bericht door Tiny »

Ik ben een hoarder en ekster in één :roll:

Als ik met Kier loop is alles roze met blingbling, de mannen doen daar niet aan dus zij hebben iedere een andere halsband en lijn. Ik heb ongeveer 7 verschillende lijnen, allemaal een andere kleur en maat en maar 2 zonder roze erin omdat die beter bij de andere halsbanden passen. 2 tuigen, een fiets/wandel en een roze k9 :I: Verder een grote mand met speelgoed waar ze iedere dag wel iets uithaalt om mee te spelen, en in de slaapkamer heeft ze twee piepspeeltjes waarmee ze slaapt :I: daar ligt ook een dik dekbed waar ze soms op slaapt. Beneden slaapt ze op de bank maar meestal gewoon op de grond of bij de voordeur op het kleed. In mijn zoektocht naar de juiste kam/borstel heb ik bijna alles aangeschaft wat er maar te koop was :oeps:
Iedere week koop ik snoepjes en botten en die gaan ook braaf op.

En dan in mijn auto :schrik: Daar staat een bench met dekbed plus reserve voor als deze te nat is, voer/drinkbakken en flesjes water, 2 lange lijnen voor als ik ergens loop waar wild zit en 2 halsbanden met riem voor als ik eens een hond moet ophalen die er geen heeft of een loslopende hond tegenkom. Verder nog wat speelgoed zoals een werpstok en ballen.

Ik kan werkelijk nergens afstand van doen, ik heb zelfs de banden,riemen, afgekloven botjes en speeltjes van de vorige honden nog :oeps: :piew:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Tsja, hier ligt het een beetje aan wie je vraagt. Zelf vind ik dat Oor vrij weinig spullen heeft. Ze draagt altijd hetzelfde tuig en ik gebruik al snids ik haar heb dezelfde riem. Ik heb wel een reserveriem en een stuk of 4 halsbanden uit de tijd dat ze die nog droeg. Qua speeltjes heeft ze vooral knuffels van de kringloop en wat goedkope prullaria van actionachtige winkels. Op de speeltjes die nu in trek zijn na past alles makkelijk in 2 kleine opbergdozen.

Maar als je Marinus vraagt, die vind dingen al snel een rommeltje. En ja dan ligt er een lichtgevende halsband in de gang, voor het geval dat. Er liggen drie halfkapotte knuffels in haar bench en er slingeren ergens een bal, 2 kongs en een voerbal. Als je het aan hem vraagt is het hier een teringzooi vol hondenonzin :LOL:
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Hier eigenlijk ook niet veel.
De bench staat er voor djenna s nachts en met verjaardagen enz; daar naast ligt een kussen maar daar liggen ze eigenlijk niet op hahaha
In de gang staat de waterbak met voerbakkenstandaard en dat is het.
Speeltjes staan in de voorraadkast omdat spelen alleen op tijden mag ivm ruzie
Ze hebben beide 1 a 2 halsbanden en ik heb een jachtlijn voor even snel plassen
Boven staat een krabton voor de katten met de kattenbak en etensbakjes
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

mijke schreef:Tsja, hier ligt het een beetje aan wie je vraagt. Zelf vind ik dat Oor vrij weinig spullen heeft. Ze draagt altijd hetzelfde tuig en ik gebruik al snids ik haar heb dezelfde riem. Ik heb wel een reserveriem en een stuk of 4 halsbanden uit de tijd dat ze die nog droeg. Qua speeltjes heeft ze vooral knuffels van de kringloop en wat goedkope prullaria van actionachtige winkels. Op de speeltjes die nu in trek zijn na past alles makkelijk in 2 kleine opbergdozen.

Maar als je Marinus vraagt, die vind dingen al snel een rommeltje. En ja dan ligt er een lichtgevende halsband in de gang, voor het geval dat. Er liggen drie halfkapotte knuffels in haar bench en er slingeren ergens een bal, 2 kongs en een voerbal. Als je het aan hem vraagt is het hier een teringzooi vol hondenonzin :LOL:
Zal ik wat foto's van mijn huis maken? Dan vindt hij het bij jullie echt geen teringzooi meer :LOL:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Ik heb best veel denk ik...

- Een mooi zwartmetalen hondenkapstokje voor de lijnen en tuigjes.
- Een chique houten waterbak voor twee.
- Mand voor speeltjes.
- Mand vol hersenwerk en voerspeeltjes.
- En dan nog een halkastje waar lekkers, medicijnen, lange lijn, jasje, etc inzitten.
- Oh ja en op dat kastje staat nog een klein houten bakje met balletjes.

En dan hebben ze natuurlijk nog twee mandjes en ik vergeet ook nog de snuffelmat. Ben ik nou heel erg?
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik ben ook nogal simpel als ik het zo lees. Ze eten en drinken uit metalen bakken die ik geloof ik al 30 jaar heb, allebei hebben ze een simpele zwarte halfcheck, een zwarte lijn en allebei een flex die overigens van de vorige overleden honden waren. Is nog prima dus zonde om het niet te gebruiken. Er staan 2 biabedden voor Biko want Frodo is een bankhangjongere. Qua speelgoed ligt er een groot flostouw en nog een ander trekding want de heren mogen graag een trekspelletje doen. En Frodo doe ik geen groter plezier dan een lege fles (van wasmiddel b.v.) in de tuin gooien. Gaat ie mee voetballen :I:
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Bowie heeft wel een doos met wat speeltjes maar dat zijn krijgertjes over het algemeen, ze heeft 1 piepspeeltje waar ze heel blij mee is.
Ze heeft 2 tuigen waarvan ze er 1 draagt en de andere is als reserve, ik heb wel 3 lijnen maar dat is meer omdat de lijnen maker een goed doel ermee steunt en 1 daarvan is een 10 meter rollijn die ik aangeschaft heb voor de aanlijn wandelingen in het bos of ergens anders waar ze niet los mag.
Momenteel 2 manden waarvan 1 krijgertje die voor een stichting bedoelt was maar ze ligt er graag in en de andere ligt makkelijker en meer in de zon ..
1 standaard met een voer en drink bak.. en dat is het... lekkertjes zitten in een plastic afsluitbare bak anders stinkt het zo...
geen overbodige dingen denk ik dus.
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Nap heeft de voerbak van Fangio en de waterbank van Chira. Hij geeft niets om speeltjes dus die heeft hij ook niet m.u.v. een kleine bal die hij zelf heeft gevonden en daar is hij uiterst zuinig op en mee. Daar wordt af en toe heel fanatiek mee gespeeld en dan weer dagen niet. Een kussen of mand heeft hij niet hij slaapt op de bank. Toen hij 8 jaar geleden bij ons kwam hadden wij een bench neergezet om oude Chira te beschermen. Dat ding staat nog in de keuken en moet weg. Maar de laatste keer dat we die weggezet hadden was er paniek bij Nap. Hij gaat graag in zijn bench liggen als wij koken, of als het druk is in huis noem het maar op. Deur hadden we er al heel lang uitgesloopt maar meneer is gesteld op zijn bench denk ik.
Verder heeft hij zijn tuig, een flex en een lichtgevende halsband voor de avonden en heel goed personeel natuurlijk :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

Toos heeft 1 leren halfcheck die ze eigenlijk altijd om heeft.
Verder eet en drinkt ze uit de bakken van m'n vorige honden.
Ze heeft een kong die ook van die andere is geweest, en toen ze als pup kwam heb ik 2 pluche beesten gekocht die ze nog heeft.
Er staat een mand voor haar maar ze ligt het liefst op de bank :mrgreen:
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

DeDiana schreef:Grappig en ook wel verrassend om te lezen dat er best veel honden zijn die helemaal niet met speeltjes spelen. Hier spelen ze allemaal graag met speeltjes, ook Tara van 10 en Amoz van 7. Mila is ondertussen ook bijna 6 en die speelt het liefst de hele dag :lol1: Spelen die honden dan wel met elkaar, of spelen ze überhaupt niet?
Bas speelt eigenlijk überhaupt niet. Denk dat ze daar geen ruimte voor had in haar vorige leven met de puppies etc in Spanje. Ze speelt wel soms heel even met reutjes maar dat lijkt meer op flirten en heel heeeel soms speelt ze met een pupje dat niet groot is. Of een heel bekend chihuahua hondje oid wil ook wel. Verder speelt ze eigenlijk nooit en met niks en met niemand. Weet je dat ik dat best heel erg vind soms. Ik probeer wel eens een vinger onder de dekens te bewegen waar ze op ligt. Heel soms hapt ze daar dan naar. Heel heel voorzichtig een heel klein beetje spelen. Ik gun haar dat zo erg dat ik soms denk fuck it! Ik geef haar dat kleine puppy waar ze zo naar snakt...

Want als ik haar een dwerpoedel of teckel of York pupje zou geven van 8 weken dan speelt ze daar dus wel de hele dag mee....en dat doet ze later dan nog steeds met dat hondje als het maat gelijkwaardig is aan haar of zwakker. :ugh:
Afbeelding
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

laeken schreef:Ik gun haar dat zo erg dat ik soms denk fuck it! Ik geef haar dat kleine puppy waar ze zo naar snakt...

Want als ik haar een dwerpoedel of teckel of York pupje zou geven van 8 weken dan speelt ze daar dus wel de hele dag mee....en dat doet ze later dan nog steeds met dat hondje als het maat gelijkwaardig is aan haar of zwakker. :ugh:
Wat houdt je tegen?
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Tamara/Bayko schreef:
laeken schreef:Ik gun haar dat zo erg dat ik soms denk fuck it! Ik geef haar dat kleine puppy waar ze zo naar snakt...

Wat houdt je tegen?
Het feit dat ik niks met pups heb en eigenlijk al helemaal geen dwerghondje van een fokker wil. Als er ooit hier op het forum een nestje dwerghonden komt ter herplaatsing....en er zit een reutje bij dat me aanspreekt....

Maar het erge is dat ik er niks speciaals voor ga doen. Bas wordt de moeder en ik ga gewoon weg etc en wandelen. Mag heus in de jas maar echt een pup opvoeden van a tot z doe ik niet meer. Pup is meteen hondje 2 dan en met Bas is hij nooit alleen etc
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ik heb een draadmand met speelgoed waar Izzy af en toe wat uitsnaait (de kleintjes kunnen er niet goed bijkomen). Had eerder alles over de vloer liggen en dat was me een rotzooi. Verder hebben Izzy en Sofi allebei een tuig en wat verschillende halsbandjes/riemen. Juno heeft een halsband. Valt allemaal reuze mee dus :)
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Hier een grote mand vol speeltjes, een kleine mand vol speeltjes, een grote mand om in te slapen, tig puzzels, allemaal een paar riemen, veel snacks en voor Dax nog een paar jasjes.
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Izzie_Anneke schreef:
DeDiana schreef:Grappig en ook wel verrassend om te lezen dat er best veel honden zijn die helemaal niet met speeltjes spelen. Hier spelen ze allemaal graag met speeltjes, ook Tara van 10 en Amoz van 7. Mila is ondertussen ook bijna 6 en die speelt het liefst de hele dag :lol1: Spelen die honden dan wel met elkaar, of spelen ze überhaupt niet?

Izzie heeft natuurlijk geen elkaar maar speelt nauwelijks. In het begin helemaal niet, nu komt ze haar nijlpaard heel af en toe brengen maar dan 1 minuut heeft ze het bekeken en wil ze met nijlpaard lekker liggen. Buiten andere hondjes tegenkomen is wel immer feest. Dus een elkaar komt hier nog wel eens.
Maggie en Abby hebben ook niks met spelen. Abby wil zo eens in het jaar wel eens een beetje gek doen met een speelgoedbal (tennisbal vindt ze weer niks) maar alleen in huis. Duurt 5 minuten en dan heeft ze er weer genoeg van. Maggie weet gewoon niet wat spelen is. Gek doen voor haar betekent 5 minuten als een debiel heen en weer rennen (zo heeft ze dus haar hak gebroken :ugh: ). Maar speeltjes zeggen haar niets.

Maar ik vergeet helemaal de grote doos met verzorgingsspullen te noemen. Met > 500 kammen, borstels, haakjes, harkjes, lotionnetjes, shampoo's, crèmmetjes, klittensprays, etc.
Kon ik zo heerlijk los mee gaan op Kyra en Lyndie. Helaas is Abby zo ongeveer permanent half kaal en heeft Maggie een heul korte vacht, dus staat de doos er nu voor de sier. :cry:
Ik moet snel weer een haarbal aanschaffen. :idea:
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

lieke schreef: Ik moet snel weer een haarbal aanschaffen. :idea:
*Kuch* :mann:
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Ik heb wel een hoop maar niks dubbel :engel:

Dus 1 halsband, 1 tuig, 1 korte riem en 1 lange lijn. Per hond dan natuurlijk. Het gaat ook mee tot het versleten is. En met de speurlijn doen ze samen. Mies heeft wel 2 flexi's maar in verschillende lengtes dus dat mag :mann: Er ligt ook nog wat spul wat niet meer (goed) past maar dat bewaar ik gewoon voor een eventueel volgende hond of weggeef.

Speelgoed ligt er wel veel in huis. Ze spelen ook graag, vooral Mies. Alhoewel allebei eigenlijk bij voorkeur met hun lievelingsspeelgoed en ligt de rest er voor de sier. Voor Diem een kong tennisbal en voor Mies de grootste knuffel die er is. De knuffels gaan na een paar weken spelen stuk en als haar voorraad erg terugloopt haal ik weer wat bij de kringloop voor haar.

Ligplekken hebben ze wel veel. Allebei boven en beneden eentje en Mies ook nog in de keuken. En uiteraard liggen ze het meest op de kale vloer (Diem) of op bank/bed (Mies).

Het meest opvallend is nog wel de grote stapels 'oude' handdoeken in het halletje en in de auto. Ze zijn vaak zo smerig dat ik er niet genoeg van kan hebben.
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Sandra&co schreef:
lieke schreef: Ik moet snel weer een haarbal aanschaffen. :idea:
*Kuch* :mann:
Je bent een schat, maar géén gezelschapshondje en géén reu. Ik wens op mijn gevorderde leeftijd niet meer te bukken om een hond te aaien. Wat zeg ik, bukken lukt niet eens meer. :mrgreen:
Nee, ik zit verliefd te kijken naar haarballen van de Engelse lijn collies. Jammer alleen dat de meeste fokkers van die lijn de stoom uit de oren komt als ze mijn naam horen. :F:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

laeken schreef:
Bas speelt eigenlijk überhaupt niet. Denk dat ze daar geen ruimte voor had in haar vorige leven met de puppies etc in Spanje. Ze speelt wel soms heel even met reutjes maar dat lijkt meer op flirten en heel heeeel soms speelt ze met een pupje dat niet groot is. Of een heel bekend chihuahua hondje oid wil ook wel. Verder speelt ze eigenlijk nooit en met niks en met niemand. Weet je dat ik dat best heel erg vind soms. Ik probeer wel eens een vinger onder de dekens te bewegen waar ze op ligt. Heel soms hapt ze daar dan naar. Heel heel voorzichtig een heel klein beetje spelen. Ik gun haar dat zo erg dat ik soms denk fuck it! Ik geef haar dat kleine puppy waar ze zo naar snakt...

Hier hebben ze het ook moeten 'leren' hoor, met uitzondering van Mila dan. Ik denk wel eens dat Mila's speelsheid en enthousiasme wat aanstekelijk is geweest op dat gebied (die lééft echt voor spelen), want Amy, Amoz en Taartje wisten ook niet wat speeltjes waren of dat spelen met mensen ook leuk is en hoe dat dan moest. Amy was natuurlijk nog erg jong en snapte dat wel heel snel, Taartje snapte het gek genoeg ook snel en bij Amoz heeft het wel ruim 6 maanden geduurd voordat hij voor het eerst wat ging spelen en interesse in speeltjes ging tonen.
Spelen met elkaar doen ze hier meestal in de tuin. Heel soms binnen, maar dan mag het niet te wild. En tijdens het wandelen spelen Mila en Amy soms wel, maar meestal is Amy te druk met jagen en speelt Mila liever met mij.
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

DeDiana schreef: Hier hebben ze het ook moeten 'leren' hoor, met uitzondering van Mila dan.
Ik weet niet meer precies hoe lang maar hier duurde het zeker een paar maanden voordat Mies naar speeltjes omkeek. Inmiddels is ze vreselijk actief en kan je niet door het huis lopen of mevrouw huppelt grommend en zwaaiend met haar knuffel achter je aan :mrgreen:
Het was wel even uitzoeken wat ze leuk vond. Waar Diem, toch een stuk groter dan haar, van kleine stevige knuffeltjes of ballen houdt wil Mies juist (voor haar) levensgrote zachte knuffels met lange zwierende ledematen.
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Ik heb voor Ita twee manden in huis staan.
De halsband met riem voor aangelijnd uitlaten het laatste avondrondje en een jachtlijntje voor de andere wandelingen (dan loop ze het grootste stuk los in de bossen hier) plus training.
Ik koop nooit extra halsbanden e.d.
Er komt een nieuwe halsband als de andere versleten is en het duurt heel lang voor een goede leren band op is :mrgreen:
In huis liggen geen speeltjes, alleen zwerft er soms een bot in huis rond en Ita sjouwt af en toe met haar deken rond.
Ik heb wel een berg trainingsspullen (dummy's in allerlei soorten en maten), maar dat is alleen voor als we samen iets doen, buiten.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Doe meestal wel lang met halsbanden en lijnen. Af en toe heb ik een aanval dat ik een nieuwe halsband voor Indy wil.
Maar zij loopt ook eigenlijk altijd los, dus veel nut heeft het ook niet, haha.

Verder af en toe een speeltje. En lekkere botten. Verder niet zoveel ook eigenlijk.
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Valt best mee geloof ik. Speeltjes heb ik wel een aantal maar Faye doet er niks mee dus koop ook niks meer en liggen hier werkeloos te wezen in een bak. Wel een paar hersenwerkdingetjes (kong, slowbowl, voerbal). Verder heeft ze twee tuigjes (eentje reserve, bleek wel handig), een lichtgevende halsband, een flexlijn en twee lijnen (want een reserve bleek ook hier handig). Ze heeft in de keuken een waterbak en plastic mand met kleed erin staan (mand kostte 50 cent bij de kringloop, geweldig) en een Biabed met kleed erin naast mijn bureau. Dat was het geloof ik wel. Eigenlijk gewoon allemaal dingen die ook echt gebruikt worden. Valt dus best mee :D

De katten daarentegen :mann:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

sjm schreef:Hier in de woonkamer ligt eigenlijk niks, naast de bench van Zahra en het slaapzakje van de kleintjes. Geen mandjes oid. Ze liggen toch op de bank.
Had ook geen hondenkussens maar moet toch ergens liggen. :roll:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
dre
Zeer actief

Ongelezen bericht door dre »

veertje schreef:
dre schreef:En ik wil er niet aan denken wat er straks gebeurd als we de pup krijgen, in compleet ander maatje dan ik ooit heb gehad, dus daar heb ik helemaal niets voor en dan mag ik weer opnieuw beginnen :LOL: Gelukkig duurt het nog een jaartje voor het zover is :mrgreen:
Ik heb de eerste lijn voor pup al gekocht :mann: Dus het kan nu al gerust hoor :pffff:
Ja maar jouw pup komt eerder :pffff:
*ksssssssssst hou je mond, eerst nog ergens een nieuwe auto :LOL: *

Tamara81 schreef:
dre schreef: Lijnen hebben ze teveel :engel: ieder een jachtlijn, een halsband + lijn, een nette halsband + lijn, een tuig + lijn voor het fietsen, reflectiehesjes, lichtgevende halsbanden.
Gelukkig hangt het tegenwoordig apart:
Afbeelding
(hier missen alleen de tuigjes nog aan, die hangen er tegenwoordig ook bij)
Wat een leuke kapstok!
Ja he? Heeft Reny (hier op hf) voor mij gemaakt :cheer:
Op Facebook te vinden onder hondenwinkeltje.nl, ze maken alles naar jouw wensen :wink:

Tamara/Bayko schreef:
dre schreef: En ik wil er niet aan denken wat er straks gebeurd als we de pup krijgen, in compleet ander maatje dan ik ooit heb gehad, dus daar heb ik helemaal niets voor en dan mag ik weer opnieuw beginnen :LOL: Gelukkig duurt het nog een jaartje voor het zover is :mrgreen:
Daar zal ik straks ook tegenaan lopen. Volgende hond wordt aanzienlijk kleiner dan de borders dus er zullen toch echt wat spullen vervangen moeten worden. Hondenbed een paar maatjes lager, kleinere voerbakken is ook wel handig, kleiner formaat ballen etc. Dan kom ik echt wel wat nieuw spul aan het kopen. Wat vervelend nou, moeten shoppen voor zo'n krummel :mann:
Haha dat zit ik hier ook allemaal, alles moet straks in maatjes kleiner dus er zal toch weer geshopt moeten worden :engel:

Shelly speelt wel regelmatig, maar die moet ook gewoon af en toe iets in dr bek hebben.

Juno niet, Juno houdt van rust in huis en buiten wil ze wel spelen, maar alleen met sommige heel bekende honden. Voor de rest mag de wereld doodvallen van haar :mrgreen:
De voerdummy is (gelukkig) na lang oefenen wel heel leuk geworden :wink:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat voor pup komt er bij jullie bij dan Dre?

Hier heb ik een mand met speeltjes, die ik in de loop der jaren verzameld heb. Sommige zijn zelf gekocht, een paar heb ik gewonnen op wedstrijden en een aantal heb ik cadeau gekregen.
Zowel Tapas als Mojo spelen ermee, alleen maar bij voorkeur samen.
Qua manden ligt er een kunstleren kussen in de eetkamer, dat is de favoriete plek van Tapas, en in de woonkamer ligt een cozy cave, waar Mojo dol op is om in te kruipen maar waar ze ook regelmatig tegelijk gebruik van maken. Als Mojo op de bank ligt gaat Tapas er vaak lekker languit op liggen. Verder liggen ze vaak op de bank.
Aan halsbanden heb ik niet veel, voor allebei een gewone simpele en daarnaast een nette van leer voor allebei. En ze hebben allebei een tuig.
Borisje
Actief
Mijn ras(sen): Podenco kruising

Ongelezen bericht door Borisje »

Ik dacht dat ik veel had maar dat valt blijkbaar nog mee haha!
Zora heeft een grote rieten "bank" met een kussen en wat zachte kleden erin.
Daarnaast ligt ze graag op de bank of op het hoogpolig kleed in de kamer, ook lekker.
Wel heb ik een halsbandentick, ze heeft 4 verschillende halsbanden, 3 tuigen (okee waarvan 1 voor speuren en 1 voor canicross, dus die draagt ze niet dagelijks). Toch vind ik een simpel jachtlijntje het handigst.
Kwa speelgoed heeft ze een arsenaal ergens in de tuin verstopt, dat wordt eens in de zoveel tiid weer opgegraven.
In huis heeft ze alleen een knuffel die er elke dag even van langs krijgt, maar zodra die overleden is ligt er weer een tijdje niks, daar heeft ze niet persee behoefte aan.

Zo valt het nog best wel mee! :D
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Een huis vol.
Ze hebben hier in de woonkamer 2 kussens en 1 dekbed. Verder staan er 2 van die lelijke dingen die men bench noemt. Csiva wil 'm niet kwijt en die voor Fiji staat vast.
Verder liggen er een aantal speeltjes en botten.
Ze hebben allemaal 2 jachtlijnen, 1 halsband, 1 tuig, 1 flexlijn en 1 gewone riem. En dan heb ik nog wel wat extra zeg maar :oeps:
Kortom, ze hebben meer dan genoeg. En dan koop ik niet eens heel veel. Csiva wint regelmatig speeltjes ed....
Iirtu16
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Iirtu16 »

Ik heb een aparte kamer in huis vol met hondenspullen, vooral trainingsmateriaal maar ook allerlei denkspellen, speelgoed, lijnen, tuigen enz.
In de rest van het huis ligt eigenlijk niks, behalve een kong, speelgoed krijgen ze hier sowieso toch gedoseerd.
Hera heeft een stoel als ligplek, Iirtu ligt op een stretcher.
chantalc
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door chantalc »

We hebben speeltjes die na 5 minuten onder de bank of een kast verdwijnen. Een lamsoor en een flostouw vindt ze wel de moeite.
Verder kauwt ze het liefst op dingen waar ze niet op mag kauwen. Tuigjes zijn haar specialiteit. Eentje van nylon: in minder dan 12 uur compleet opgegeten. Nu een dure met leder: vanochtend een keertje niet uitgedaan en net nog kunnen redden voordat ze het helemaal doorgebeten had. Ik weet alleen niet of een half riempje sterk genoeg zal zijn als ik haar uitlaat.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”