Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vuurwerkvrij hotel
Moderator: moderatorteam
- anniek16
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
- Aantal honden: 2
Re: Vuurwerkvrij hotel
Mijn ouders zaten vorig jaar (zonder hond) in van der Valk hotel in Zwolle en zij zeiden dat er daar ook veel mensen met honden waren en dat er inderdaad weinig van het vuurwerk te horen was. Wellicht is daar nog wat te regelen?
~Anniek
-
- Zeer actief
De hotels van vd Valk liggen volgens mij allemaal wat afgelegen omdat ze het moeten hebben van auto(snel) wegen. Dus een eind van woon(knal)gebied. In ieder geval bij ons in Cuijk wel. Ik denk dat als je het zeker wil weten, moet je effe googlen en kijken naar foto's van de omgeving van het hotel wat je op het oog heb..LongFields schreef:Van hotel Van der Valk zijn er een flink aantal die ongetwijfeld niet allemaal in vuurwerkvrije gebieden liggen, welke bedoel jij?
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Het is niet voor mijzelf hoor, wij hebben al lang geboekt voor Oud en Nieuw. Maar was merr algemeen bedoeld.Cairo_ schreef:De hotels van vd Valk liggen volgens mij allemaal wat afgelegen omdat ze het moeten hebben van auto(snel) wegen. Dus een eind van woon(knal)gebied. In ieder geval bij ons in Cuijk wel. Ik denk dat als je het zeker wil weten, moet je effe googlen en kijken naar foto's van de omgeving van het hotel wat je op het oog heb..LongFields schreef:Van hotel Van der Valk zijn er een flink aantal die ongetwijfeld niet allemaal in vuurwerkvrije gebieden liggen, welke bedoel jij?
Overigens zijn er ook Van der Valk hotels die niet direct aan de snelweg zitten en waar in de buurt wel zat vuurwerk afgestoken wordt, zoals bijvoorbeeld in Alphen aan den Rijn.
-
- Zeer actief
Oké, moeten ze even van te voren bekijken. Bij ons ligt het in ieder geval wel ver van woongebied. Geen 1 knal gehoord en 's nachts om precies 12 uur naar buiten kijken in de verte naar het vuurwerk van het dorp, geweldig mooi om te zien, maar toch niets horenLongFields schreef:Cairo_ schreef:Overigens zijn er ook Van der Valk hotels die niet direct aan de snelweg zitten en waar in de buurt wel zat vuurwerk afgestoken wordt, zoals bijvoorbeeld in Alphen aan den Rijn.LongFields schreef:Van hotel Van der Valk zijn er een flink aantal die ongetwijfeld niet allemaal in vuurwerkvrije gebieden liggen, welke bedoel jij?