Hij is leuk en normaal, en ik denk niet dat mensen hem niet leuk vonden. En ik ken ook oudere mensen die nog aan een jonge hond met veel energie beginnen . Maar dat zijn mensen die weten wat het is. Die zorgen dat hun hond genoeg beweging en uitdaging krijgt. Deze hond heeft dat niet gehad. Hij heeft weinig conditie en weinig spieren.ranetje schreef:Top snowdog dat je die hond opvangt
Het hoeft natuurlijk niet dat die hond tot nu toe niet leuk en normaal was.mijke schreef:t Is dat je zo ver weg woont, anders zou ik je nummer onder een sneltoets zetten voor het geval ik ook tegen een hond in nood aanloop. Volgens mij gaat dat uitstekend goed komen. Zoals jij er mee om gaat verwacht ik dat die hond binnen een mum van tijd weer leuk en normaal genoeg is om uitstekende nieuwe baasjes voor te vinden!
Misschien wat te weinig beweging en misschien ook niet.
ik heb op de jachttraining samen getraind met een dame van 80 met een jonge flatcoated![]()
Elke hond kan door een verkeerde sprong iemand net even ongelukkig laten vallen.
Dat hoeft geen "oudere persoon" te zijn.
Ik ga de keren dat ik op de grond heb gelegen maar niet tellen ........... inclusief een ziekenhuisopname vanwege een zware hersenschudding![]()
![]()
Gelukkig tot nu toe nog nooit iets gebroken.
*zoekt meteen een stuk onbehandeld hout*
Ik ben ook gevallen door mijn honden. Dat kan altijd. Maar door deze val zien de mensen nu in dat de hond daar niet past. Dat is alleen maar goed. Het is niet verkeerd bedoeld. En de hond doet alleen wat hij kan/weet. Hij heeft energie dus hij springt.