Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alle opvanghonden verzamelen!
Moderator: moderatorteam
- Mieke-Navajo
- Actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël
- Aantal honden: 2
Re: Alle opvanghonden verzamelen!
Hier een bewuste keuze gemaakt om te stoppen met opvangen, ga mij nu bezig houden met andere zaken en zal dit jaar ook nog afreizen naar Roemenië.
Dat de keuze zo is gemaakt komt omdat ik een hulphonden traject in ga waarbij de situatie een bepaalde stabiliteit moet hebben en met regelmatige wisseling van gasthonden kan ik die stabiliteit niet meer garanderen.
Dat de keuze zo is gemaakt komt omdat ik een hulphonden traject in ga waarbij de situatie een bepaalde stabiliteit moet hebben en met regelmatige wisseling van gasthonden kan ik die stabiliteit niet meer garanderen.
Het uitzicht op de berg is net zo mooi als de weg er naar toe.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ga je hulphonden trainen Mieke Navajo? Heeft Sugar een leuke baas gevonden?
Balu krijgt morgen bezoek! Spannend weer, de mensen klonken erg leuk en enthousiast!
Als het goed is krijg ik over een week of drie één van deze boeven in de opvang
Een soort draadharige labrador met beenwarmers!
Balu krijgt morgen bezoek! Spannend weer, de mensen klonken erg leuk en enthousiast!
Als het goed is krijg ik over een week of drie één van deze boeven in de opvang
Een soort draadharige labrador met beenwarmers!
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Leuk zijn ze he? Je zou toch denken dat die heel snel geplaatst zouden worden.Valerie schreef:Oh ja de zwarte pups
Normaal vang ik liever geen pups op, maar in die periode heb ik vakantie. En na een paar weken kan mijn zoon die bijna altijd thuis is het wel handelen!
Vang jij ook honden op voor AIN Valerie, of ben jij vrijwilliger op andere vlakken?
- Valerie
- Zeer actief
Ik vang geen honden op, ik heb 1 hondagressieve hond en werk 5 dagen per week. Ik help weleens met dingen en organiseer af en toe dingen zoals een veiling voor AIN (en sommige andere stichtingen). Geen officiële vrijwilliger dus maar help wel soms.Johnny Jones schreef:Leuk zijn ze he? Je zou toch denken dat die heel snel geplaatst zouden worden.Valerie schreef:Oh ja de zwarte pups
Normaal vang ik liever geen pups op, maar in die periode heb ik vakantie. En na een paar weken kan mijn zoon die bijna altijd thuis is het wel handelen!
Vang jij ook honden op voor AIN Valerie, of ben jij vrijwilliger op andere vlakken?
Gewoon een apart topic openen met foto's en belevenissen
Laatst gewijzigd door Valerie op 04 jun 2016 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Dankjewel voor de tips, die ga ik onthouden. Voor Balu had ik hier ook een topic geopend en ik zorg voor een nette advertentie met goede foto's op marktplaats die ik regelmatig aanpas en omhoog plaats. Deze is nog van Balu http://www.marktplaats.nl/wijzigAdverte ... mympSeller.
Ik mag ook een advertentie in de wachtkamer van de dierenarts hangen, dus wie weet doe ik dat ook nog eens.
Het opvangen doe ik samen met mijn zoon, hij is eigenlijk altijd thuis. Zonder hem zou het vanwege mijn werk ook niet kunnen.
Ik mag ook een advertentie in de wachtkamer van de dierenarts hangen, dus wie weet doe ik dat ook nog eens.
Het opvangen doe ik samen met mijn zoon, hij is eigenlijk altijd thuis. Zonder hem zou het vanwege mijn werk ook niet kunnen.
- Valerie
- Zeer actief
Goede tekst en foto's
ik zou misschien nog een actiefoto toevoegen maar je hebt al betere foto's en meer info dan de meeste.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Die van een actiefoto ga ik onthouden!
Als alles volgens plan verloopt komt Orion op 21 juni! http://animalinneed.com/sectie/2947-orion
Als alles volgens plan verloopt komt Orion op 21 juni! http://animalinneed.com/sectie/2947-orion
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik mag me hier ook melden
Lang getwijfeld of ik het zou kunnen, een hondje opvangen, maar na overleg met de stichting en nog wat anderen die ervaring hebben met opvangers, heb ik besloten dat dat moet kunnen. Genoeg keus uit hondjes en uiteindelijk gekozen voor Sophie, een 3 jarig teefje die nu nog bij een vrouw in Roemenië opgevangen wordt. Ze heeft wel wat weg van Finn en het lijkt me een heel vrolijk ding. Ze is nog wat aan de zware kant, dus hier mag ze op dieet en lekker veel wandelen. Op 3 september komt ze naar Nederland en ga ik haar ophalen.

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Dat denk ik ook, wordt vast en zeker dolle pretPaisley schreef:Leuk! Lijkt me een heel geschikt vriendinnetje voor Finn
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Wat leuk zeg! ziet er inderdaad uit als een leuke match.
- naomi12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising - Aantal honden: 3
Mooi hondje! Past goed bij Finn!
Zie dit topic nu pas, Tinus hoort hier natuurlijk ook!
Zijn filmpje:

Nog in het asiel

Zie dit topic nu pas, Tinus hoort hier natuurlijk ook!
Zijn filmpje:

Nog in het asiel

-
Johnny Jones
- Zeer actief
Leuk dat er weer gepost wordt in dit topic!
Wat een scheetje Veertje! Zo 'n leuk klein hondje heeft vast snel een baasje.
Natuurlijk hoort Tinus hier ook! Er was toch belangstelling voor hem? Komt er al een date?
Inmiddels hebben wij Balto in de opvang. Hij is nu bijna twee weken bij ons en hij heeft al zijn eigen topic http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=312516. We hebben weer een schat van een hond te logeren!
Wat een scheetje Veertje! Zo 'n leuk klein hondje heeft vast snel een baasje.
Natuurlijk hoort Tinus hier ook! Er was toch belangstelling voor hem? Komt er al een date?
Inmiddels hebben wij Balto in de opvang. Hij is nu bijna twee weken bij ons en hij heeft al zijn eigen topic http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=312516. We hebben weer een schat van een hond te logeren!
- naomi12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising - Aantal honden: 3
3 weken geleden is hij ge'pre-reserveerd, maar dat is helaas niet door gegaan.Johnny Jones schreef:
Gisteravond kreeg ik een berichtje dat er weer iemand interesse heeft, en is hij weer pre-gereserveerd!
Als ze het vragenformulier hebben ingevuld krijgen ze mijn gegevens en kunnen ze contact opnemen. Ik ben heel benieuwd wat voor gezin het is. Hopelijk gaat het nu echt door.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Altijd spannend als er interesse is, of er ook echt een klik is en of het een goede match is!
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Veertje, is je opvanghondje bij je? Hoe gaat het?
Ik vang nog niet zo lang honden op voor animal in need, maar vanaf het begin staat Tristan op mijn lijstje, zo'n lief en aanhankelijk moppie. Maar... een langzitter dus eerst ervaring opdoen met andere honden! En nu..... vanmiddag is Tristan geslaagd voor de kattentest en inmiddels staat hij op de lijst om bij mij in de opvang te komen. Ik ben zo blij!!! Hier is de lieverd http://animalinneed.com/sectie/187-tristan
Ik kan bijna niet wachten tot hij komt!
Ik vang nog niet zo lang honden op voor animal in need, maar vanaf het begin staat Tristan op mijn lijstje, zo'n lief en aanhankelijk moppie. Maar... een langzitter dus eerst ervaring opdoen met andere honden! En nu..... vanmiddag is Tristan geslaagd voor de kattentest en inmiddels staat hij op de lijst om bij mij in de opvang te komen. Ik ben zo blij!!! Hier is de lieverd http://animalinneed.com/sectie/187-tristan
Ik kan bijna niet wachten tot hij komt!