Mijn hond heeft als puppy 2 maal entingen gehad. Daarna op rabiës na nooit meer, ze is nu 5. Ook ik ben de filmpjes en site tegengekomen van Tannetje Koning en wil nu dus een titerbepaling laten doen, 5 jaar lijkt me daarvoor een mooie leeftijd. Maar omdat dit zo nieuw is heb ik de indruk dat de prijzen per dierenarts nogal verschillen, zowel voor de titerbepaling zelf als voor eventuele vaccinaties. Ook heb ik na hier op het forum eea gelezen te hebben de indruk dat nog lang niet alle dierenartsen snappen hoe ze de resultaten moeten lezen. Ik wil natuurlijk niet de hoofdprijs betalen als het niet nodig is en ook niet laten titeren om vervolgens van de DA te horen dat ik toch moet enten omdat ze niet kunnen voorspellen of de antilichaampjes voldoende zijn voor minimaal zoveel tijd. Al met al ben ik dus benieuwd naar jullie ervaringen betreffende:
-Waar heb je laten titeren
-Wat kostte dat (qua consult, qua bloedafname en qua onderzoek)
-Kon jouw dierenarts goed aangeven hoeveel jaar je hond nog beschermd was
-Wat kostte de vaccinaties als je die eventueel toch moest laten zetten
-Welke aanvullende informatie of eisen had jouw DA (tijdens het rondbelrondje zei er 1 bijvoorbeeld dat een hond ouder dan 4 moest zijn om te kunnen worden getiterd

)
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!