Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gevonden! Malou buntven Deurne Upd p3

Is je hond vermist? Vraag hier extra aandacht voor hulp bij het zoeken naar je hond !

Moderator: moderatorteam

noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Gevonden! Malou buntven Deurne Upd p3

Ongelezen bericht door noekie »

Fotogravinnetje schreef:Volgens mij heb ik Elco alleen via de raad van beheer geregistreerd en staat hij weldegelijk in een online database. Ik kan zoeken op z'n chipnummer op chipnummer.nl en dan zie ik hem zo staan incl de gegevens die ik openbaar heb gezet
Als je hem zoekt bij chipnummer.nl dan staat daar ook bij waar hij online geregistreerd staat.
Dat is dan meestal de NDG.
Maar mocht je een fokker hebben gehad die daar niet op let of je vergeet het zelf kan het zijn dat de hond nooit is geregistreerd.
Dan kun je alleen gegevens opvragen bij de raad van beheer en die is alleen aanwezig tijdens kantooruren.
Hun kunnen dan kijken op welke naam de hond staat.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
madred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en RSH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door madred »

malinois schreef:
madred schreef:Ik snap eigenlijk alle kritiek niet.... je mag blij zijn wanneer je hond veilig zit en geholpen wordt..... Maar nee.... we gaan de vrijwilligers van de dierambulance ook nog eens met z'n allen afkraken.
Rare wereld waarin we leven!
Heb je ook iets inhoudelijks toe te voegen of alleen maar commentaar. Ik lees 2 topics en in beide loop je alleen maar commentaar te geven....
Ik geef m'n mening, is dat verboden.
Ben blij dat het hondje terug bij z'n baasje is en n.m.m. zou het baasje dat ook moeten zijn en niet gelijk de mensen gaan afkraken die hierbij geholpen hebben.
Je zult vast nog meer onderwerpen tegenkomen waar ik m'n mening geef, bevalt het je niet? Je bent niet verplicht het te lezen.
Afbeelding

Happy en Lemmi
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

madred schreef:
malinois schreef:
madred schreef:Ik snap eigenlijk alle kritiek niet.... je mag blij zijn wanneer je hond veilig zit en geholpen wordt..... Maar nee.... we gaan de vrijwilligers van de dierambulance ook nog eens met z'n allen afkraken.
Heb je ook iets inhoudelijks toe te voegen of alleen maar commentaar. Ik lees 2 topics en in beide loop je alleen maar commentaar te geven....
Ben blij dat het hondje terug bij z'n baasje is en n.m.m. zou het baasje dat ook moeten zijn en niet gelijk de mensen gaan afkraken die hierbij geholpen hebben.
Je zult vast nog meer onderwerpen tegenkomen waar ik m'n mening geef, bevalt het je niet? Je bent niet verplicht het te lezen.
Je doet maar... nuttig is t niet nee
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

madred schreef:
malinois schreef:
Volgens mij kraak ik nergens de mensen zelf af?
Volgens mij noem ik meerdere malen dat ik verrekte blij ben dat ze veilig was en dat dat het allerbelangrijkste was?
En volgens mij geef ik verder aan dat ik wel kritisch naar de werkwijze kijk, omdat het simpelweg onnodig was geweest dat ze een nacht daar in het asiel heeft gezeten (over die 150km die ik de volgende dag heb kunnen rijden hoor je me eigenlijk nog niet eens)?
Volgens mij geef ik aan dat als die chip gelijk was uitgelezen er veel gedoe voor iedereen vermeden had kunnen worden?
Ik was notabene 4 minuten rijden van ze vandaan.

Het verschil tussen kritisch kijken en afkraken is wezenlijk dacht ik? En voor mij nogal duidelijk.
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

En of dit nu bij de medewerkers of bij het beleid ligt, dat boeit me niet zoveel. Feit blijft dat dit logistiek beter had kunnen gaan.
Dat kun je zien als afkraken of als een kritische blik waar men iets van kan leren.
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Shibby schreef:En of dit nu bij de medewerkers of bij het beleid ligt, dat boeit me niet zoveel. Feit blijft dat dit logistiek beter had kunnen gaan.
Dat kun je zien als afkraken of als een kritische blik waar men iets van kan leren.

:ok: Je zou na het bericht van noekie ook kunnen bedenken dat het hond en baasvriendelijker geregeld kan worden.
Kan me eigenlijk ook moeilijk voorstellen dat je het wel best vindt dat je hond na zo'n schrik nog een nacht alleen op een vreemde plaats moet blijven.
Ik zou niet goed worden, heb er ook absoluut niet de honden naar qua stabiliteit, vriendelijkheid en voedselallergie :schrik:
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Shibby schreef:
madred schreef:
malinois schreef:
Volgens mij kraak ik nergens de mensen zelf af?
Volgens mij noem ik meerdere malen dat ik verrekte blij ben dat ze veilig was en dat dat het allerbelangrijkste was?
En volgens mij geef ik verder aan dat ik wel kritisch naar de werkwijze kijk, omdat het simpelweg onnodig was geweest dat ze een nacht daar in het asiel heeft gezeten (over die 150km die ik de volgende dag heb kunnen rijden hoor je me eigenlijk nog niet eens)?
Volgens mij geef ik aan dat als die chip gelijk was uitgelezen er veel gedoe voor iedereen vermeden had kunnen worden?
Ik was notabene 4 minuten rijden van ze vandaan.

Het verschil tussen kritisch kijken en afkraken is wezenlijk dacht ik? En voor mij nogal duidelijk.
Kun je daar nou nog wat mee, vraag ik me af. Een klacht indienen of op z'n minst vragen waarom de chip niet ter plekke was uitgelezen? Zo ik het om me heen hoor, is dat dus wel verplicht maar wordt het vaak gewoon niet gedaan.

Ik zou me zelfs kunnen voorstellen dat je met deze kennis kunt weigeren te betalen. Of gaat dat nu te ver?
Plaats reactie

Terug naar “Vermiste honden, help met zoeken!”