madred schreef:malinois schreef:madred schreef:Ik snap eigenlijk alle kritiek niet.... je mag blij zijn wanneer je hond veilig zit en geholpen wordt..... Maar nee.... we gaan de vrijwilligers van de dierambulance ook nog eens met z'n allen afkraken.
Rare wereld waarin we leven!
Heb je ook iets inhoudelijks toe te voegen of alleen maar commentaar. Ik lees 2 topics en in beide loop je alleen maar commentaar te geven....
Ik geef m'n mening, is dat verboden.
Ben blij dat het hondje terug bij z'n baasje is en n.m.m. zou het baasje dat ook moeten zijn en niet gelijk de mensen gaan afkraken die hierbij geholpen hebben.
Je zult vast nog meer onderwerpen tegenkomen waar ik m'n mening geef, bevalt het je niet? Je bent niet verplicht het te lezen.
Volgens mij kraak ik nergens de mensen zelf af?
Volgens mij noem ik meerdere malen dat ik verrekte blij ben dat ze veilig was en dat dat het allerbelangrijkste was?
En volgens mij geef ik verder aan dat ik wel kritisch naar de werkwijze kijk, omdat het simpelweg onnodig was geweest dat ze een nacht daar in het asiel heeft gezeten (over die 150km die ik de volgende dag heb kunnen rijden hoor je me eigenlijk nog niet eens)?
Volgens mij geef ik aan dat als die chip gelijk was uitgelezen er veel gedoe voor iedereen vermeden had kunnen worden?
Ik was notabene 4 minuten rijden van ze vandaan.
Het verschil tussen kritisch kijken en afkraken is wezenlijk dacht ik? En voor mij nogal duidelijk.