Hij kijkt wat Skadi doet, volgt haar op de voet, en als ze gaat zitten om te piesen staat hij er met zijn blije hoofd naast te trappelen. "Jij gaat plassen, hè! Ja, ik zie het! Ooooohhhh, dat vind ik zooooo lekker!". Als Skadi klaar is is hij er als de kippen bij om het klapperend en schuimend op te likken en er daarna overheen te piesen.
Skadi heeft hier ont-zet-end de schurft aan
Dus vandaag deed ze een nepplas, ze ging door de hurken, bleef even zo zitten zonder te piesen en liep toen trappend met haar achterpoten weg. Mooi staaltje misleiding, maar meneer trapte er niet in.
Toen ging ze rondjes draaien alsof ze moest poepen. Normaal loopt Cayuga dan weg, maar nu niet. "Jij gaat plassen, hè! Ja, ik zie het! Ooooohhhh, dat vind ik zooooo lekker!".
Skadi ging nog even door met draaien en bolde zelfs haar rug. Tevergeefs.
Zuchtend hield ze op met haar toneelstukje. Ze trok een lip op en ging door de hurken om te piesen. Cayuga met zijn blije hoofd er naast. "Zie je wel, je moest wel plassen! Ik wist het wel!"
Ik kreeg een vuile blik van mevrouw. Ze mag hem niet in elkaar slaan van mij, en dat vindt ze op dit soort momenten knap stom
Vindt jou hond jou ook wel eens stom?

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15