Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Izzy de sjaak (met wondfoto's). Upd. p7 & p13

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Cinnepin
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerenfox en border collie
Aantal honden: 2

Re: Izzy de sjaak (met wondfoto's). Upd. p7

Ongelezen bericht door Cinnepin »

Lijkt mij ook logisch idd
Afbeelding
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tobi__ »

luna2906 schreef:
tobi__ schreef:
[wat is een BC??]
Meestal Bordercollie. Er zijn nog wel wat andere varianten te bedenken geloof ik, maar zelf gebruik ik BC altijd voor borders.
Dankjewel. Had al op internet gekeken. Maar wikipedia wist het ook niet. https://nl.wikipedia.org/wiki/BC
_Esmee
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Jeannettebo schreef:Als ik op m'n werk ben neem ik ook niet op en een appje kan ik wel gelezen hebben dan, maar bij zoiets ga ik nog niet reageren, dat komt na werktijd.
Dat is ook zeker zo maar toch zou ik onverwacht aan de deur komen, niet met een grote mond omdat er niet gereageerd is maar gewoon vriendelijk of het uitkomt om even wat door te spreken over de afwikkeling.
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Rebble schreef:
Jeannettebo schreef:Als ik op m'n werk ben neem ik ook niet op en een appje kan ik wel gelezen hebben dan, maar bij zoiets ga ik nog niet reageren, dat komt na werktijd.
Dat is ook zeker zo maar toch zou ik onverwacht aan de deur komen, niet met een grote mond omdat er niet gereageerd is maar gewoon vriendelijk of het uitkomt om even wat door te spreken over de afwikkeling.
Dat kan, maar nu wordt er gevallen over het feit dat er niet op wordt genomen en niet gereageerd wordt, nou ja, ik kan me heel goed voorstellen dat er genoeg redenen daarvoor zijn, dat hoeft niet oer se verkeerd te zijn.
Afbeelding
tobi__
Zeer actief

Jeannettebo schreef:
Rebble schreef:
Dat kan, maar nu wordt er gevallen over het feit dat er niet op wordt genomen en niet gereageerd wordt, nou ja, ik kan me heel goed voorstellen dat er genoeg redenen daarvoor zijn, dat hoeft niet oer se verkeerd te zijn.
Ik vind het wel erg raar dat er niet geageerd wordt. Zeker als er zo'n voorval als dit is geweest. Het lijkt mij dat je dan ook bezorgd bent om de andere hond. En elke baas/werkgever vind het echt niet erg als je (in de pauze) even voor zoiets belt. Daarbij is een app berichtje lezen bijna gelijk aan antwoorden. Je kunt echt wel even 'ja is goed' terug appen. Kost misschien 3 seconden tijd.

Mijn ervaring met zulke dingen is dat als mensen niet meer antwoorden er vaak onderuit willen komen. :U:
_Esmee
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

bram en thijs schreef:Mag ik mee en Luca Brasi zijn :cool2:
Oeps :oeps: werd die niet terug gestuurd als dooie vis? :schrik:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Jeannettebo schreef: Dat kan, maar nu wordt er gevallen over het feit dat er niet op wordt genomen en niet gereageerd wordt, nou ja, ik kan me heel goed voorstellen dat er genoeg redenen daarvoor zijn, dat hoeft niet oer se verkeerd te zijn.

Eigenlijk kan ik me geen reden bedenken om je niet asap in je eerste pispauze uit te putten in excuses en te vragen hoe het met izzy is.
Daar zít je toch mee?
Cinnepin
Zeer actief

Ze hadden beter die vinkjes bij die app's niet kunnen invoeren...kan je ook geen gezeur krijgen dat iemand iets gelezen heeft maar niet terug reageert.

Ik snap de frustratie wel, maar om nou allemaal aannames te maken...
Je weet gewoon niet wat de reden is.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Cinnepin schreef:Ze hadden beter die vinkjes bij die app's niet kunnen invoeren...kan je ook geen gezeur krijgen dat iemand iets gelezen heeft maar niet terug reageert.

Ik snap de frustratie wel, maar om nou allemaal aannames te maken...
Je weet gewoon niet wat de reden is.

Serieus?

Nu ja, we zullen het wel horen straks.
Jeannettebo
Zeer actief

Ik kan op m'n werk heel druk bezig zijn, en zoals vandaag geen tijd hebben voor dat idd. Als het goed doorloopt en ik alleen sta, kan ik niet even op m'n gemakje gaan bellen nee. Als ik middagpauze heb, race ik naar huis, naar mijn eigen honden,eet vlug vlug wat en ga weer naar m'n werk. Andere dingen komen na vijf uur. Sorry, ik laat mijn patienten niet wachten ivm privézaken, dat zou ook niet geaccepteerd worden. Als het rustig is wel, maar vaak kan dat dus gewoon niet, bovendien zou ik er zelf te veel door afgeleid zijn daarna, wat ook niet goed is op m'n werk, het is niet de bedoeling dat ik patienten ga verwisselen of verkeerde opnames ga maken. Dat is geen desinteresse, dat is juist omdat ik me er te druk om maak en er dan te veel met mijn hoofd blijf hangen
Afbeelding
Cinnepin
Zeer actief

Ja idd
Afbeelding
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

Jeetje! dat is een flinke jaap zeg.
Beterschap voor Izzy.
Jonas26
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jonas26 »

tobi__ schreef:
Mijn ervaring met zulke dingen is dat als mensen niet meer antwoorden er vaak onderuit willen komen. :U:
Heb je dat vaak meegemaakt dan?
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Jeannettebo schreef:Ik kan op m'n werk heel druk bezig zijn, en zoals vandaag geen tijd hebben voor dat idd. Als het goed doorloopt en ik alleen sta, kan ik niet even op m'n gemakje gaan bellen nee. Als ik middagpauze heb, race ik naar huis, naar mijn eigen honden,eet vlug vlug wat en ga weer naar m'n werk. Andere dingen komen na vijf uur. Sorry, ik laat mijn patienten niet wachten ivm privézaken, dat zou ook niet geaccepteerd worden. Als het rustig is wel, maar vaak kan dat dus gewoon niet, bovendien zou ik er zelf te veel door afgeleid zijn daarna, wat ook niet goed is op m'n werk, het is niet de bedoeling dat ik patienten ga verwisselen of verkeerde opnames ga maken. Dat is geen desinteresse, dat is juist omdat ik me er te druk om maak en er dan te veel met mijn hoofd blijf hangen
"neem vanavond contact met u op".

:19: Zit iedereen rustiger en kost je 5 seconden.
Jeannettebo
Zeer actief

Dan ben ik maar asociaal blijkbaar, bij drukte op m'n werk, komt alles gewoon daarna. Natuurlijk laat ik wat horen en zou ook alles regelen met de verzekering, maar op dat moment dat ik even de tijd ervoor kan nemen.
Afbeelding
tobi__
Zeer actief

Jonas26 schreef:
tobi__ schreef:
Heb je dat vaak meegemaakt dan?
Niet op het gebied van honden. Maar helaas wel met andere gebeurtenissen. Mensen kunnen in de schrik van alles beloven, maar puntje bij paaltje komt er niets van terecht.
_Esmee
dagmar88
Zeer actief

Jeannettebo schreef:Dan ben ik maar asociaal blijkbaar, bij drukte op m'n werk, komt alles gewoon daarna. Natuurlijk laat ik wat horen en zou ook alles regelen met de verzekering, maar op dat moment dat ik even de tijd ervoor kan nemen.

:wink: Nou nee, je beredeneert nogal vanuit je eigen situatie blijkbaar.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Bij drukte op mn werk open ik appjes niet eens :)
Jeannettebo
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Jeannettebo schreef:Dan ben ik maar asociaal blijkbaar, bij drukte op m'n werk, komt alles gewoon daarna. Natuurlijk laat ik wat horen en zou ook alles regelen met de verzekering, maar op dat moment dat ik even de tijd ervoor kan nemen.

:wink: Nou nee, je beredeneert nogal vanuit je eigen situatie blijkbaar.
Dat klopt, om te laten zien dat het geen desinteresse achter hoeft te zitten, het hoeft niet per se negatief te zijn als men niet op stel en sprong reageerd. Niet iedereen is in de gelegenheid om te reageren. Het kan bij mij zelfs zo zijn dat ik naar mijn kastje loop om even op mijn telefoon te kijken, ik wel het bericht aantik, maar op het moment dat k wil lezen, de eerste hulp binnenkomt met een aanmelding. Dan gaat de telefoon ongelezen weer terug het kastje in en ga ik de patient doen. Dan lijkt of ik het gelezen heb, maar dat hoeft dus niet.
Afbeelding
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising

Ongelezen bericht door sonj@ »

En....... is het gelukt om de eigenaren te spreken?
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Ach nee toch :( arme Izzy.
Heel veel beterschap :flower:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Tjonge...wat een toestand zeg !!!!
beterschap veur de dame en voor jou ook natuurlijk, want jee, wat zul je geschrokken en pissig zijn..

En nu...MELDPLICHT :help:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ik ben er heen gegaan en er deed een allerliefste bejaarde Indonesische vrouw open. Dat was dus niet de eigenaresse van de hond :roll: Na een kort (doch zeer gezellig gesprek) wist ze me te vertellen dat ze er net een half jaartje woonde en dat de vorige eigenaren 'een grote, zwart/witte, boze' hond hadden. Ze zijn verhuisd wegens 'gedoe', maar daar wist ze het fijne verder niet van. Ze had ook geen idee waar ze heen verhuisd waren.
Oftewel, ze hebben waarschijnlijk hun vorige adres opgegeven :19: Het is dus nog maar de vraag of ik ze te pakken ga krijgen.
De aangifte ligt in ieder geval bij de politie, wie weet kunnen die nog wat bereiken.
wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolvster »

Lemuria schreef:Ik ben er heen gegaan en er deed een allerliefste bejaarde Indonesische vrouw open. Dat was dus niet de eigenaresse van de hond :roll: Na een kort (doch zeer gezellig gesprek) wist ze me te vertellen dat ze er net een half jaartje woonde en dat de vorige eigenaren 'een grote, zwart/witte, boze' hond hadden. Ze zijn verhuisd wegens 'gedoe', maar daar wist ze het fijne verder niet van. Ze had ook geen idee waar ze heen verhuisd waren.
Oftewel, ze hebben waarschijnlijk hun vorige adres opgegeven :19: Het is dus nog maar de vraag of ik ze te pakken ga krijgen.
De aangifte ligt in ieder geval bij de politie, wie weet kunnen die nog wat bereiken.
Neeeee! Wat slecht!!!
K*tvolk!
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Lemuria schreef:Ik ben er heen gegaan en er deed een allerliefste bejaarde Indonesische vrouw open. Dat was dus niet de eigenaresse van de hond :roll: Na een kort (doch zeer gezellig gesprek) wist ze me te vertellen dat ze er net een half jaartje woonde en dat de vorige eigenaren 'een grote, zwart/witte, boze' hond hadden. Ze zijn verhuisd wegens 'gedoe', maar daar wist ze het fijne verder niet van. Ze had ook geen idee waar ze heen verhuisd waren.
Dat meen je niet... :eek: idioot zeg...
Je hebt wel namen? Zou eens kijken of je online eea kan vinden trouwens.
Feather__
Zeer actief

Ongelezen bericht door Feather__ »

Ongelooflijk hé. Ik zou me echt kapot schamen als mijn hond schade maakt. Snoop heeft ook wel eens in een bil gehangen van een argentijnse dog. Geen gaatjes, hond keek nog net niet om wat er nou weer aan zijn kont hing.
Ik heb mijn hond in de tuin gebonjourd en stond trillend bij hun om te kijken of er schade was. (Bij mij wel trouwens want ik probeerde op hem te duiken maar hij glipte nét uit mijn handen en kon toch bij de hond. Mijn ellebogen en knieën waren niet om aan te zien :schrik: )

Heb je de politie gebeld met dit verhaal trouwens? Dat ze dus verhuisd zijn omdat ze al eerder gezeik hadden met hun eigen hond en dus een vals adres hebben opgegeven?
Wie weet helpt dat met dat ze wel gaan opsporen waar ze nu wonen.

Echt hoor, achterlijke mensen :devil: :gvd:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

De politie kan de gemeentelijke basisadministratie (GBA) bellen, het is zo te achterhalen wie de vorige bewoners waren.
Klote joh, maar ergens wel te verwachten.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Het is verdomme net een soap :roll: Ik heb de politie niet meer gebeld omdat ik pas tegen 22.30 uur thuiskwam (moest eerst even vloeken en tieren bij een vriend), dat doe ik morgen wel. Ik heb hun namen, maar deze niet in de buurt kunnen vinden op Facebook. Voor hetzelfde geld zijn ze hier op bezoek bij familie en wonen ze nu in Amsterdam. Ik weet het niet. Ik ben geen detective, daar hebben andere mensen dan weer hun werk van gemaakt ;)

Als dit niet werkt, dan gooi ik het op Izzy's eigen verzekering. Maar goed, het liefst laat ik hén betalen natuurlijk.
Maltezers
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maltezers »

Dat is wel heel hufterig dat is dus heel bewust gedaan en daar hebben ze waarschijnlijk een voor hun hele goede rede voor als ik zo hoor dat er al eerder gedoe is geweest met die hond.
AfbeeldingGroetjes Yvonne.
"Kennis is macht, karakter is meer"
Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Feather__
Zeer actief

Ongelezen bericht door Feather__ »

Lemuria schreef:Het is verdomme net een soap :roll: Ik heb de politie niet meer gebeld omdat ik pas tegen 22.30 uur thuiskwam (moest eerst even vloeken en tieren bij een vriend), dat doe ik morgen wel. Ik heb hun namen, maar deze niet in de buurt kunnen vinden op Facebook. Voor hetzelfde geld zijn ze hier op bezoek bij familie en wonen ze nu in Amsterdam. Ik weet het niet. Ik ben geen detective, daar hebben andere mensen dan weer hun werk van gemaakt ;)

Als dit niet werkt, dan gooi ik het op Izzy's eigen verzekering. Maar goed, het liefst laat ik hén betalen natuurlijk.
Snap ik dat je dan niet meer gebeld hebt.
Hopelijk kan de politie in ieder geval de mensen opsporen en bijv. een muilkorf en aanlijnplicht geven..

Hoe is het met Izzy nu?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”