Oké, er staat toch nergens dat dat het allerbelangrijkste is? Er staat een lijstje wat zij graag willen en een stoer uiterlijk is daar één ding van. Niks mis mee.Apple schreef:Waarom wel?Sulluna schreef:Hoezo niet? Ik houd ook van honden die er stoer uitzien en het oog wilt ook wat. Ik vind Sultan zijn uiterlijk echt geweldig, lekker stoer en grof. Ik zou hierna zeker weer een stoere hond erbij willen, niet qua karakter maar qua uiterlijk.Apple schreef:Waarom moet de hond er eigenlijk stoer uitzien?
Ik zat ook te denken aan een boxer! Teefje inderdaad, ik ken wat onvriendelijke reuen ook.Tuurlijk is het fijn als je een hond hebt waar je graag naar kijkt. Maar uiteindelijk maakt het uiterlijk niet of een hond bij je past. Een stoer uiterlijk omdat het inbreker moet verjagen is wel te begrijpen, maar zou niet het allerbelangrijkste moeten zijn. Ik vind staffords ook heel stoer om te zien, maar qua karakter past het in geen enkel opzicht bij mij.
Die laatste zin van je gebruikt TS ook, dus dat komt bij mij over alsof zij heus wel bewust zijn dat uiterlijk niet het belangrijkste is