Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Alleen kamperen met hond

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Re: Alleen kamperen met hond

Ongelezen bericht door lucie »

wat creatief ben je :ok: en zo te zien had Joy het ook geweldig naar haar zin, lekker met baasje op avontuur. Leuk hoor!
Afbeelding
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sas »

echt super leuk! Ik ben best een beetje jaloers
Afbeelding
Ytje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer

Ongelezen bericht door Ytje »

Dank jullie wel! Ik mis het wel nu ik weer thuis ben. Al ben ik zeer blij dat ik niet met dat onweer nog op de camping stond.

(Mag ik heel stiekem zeggen iets waarvan ik niet dacht dat het kon) alleen kamperen met de hond is vele male leuker dan met een partner. Ik klets wat tegen Joy en verder ben ik stil en hoor alle geluiden. Neem alles veel beter in me op. Bepaal zelf wanneer ik ga slapen of eten. Hoe lang en hoelaat ik ga wandelen. Heb veel gekampeerd met m'n ex maar alleen met Joy is zoveel fijner en vrijer.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ytje schreef:Dank jullie wel! Ik mis het wel nu ik weer thuis ben. Al ben ik zeer blij dat ik niet met dat onweer nog op de camping stond.

(Mag ik heel stiekem zeggen iets waarvan ik niet dacht dat het kon) alleen kamperen met de hond is vele male leuker dan met een partner. Ik klets wat tegen Joy en verder ben ik stil en hoor alle geluiden. Neem alles veel beter in me op. Bepaal zelf wanneer ik ga slapen of eten. Hoe lang en hoelaat ik ga wandelen. Heb veel gekampeerd met m'n ex maar alleen met Joy is zoveel fijner en vrijer.

Nou dat kan ik me heel goed voorstellen. Als je met zijn tweeen bent gaan sommige dingen wel wat sneller maar moet je ook van alles. Nu kun je lekker doen of niets doen wat je zelf maar wil en je hebt geen gezeik of gezeur heerlijk.
Ik zou mijn vriend niet willen missen maar ik kan het me wel voorstellen, daar is niks geks aan.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

eens. Daarom ben ik ook een beetje jaloers, ik zie mezelf niet snel zonder vriend alleen weg gaan, wel met vriendinnen weekendje weg enzo maar alleen niet.

Mmm... Waarom niet eigenlijk ...;-)
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Sas schreef:eens. Daarom ben ik ook een beetje jaloers, ik zie mezelf niet snel zonder vriend alleen weg gaan, wel met vriendinnen weekendje weg enzo maar alleen niet.

Hier net zo.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Anke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cavalier King Charles Spaniel

Ongelezen bericht door Anke »

toots schreef:
Sas schreef:eens. Daarom ben ik ook een beetje jaloers, ik zie mezelf niet snel zonder vriend alleen weg gaan, wel met vriendinnen weekendje weg enzo maar alleen niet.

Hier net zo.
Haha, idem. Ik was laatst een week voor werk weg en had de avonden he-le-maal voor mezelf. Zo ontzettend heerlijk. Ik had gelukkig heel mooi weer dus heb me die week uitstekend in mijn eentje vermaakt in Den Haag. Moest zelfs weer even wennen aan het 'aanpassen' toen ik terug was :wink:

TS: is het erg vochtig in de auto 's nachts? Ik heb ivm mijn astma veel last van vocht en kan daarom ook niet in een tent slapen bij vochtig en benauwd weer.
Ytje
Zeer actief

Anke schreef:
toots schreef:

Hier net zo.
Haha, idem. Ik was laatst een week voor werk weg en had de avonden he-le-maal voor mezelf. Zo ontzettend heerlijk. Ik had gelukkig heel mooi weer dus heb me die week uitstekend in mijn eentje vermaakt in Den Haag. Moest zelfs weer even wennen aan het 'aanpassen' toen ik terug was :wink:

TS: is het erg vochtig in de auto 's nachts? Ik heb ivm mijn astma veel last van vocht en kan daarom ook niet in een tent slapen bij vochtig en benauwd weer.
Is niet vochtig. Ramen zijn helder. Slaap met beide achterportier ramen open en overdag insectengaad voor de achterklep zodat de deur de hele dag open kan staan. In een hoosbui zal het wel wat beslaan maar als de ramen weer open kunnen is dat zo weer weg. Is niet benauwd of koud voelt als een normale slaapkamer met een briesje van buiten als je de ramen tegenover elkaar open zet.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Ytje schreef: (Mag ik heel stiekem zeggen iets waarvan ik niet dacht dat het kon) alleen kamperen met de hond is vele male leuker dan met een partner.
Dat ligt heel erg aan het type relatie je hebt en of je dezelfde dingen leuk vind om te doen en hetzelfde energie niveau.
Met mijn ex kon ik ook niet lekker erop uit. Ik ging dus val alleen. Maar met huidige vriend is het zo heerlijk om de dingen die we het liefste doen met elkaar te delen. Ik zit momenteel in de auto van een lang weekend wildkamperen in de Eifel. Niets geen compromisen of aanpassen maar we vinden precies hetzelfde leuk. Wandelen, mountainbiken, zwemmen en biertjes drinken. Als ik alleen ben doe ik t zelfde maar met veel minder lol en gezelligheid.
Afbeelding
*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door *Skye* »

Paisley schreef:
Ytje schreef: (Mag ik heel stiekem zeggen iets waarvan ik niet dacht dat het kon) alleen kamperen met de hond is vele male leuker dan met een partner.
Dat ligt heel erg aan het type relatie je hebt en of je dezelfde dingen leuk vind om te doen en hetzelfde energie niveau.
Met mijn ex kon ik ook niet lekker erop uit. Ik ging dus val alleen. Maar met huidige vriend is het zo heerlijk om de dingen die we het liefste doen met elkaar te delen. Ik zit momenteel in de auto van een lang weekend wildkamperen in de Eifel. Niets geen compromisen of aanpassen maar we vinden precies hetzelfde leuk. Wandelen, mountainbiken, zwemmen en biertjes drinken. Als ik alleen ben doe ik t zelfde maar met veel minder lol en gezelligheid.
Dat klinkt als een relatie om te koesteren :I: l
Ytje
Zeer actief

*Skye* schreef:
Paisley schreef:
Dat klinkt als een relatie om te koesteren :I: l
Ja precies dacht ik ook vasthouden die! Mijn ex lijkt op heb precies hetzelfde maar mijn huidige vriend heef weer andere goede kanten alleen niet het kamperen. Komt misschien nog wel maar inderdaad als je een maatje hebt die net zo kan genieten is dat een om te koesteren
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Dat ziet er briljant uit Ytje! :E:

Wij hebben een camper, maar mijn vriend heeft die deze zomer nodig voor zijn werk op festivals. Daarom heb ik een bustent gekocht voor aan m'n auto. Het is eigenlijk bedoeld voor aan een klein busje of bestelauto. Het sluit niet helemaal goed aan op een normale auto. Ik ga 'm binnenkort uitproberen als ik naar m'n neef in Duitsland ga, in de tuin. Mocht het nou ongelofelijk lekken dan kan ik altijd nog bij hem op de bank crashen :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Ytje schreef: Mijn ex lijkt op heb precies hetzelfde maar mijn huidige vriend heef weer andere goede kanten alleen niet het kamperen.
Zo heeft iedere relatie andere zaken waarin je overeen komt en wat je met elkaar kan delen :) Hoeft ook niet alles te zijn, lijkt me ook maar saai ;) Leuk dat je er toch lekker er zelf op uit trekt! Er zijn genoeg mensen die het erbij zouden hebben gelaten.
Afbeelding
Lieske_1977
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Lieske_1977 »

Wow, wat creatief! Kan me voorstellen dat je genoten hebt!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”