Het is inderdaad een verlengde. Maar ook met dubbele cabine. Die heeft aan beide kanten schuifdeuren en achterin dus twee deuren.** Angela ** schreef:Bumper69 schreef:Zo'n ingebouwde kennel is wel heel mooi maar dat is niet de bedoeling. Bus is er voornamelijk omdat racefietsen mee moeten naar de wedstrijden.
We gaan binnenkort even met bus en hond naar dierenwinkel. Daar kunnen we de benches passen en ook bekijken hoe het in de bus staat. De fietsen moeten er nog wel bij in kunnen namelijk...
Man opperde al dat er misschien een karretje moet komen waar Spike dan in gaat...maar dat vind ik geen prettig idee...
Vivaro was t toch ?
Gewone of verlengd ?
Neem aan dat je n schuifdeur aan de zijkant hebt
Dan past een varikennel ( een vari maat 5 is groot zat ) met die fietsen wel hoor
Je zet die vari aan de zijkant erin tegen je cabine aan , zodat hij aan de zijkant moet instappen
En dan kunnen er makkelijk racefietsen naast gezet
Wij hebben een verlengde , daar kunnen op de vloer 4 vari's maat 5 in en dan kunnen we de hoogte nog in
Een karretje is echt niet erg , en niet minder veilig als in de auto
Mits ... Je wel een goeie fabriekskar van bijv WT-metal pakt en niet een zelf gefabriceerd ding
De wt heeft een constructie zodat ze bij een evt aanrijding net zo veilig zitten als in de auto
Daarnaast zit er een ventilator in de bovenklep ( en daar heb je me toch een bergruimte )
Die kan best n aantal uur draaien terwijl de auto gewoon geparkeerd staat
Ze zijn er vanaf 1 vaks tot zeker wel 8
Onze vivaro is voor ons bedrijf , dus die staat vol spullen .
Maar daar zijn in t begin wel de honden in meegeweest toen ik nog geen auto had
Ik heb nu zelf een Peugeot partner met een vaste 2 vaks kooi
Maar als het zo warm is net als vorige week en ik ga trainen pak ik onze wt-metal hondenkar en steek daar de honden in ( wij hebben de 4-vaks trouwens )
In die kar is t nl vele maken koeler dan in de auto
Google t maar eens en denk er dan nog eens over na
Dus dat instappen aan de zijkant zit er helaas niet in. Toen ik de bus de eerste keer zag had ik direct zoiets van :
Betekent dus dat bench altijd tegen dubbele cabine aan zal moeten omdat tussen wielkasten in geen optie is ivm de fietsen
En tegen de dubbele cabine aan is geen probleem als er verder niet zo veel mee hoeft maar als we op vakantie gaan is dat lastiger natuurlijk want dan moet je eerst de bus leegruimen als je m onderweg wilt uitlaten
We zijn er nog niet helemaal uit dus. Over twee weken gaan we een weekend weg, met hond en fietsen. Dus dan moet het geregeld zijn