Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenvrouwtjesauto

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Manuma
Zeer actief

Hondenvrouwtjesauto

Ongelezen bericht door Manuma »

Mijn leuke Golfje begaf het nogal dus ik heb een nieuwe auto gekocht en inmiddels rijd ik rond als heus hondenvrouwtje in een grote, rode Berlingo Multispace :cheer:
Heel fijn want zo kan ik de achterbank nog gebruiken voor eventuele meerijders en kunnen de 3 honden alsnog in de achterbak met genoeg ruimte om te liggen. Manu haat het als er iemand tegen hem aan ligt. En als ik dan eens met Sulluna op stap ga passen er met gemak 6 honden in omdat ik de achterbank achter de voorstoelen kan schuiven. Er passen er dan zelfs nog drie bij :mrgreen:

Maar zo in de praktijk kom je altijd wel wat dingen tegen waar ruimte is voor verbetering.
Lieve, lieve Cody. Ontzettend braaf in de auto maar zodra je de klep opent wil hij wég. En bij mijn Golfje was dat niet zo'n probleem, ik deed zijn riem vast aan mijn stoel (ik had de achterbank daar neergeklapt) zodat hij niet weg kon rennen. Nu moeten mijn honden altijd braaf wachten tot ik zeg dat ze eruit mogen, maar in die Berlingo is dat knap lastig.
Die achterklep is enorm en het duurt ook even voordat die helemaal open is. Máár, die achterbak is heel laag, ik denk op kniehoogte. Brave Manu blijft netjes wachten met smachtende ogen maar die twee ellendige draken van buitenlanders piepen er al uit voordat die klep halverwege is en ik nog bezig ben met ontwijken om mijn neus niet te stoten.
Cody zit alsnog vast aan de auto, maar hij kan er wel al uit omdat ik de riem niet te kort vast wil maken omdat Uma nogal zenuwachtig heen en weer kan rennen in de auto.

Nou, heel verhaal.
Waar het op neer komt is dat ik toch maar aan de autobenches wil.
Uma vindt de auto vreselijk en een bench misschien nog wel meer, maar ik wil het toch wel proberen. Dus ik dacht aan zo'n tweehondsbench.
Manu heeft wel een bench nodig van minstens 1 meter lang. Maar hoe hebben jullie dat gedaan in een bus? Ik krijg namelijk geen drie benches voor grote honden in de achterbak. Bovendien is mijn achterbak vierkant dus misschien zijn die schuin aflopende niet eens nodig? Maar die standaard benches zijn weer zo kapot als er een aanrijding zou gebeuren.
Ze zijn wel allejezus duur dus ik wil eerst eens wat voor die twee buitenlanders gaan proberen. Ik zie wel banden waarmee je ze vast kunt zetten maar dat is zo te zien meer voor personenauto's?

Oftewel, wie kan mij wat tips geven en op weg helpen?
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Re: Hondenvrouwtjesauto

Ongelezen bericht door veertje »

Is het niet makkelijker om Cody for the time being op de achterbank te parkeren aan een autogordel? Met benches ben je ook het voordeel kwijt van 6 honden in de auto denk ik?
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Afbeelding

Afbeelding

Mijn varikennels in m'n Jumpy. Al staan ze nu precies andersom en heb ik de kratten met spullen achter de kennels staan
Afbeelding
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

En als je nu eens een hek laat maken nét achter de klep, zodat de honden nog opgesloten zitten als de klep open is. Is ook makkelijk als je eens ergens stilstaat, dan kan de klep open voor frisse lucht.
kipo
Zeer actief

Afbeelding

Dit idee.
Manuma
Zeer actief

veertje schreef:Is het niet makkelijker om Cody for the time being op de achterbank te parkeren aan een autogordel? Met benches ben je ook het voordeel kwijt van 6 honden in de auto denk ik?
Ja dat dacht ik dus ook, maar hij wil dan continue naar mij toe. Ik heb het nooit aan een gordel geprobeerd hoor, wel aan een riem met tuig, maar hij hangt dus uiteindelijk met die lange stelten ergens overheen en omheen en zit gewoon vast. Hij geeft niet op en blijft klimmen. Met een gordel heb ik eigenlijk niet eens ervaring, dat zou ik nog kunnen proberen maar volgens mij zijn die ook nog best lang? En dan wel even in combinatie met een autokleed. Hij is alleen bij de andere honden zo fijn rustig onderweg.

En inderdaad, benches nemen veel ruimte in dus ik wilde het ook liever niet maar ik ben als de dood dat Cody er ooit eens vandoor gaat. Ik ben bijvoorbeeld ooit staande gehouden omdat de politie in mijn achterbak wilde zoeken naar Marokkanen. Met die honden erin zou ik never nooit die achterbak willen openen, dan hadden ze op de snelweg gelopen. Ik wil dus iets meer veiligheid en liever ook geen honden meer op mijn achterbank. Daarom heb ik die auto voornamelijk genomen :F:
Manuma
Zeer actief

kipo schreef:[img]//images.tapatalk-cdn.com/16/03/16 ... b8fe98.jpg[/ mg]

Dit idee.
Wauw! Ja geweldig!
Dit zou echt ideaal zijn!
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

kipo schreef:En als je nu eens een hek laat maken nét achter de klep, zodat de honden nog opgesloten zitten als de klep open is. Is ook makkelijk als je eens ergens stilstaat, dan kan de klep open voor frisse lucht.
Wilde dat net schrijven.
Veel handiger dan benches , sta je de 1 open te pielen met een gebogen rug en 1 hond in je klauwen en de andere los smeert er als nog 1. En er sjeest geen bench door je auto als je een bocht neemt. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
kipo
Zeer actief

Manuma schreef:
Dit idee.
Wauw! Ja geweldig!
Dit zou echt ideaal zijn![/quote]

Ik had zoiets in mijn bus. Die had 2 schuifdeuren en achter 1 zat een (zelfgemaakt ) hek, zo m n de bus dienen als rijdende kennel.
Ik vind die op de foto wel vrij grove openingen hebben, dat zou ik niet willen met die dunne, lange stelten van Cody en Uma.
Manuma
Zeer actief

Ik heb maar één adres gevonden die dit kan maken, maar gelijk een mail eruit gedaan voor een offerte.
Dit zou ideaal zijn, helemaal straks in de zomer.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Mooi hek inderdaad! Dat heeft ook voordelen als je wel eens een hond in de auto laat voor en na trainingen.
Het hek zou me alleen verschrikkelijk in de weg zitten in het leven naast de honden :D Ik versleep vanalles in de auto en zo'n hek demonteren zal wel even tijd kosten.

Maar ik vind gehoorzaamheid en discipline in de auto onontbeerlijk. Ik zou ermee gaan oefenen, want een hond die een auto uit wil stuiven is gevaarlijk maar t heeft ook iets onbegrensd. Ik heb er zelf in ieder geval op dag 1 direct aandacht aan besteed en hier is het een no-go
Ik laat ze wel eens de auto direct uit stuiven uit gemakzucht maar als ik de klep even op een kier houd en 'blijf' zeg, dan is eruit stuiven geen optie tenzij de hond in kwestie graag de klep weer voor zn neus dicht geknald wil hebben :oeps:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Sita op dit forum heeft ok zo'n rek gehad in hun auto, die kon in 2 helften open en was volgens mij ideaal. Misschien heeft zij via PB het adres waar zij het heeft laten maken voor je. Misschien is het wel dezelfde als waar jij de offerte hebt opgevraagd, dat weet ik natuurlijk niet.
Laatst gewijzigd door LongFields op 16 mar 2016 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Manuma
Zeer actief

Paisley schreef:Mooi hek inderdaad! Dat heeft ook voordelen als je wel eens een hond in de auto laat voor en na trainingen.
Het hek zou me alleen verschrikkelijk in de weg zitten in het leven naast de honden :D Ik versleep vanalles in de auto en zo'n hek demonteren zal wel even tijd kosten.

Maar ik vind gehoorzaamheid en discipline in de auto onontbeerlijk. Ik zou ermee gaan oefenen, want een hond die een auto uit wil stuiven is gevaarlijk maar t heeft ook iets onbegrensd. Ik heb er zelf in ieder geval op dag 1 direct aandacht aan besteed en hier is het een no-go
Ik laat ze wel eens de auto direct uit stuiven uit gemakzucht maar als ik de klep even op een kier houd en 'blijf' zeg, dan is eruit stuiven geen optie tenzij de hond in kwestie graag de klep weer voor zn neus dicht geknald wil hebben :oeps:
Uma weet heel goed hoe het moet maar die vliegt achter Cody aan.

Ik oefen het ook wel hoor, in onze andere auto's kon dat ook makkelijker omdat ze er echt pas uit mochten als ze rustig wachtten.
Maar deze klep is echt heel groot, je moet een stap naar achteren doen om het te laten openen en hij gaat heel lang-zaam. Dus even op die kop knallen gaat ook moeilijk.
En bij Cody leg je er al zo snel teveel druk op, maar ik oefen stug door. Al maakt dat het wel een stuk gemakkelijker als ik er dan gelijk bij kan dankzij zo'n hek :)
Manuma
Zeer actief

LongFields schreef:Sita op dit forum jeeft ok zo'n rek gehad in hun auto, die kon in 2 helften open en was volgens mij ideaal. Misschien heeft zij via PB het adres waar zij het heeft laten maken voor je. Misschien is het wel dezelfde als waar jij de offerte hebt opgevraagd, dat weet ik natuurlijk niet.
Oh fijn, dankje!

Boutje, dat bedoel ik dus inderdaad :D Die lage drempel is inderdaad lastig daarmee.
Wel fijn want Uma gaat eindelijk zelf de auto in :D
Tenmashi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tenmashi »

Helaas geen tips voor je maar wat een toffe auto!
Paisley
Zeer actief

Manuma schreef: Dus even op die kop knallen gaat ook moeilijk.
Haha voor de goede orde - ze krijgen hem hier ook zeker niet tegen hun kop hoor. Mijn gasveren zijn slap dus ik kan hem in een snelle beweging weer dichtdoen waardoor de boodschap in een paar keer helemaal duidelijk is.
Maar een trage gasveer in de achterklep is dan inderdaad lastig, en die lage drempel werkt ook niet mee. Maar ik zou wel kijken hoe je ervoor kan zorgen dat BLIJF ook echt blijf is, ook al probeert Cody eruit te komen. Blokkeren met een tennisracket is misschien een idee? Bij gevoelige honden kan het soms al genoeg zijn om 2 of 3 keer je punt te maken, om het voor de rest van hun leven in de oren te knopen.
Afbeelding
Hippo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hippo »

Nog een tip voor de time being ;-). Doe Cody aan een platte, niet te dikke riem. Voor je de klep sluit laat je een lus(of uiteinde) uitsteken tussen de klep, net genoeg dat je het met wat vingers kunt vastpakken. De klep kan dan gewoon dicht.
Voor je de klep opent kan je de riem pakken en dan rustig de klep openen. Mocht hij er dan uit sprinten, dan heb je hem in elk geval vast. Zo deed ik het altijd met nieuwe herplaatsers of honden in training toen ik nog geen autobenches had.

Ik heb trouwens ook nog een adres voor je die zo'n spijldeur/rek in je auto kan plaatsen. Bij hem had ik mijn vorige autokennel laten maken, prima kwaliteit voor een schappelijke prijs. Helaas die autobench moeten verkopen, omdat ik toen een kalf van een mechel erbij kreeg en die dan erin moest vouwen :mrgreen:
Manuma
Zeer actief

Paisley schreef:
Manuma schreef: Dus even op die kop knallen gaat ook moeilijk.
Haha voor de goede orde - ze krijgen hem hier ook zeker niet tegen hun kop hoor. Mijn gasveren zijn slap dus ik kan hem in een snelle beweging weer dichtdoen waardoor de boodschap in een paar keer helemaal duidelijk is.
Maar een trage gasveer in de achterklep is dan inderdaad lastig, en die lage drempel werkt ook niet mee. Maar ik zou wel kijken hoe je ervoor kan zorgen dat BLIJF ook echt blijf is, ook al probeert Cody eruit te komen. Blokkeren met een tennisracket is misschien een idee? Bij gevoelige honden kan het soms al genoeg zijn om 2 of 3 keer je punt te maken, om het voor de rest van hun leven in de oren te knopen.
Haha ik snap wat je bedoelt hoor :LOL:
Hij weet inmiddels wel wat BLIJF is, dan sta ik met mijn kromme wijsvinger en die gaat pas naar beneden als ik "toe maar" ga zeggen. En ik moet hem, wil hij niet al in zijn "DURRRRUUUUUIT" zijn, moet ik echt snel zijn. Ik moet dus eigenlijk wachten tot hij kalmeert en dan pas beginnen met de "blijf", dan heeft het effect. Anders zit hij in zijn stresskipmoment en dan dring ik echt niet door.
Het is een hond die snel over de kook raakt, al gaat het steeds beter gelukkig sinds ik met de clicker ben begonnen.
We hebben allemaal wel een hond leren zitten denk ik? Als je iets lekkers voor Cody zijn neus houdt en dat naar achter gaat bewegen om hem in de zithouding te krijgen, gaan zijn ogen alle kanten op, zijn neus en zijn oren en vlucht hij terug zijn mand in :hmmm:
We gaan halverwege april ook een cursus starten zodat ik kan leren hoe ik de druk laag kan houden en hem toch wat bij kan leren.

Normaal ben ik wel van het niet zeiken, gewoon doen, maar Cody schreeuwt in alles dat hij dat gewoon niet aan kan. Dus vandaar dat ik een beetje miep :engel:
Een tennis racket is wel iets dat ik kan proberen tot die tijd.
Manuma
Zeer actief

Hippo schreef:Nog een tip voor de time being ;-). Doe Cody aan een platte, niet te dikke riem. Voor je de klep sluit laat je een lus(of uiteinde) uitsteken tussen de klep, net genoeg dat je het met wat vingers kunt vastpakken. De klep kan dan gewoon dicht.
Voor je de klep opent kan je de riem pakken en dan rustig de klep openen. Mocht hij er dan uit sprinten, dan heb je hem in elk geval vast. Zo deed ik het altijd met nieuwe herplaatsers of honden in training toen ik nog geen autobenches had.

Ik heb trouwens ook nog een adres voor je die zo'n spijldeur/rek in je auto kan plaatsen. Bij hem had ik mijn vorige autokennel laten maken, prima kwaliteit voor een schappelijke prijs. Helaas die autobench moeten verkopen, omdat ik toen een kalf van een mechel erbij kreeg en die dan erin moest vouwen :mrgreen:
Mag ik dat adres van jou? Ik ben wel benieuwd, kan ze weinig vinden online.

De tip van die riem is wel een goede en een stuk rustiger voor hem denk ik ook, die ga ik eens toepassen :ok: Wat logisch ook eigenlijk :Q:
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Manuma schreef:
veertje schreef:Is het niet makkelijker om Cody for the time being op de achterbank te parkeren aan een autogordel? Met benches ben je ook het voordeel kwijt van 6 honden in de auto denk ik?
Ja dat dacht ik dus ook, maar hij wil dan continue naar mij toe. Ik heb het nooit aan een gordel geprobeerd hoor, wel aan een riem met tuig, maar hij hangt dus uiteindelijk met die lange stelten ergens overheen en omheen en zit gewoon vast. Hij geeft niet op en blijft klimmen. Met een gordel heb ik eigenlijk niet eens ervaring, dat zou ik nog kunnen proberen maar volgens mij zijn die ook nog best lang? En dan wel even in combinatie met een autokleed. Hij is alleen bij de andere honden zo fijn rustig onderweg.

En inderdaad, benches nemen veel ruimte in dus ik wilde het ook liever niet maar ik ben als de dood dat Cody er ooit eens vandoor gaat. Ik ben bijvoorbeeld ooit staande gehouden omdat de politie in mijn achterbak wilde zoeken naar Marokkanen. Met die honden erin zou ik never nooit die achterbak willen openen, dan hadden ze op de snelweg gelopen. Ik wil dus iets meer veiligheid en liever ook geen honden meer op mijn achterbank. Daarom heb ik die auto voornamelijk genomen :F:
Zo'n gordel is wel in lengte verstelbaar. Met Finn had ik hem in het begin vrij kort en heb hem later meer ruimte gegeven. Inmiddels ligt hij gewoon los in de auto.
Maar zo'n hek erin lijkt me ideaal. Wel wat kostbaarder, maar dat is in veel situaties handig. Die moet ik onthouden voor wanneer ik een hondenvrouwtjesauto heb :tongue:
Manuma
Zeer actief

Tenmashi schreef:Helaas geen tips voor je maar wat een toffe auto!
Haha hij is mooi van lelijkheid :I:
Ik ben en word door vrienden, familie en collega's nogal uitgelachen, zit ik met mijn 26 jaar in een bejaardenauto :LOL: Wanneer komen de stickers? :Q:
Maar ik ben er heel blij mee!
Paisley
Zeer actief

Manuma schreef: Het is een hond die snel over de kook raakt, al gaat het steeds beter gelukkig sinds ik met de clicker ben begonnen.
We hebben allemaal wel een hond leren zitten denk ik? Als je iets lekkers voor Cody zijn neus houdt en dat naar achter gaat bewegen om hem in de zithouding te krijgen, gaan zijn ogen alle kanten op, zijn neus en zijn oren en vlucht hij terug zijn mand in :hmmm:
:D Onwijs herkenbaar. Kiwi en Cody lijken veel dingen met elkaar overeen te komen. T wordt hier wel beter, maar langzaam. Als ik iets vraag (of ze dènkt dat je wat vraagt :LOL: ) wat ze niet snapt, kan ze binnen een paar tellen besluiten dat zich maar beter gedeisd moet houden en druipt af. Te onzeker om wat uit te proberen.
Dan is een rek een goed idee want zo te horen is Cody ook een hond die je niet te vaak 'nee' moet verkopen
Laatst gewijzigd door Paisley op 16 mar 2016 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Tenmashi
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tenmashi »

Manuma schreef:
Ik ben en word door vrienden, familie en collega's nogal uitgelachen, zit ik met mijn 26 jaar in een bejaardenauto :LOL: Wanneer komen de stickers? :Q:
Haha! Ik heb nog geen rijbewijs maar wil er nu al eentje. :LOL: Wat nou bejaardenauto, wat moeten die met zoveel hondenruimte? :pffff: Stikkers horen er wel bij natuurlijk, van hondenpootjes. :mann:
Paisley
Zeer actief

Manuma schreef:
:LOL: Zo heb ik een blauwe maandag een Suzuki wagon R gehad. Dat werd me hier en daar ook om de oren gesmeten
Afbeelding
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Oh je wilt niet weten hoe blij ik met het rek ben:

Afbeelding

Via hondenforum van iemand over genomen en echt fantastisch. Norah is nogal een druktemaker en met veel druk bleef ze wel in de auto, maar goed ik heb daar niet elke keer zin in. Norah is wat dat betreft niet geboren met border collie hersenen, volgens mij is zij diep van binnen erg blond. Elke keer weer hetzelfde verhaal. Vastbinden had geen zin, dan had ze zich halverwege helemaal vast gedraaid en amputeerde ze bijna een poot van zichzelf (niet fijn ineens een gillende hond op de a7 in de file :O: ). Ook Kay irriteerde ze met haar drukke gedrag en soms haar chagrijnige momenten. Ik wil mijn concentratie bij het autorijden hebben en niet bij de honden achterin. Daarbij handig om wedstrijden en trainingen als ik beide honden mee heb. Ik heb er dus ook nog een scheidingshek tussen. Norah kon ook niet alleen in de auto achterblijven, ze ging dan zwerven door de auto en bleef zelden in de achterbak. Alle problemen zijn opgelost met dit hek. Kan zelf een andere hond naast haar zetten. En Kay heeft zijn rust, want dat is wat hij wil in de auto. Daar geniet hij enorm van.

En ik heb dit sneller in elkaar dan de bench die ik er voorheen in had staan, waar ik dan ook nog geregeld met mijn vingers tussen zat. Het zit vast met van die vleugelmoertjes. Kwestie van losdraaien en hek plat gooien. Ik heb ook een leven naast de honden en vervoer meer dan geregeld van alles in de auto.

Kijk hoppa, drie honden in de kofferbak, zelfs met bakbeest Santos. Simpel kleedje over de scheiding gedaan
Afbeelding

Spontaan bij de kringloop stoelen gehaald. Hek in mijn eentje omgekieperd, zonder gereedschap en hoppa inladen maar:
Afbeelding

En na een warme wedstrijddag gewoon halverwege bij een bezinepomp aan de snelweg stoppen en ze extra verwennen omdat ze eigenlijk een beetje zielig waren. Dan wil je geen druk zetten en gewoon makkelijk en veilig!
Afbeelding

En tja met dogtrail hebben we altijd beetje ruimtegebrek, nou dan liggen de kennels ook nog half vol met bagage en liggen ze hoog, droog en zacht haha

Afbeelding

En tja sommige honden leren het dus gewoon niet. Ik heb al heel wat honden in mijn auto gehad, met beduidend minder gehoorzaamheid dan Norah, dus handig met uitladen kan ik mijzelf best noemen. Niet elke hond valt alles te leren in de situaties die noodzakelijk veilig moeten zijn

Hoeveel passen er in een punto? Ook Santos is zo'n hond die er makkelijk tussen uit glipt trouwens, maar niet zo problematisch als de Norah

Afbeelding

Ze kan het ook wel:
Afbeelding
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

In mijn vorige auto had ik ook zo'n rek inderdaad. Ideaal voor trainingen. Zo te zien van dezelfde maker http://www.auto-hondenrek.com/index.php/nl/. Goede kwaliteit voor prima prijs.

Nu ervoor gekozen om niet meer een rek te gebruiken. In de mini is het niet handig en de andere auto is een lease auto en bij het monteren worden er gaten geboord, dat vindt de leasemaatschappij niet zo leuk.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Sita schreef:In mijn vorige auto had ik ook zo'n rek inderdaad. Ideaal voor trainingen. Zo te zien van dezelfde maker http://www.auto-hondenrek.com/index.php/nl/. Goede kwaliteit voor prima prijs.

Nu ervoor gekozen om niet meer een rek te gebruiken. In de mini is het niet handig en de andere auto is een lease auto en bij het monteren worden er gaten geboord, dat vindt de leasemaatschappij niet zo leuk.
Bij ons zijn geen gaten geboord? Op bestaande plekken waar je iets kan vastdraaien zitten de bevestigingspunten. Wist ook niet dat die punten verstopt zaten in mijn achterbak :O:

Maar goed ik heb de site nooit kunnen vinden, dus die zal ik even opslaan haha
Afbeelding
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Laatst gewijzigd door Floortje op 16 mar 2016 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

gyanty schreef:
Sita schreef:In mijn vorige auto had ik ook zo'n rek inderdaad. Ideaal voor trainingen. Zo te zien van dezelfde maker http://www.auto-hondenrek.com/index.php/nl/. Goede kwaliteit voor prima prijs.

Bij ons zijn geen gaten geboord? Op bestaande plekken waar je iets kan vastdraaien zitten de bevestigingspunten. Wist ook niet dat die punten verstopt zaten in mijn achterbak :O:

Maar goed ik heb de site nooit kunnen vinden, dus die zal ik even opslaan haha
Hangt denk ik dan van type auto af. Bij mijn vorige auto zijn er echt gaten geboord aan de bovenkant om het rek goed vast te zetten.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”