Hier met zijn vader, de wolfhond.

Moderator: moderatorteam
Dat weet de eigenaar niet. Waarschijnlijk wolf X malamute maar de eigenaar zegt dat daar alles als wolfhybride verkocht wordt omdat dat mode is. Pa is dus wolfhybride.Marjoleine schreef:Maar wat is dat voor wolfhond, vraag ik mij af?
Volgens mij zitten ze in de VS. Kijk eens naar de linkjes want ik heb de eerste foto gekopieerd van een site waarop de eigenaar van de honden zelf deze foto's geplaatst heeft.-Gaby- schreef:Haha, ik dacht eerst ook dat het een grapje was.![]()
Maar ik vind ze ook mooi en wat bijzonder dat je bij de grijze zo sterk dat labrador uiterlijk blijft zien! Het is echt net een labrador met een hele maffe kleur. Mooie uitstraling hebben ze allebei. Uiteraard ben ik wel benieuwd hoe zoon er uit zou zien als je daar nog een keer wolfhond/poolhond door had gegooid i.p.v. labrador.Ik ben wel benieuwd naar meer informatie over deze honden, nestgenootjes etc. Weet jij dat Laeken?
Ja, qua uiterlijk zou hij zeker passen (beetje afhankelijk van wat zo'n hond vererft). Mila heeft hele kleine, fijne oortjes, dus die gaan wel staan en Mila is qua bouw ook fijntjes, dus wat meer body zou ook niet erg zijn (hoewel ik liever te fijn dan te grof zie).laeken schreef:Volgens mij zitten ze in de VS. Kijk eens naar de linkjes want ik heb de eerste foto gekopieerd van een site waarop de eigenaar van de honden zelf deze foto's geplaatst heeft.-Gaby- schreef:Haha, ik dacht eerst ook dat het een grapje was.![]()
Maar ik vind ze ook mooi en wat bijzonder dat je bij de grijze zo sterk dat labrador uiterlijk blijft zien! Het is echt net een labrador met een hele maffe kleur. Mooie uitstraling hebben ze allebei. Uiteraard ben ik wel benieuwd hoe zoon er uit zou zien als je daar nog een keer wolfhond/poolhond door had gegooid i.p.v. labrador.Ik ben wel benieuwd naar meer informatie over deze honden, nestgenootjes etc. Weet jij dat Laeken?
Inderdaad een mooie hond om in de tamaskan te kruisen. Een echte wolf X poolhond maar dan heel erg gedomesticeerd omdat hij 50% labrador is. Ik zou hem zo op jouw teef zetten. Weet 100% zeker dat de oren weer staan en dat er een aantal hele mooie wolfachtige honden uit komen. Ik hou me ook aanbevolen als je zijn zaad gaat importeren
Herder husky labrador en dan een tanpoint als resultaat?-Gaby- schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr Zoiets zou ik best aandurven. Indien de testen goed zijn en er iets van de achtergrond bekend is of kan worden uitgezocht.
Mooie hond!-Gaby- schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr Zoiets zou ik best aandurven. Indien de testen goed zijn en er iets van de achtergrond bekend is of kan worden uitgezocht.
Ooh dat lijkt me prachtig-Gaby- schreef: en er komt een Tamaskan x Groenendaler nest aan.
Ja, is dat onwaarschijnlijk? Ik weet dan weer helemaal niet hoe dat zit, haha.Marjoleine schreef:Herder husky labrador en dan een tanpoint als resultaat?-Gaby- schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr Zoiets zou ik best aandurven. Indien de testen goed zijn en er iets van de achtergrond bekend is of kan worden uitgezocht.
Het kán, maar het is nogal onwaarschijnlijk.
Wat is het type dat je/jullie zoeken? Wat is het doel van de outcrosses, bedoel ik?
Van hier op het forum kan je daar meer over vertellen.-Saskia- schreef:Ooh dat lijkt me prachtig-Gaby- schreef: en er komt een Tamaskan x Groenendaler nest aan.![]()
Heb je een linkje naar een site oid?
De herder van Blondie heet Aki en is een Duitse herder uit pure Tsjechische werklijnen-Gaby- schreef:Ja, qua uiterlijk zou hij zeker passen (beetje afhankelijk van wat zo'n hond vererft). Mila heeft hele kleine, fijne oortjes, dus die gaan wel staan en Mila is qua bouw ook fijntjes, dus wat meer body zou ook niet erg zijn (hoewel ik liever te fijn dan te grof zie).laeken schreef:Volgens mij zitten ze in de VS. Kijk eens naar de linkjes want ik heb de eerste foto gekopieerd van een site waarop de eigenaar van de honden zelf deze foto's geplaatst heeft.-Gaby- schreef:Haha, ik dacht eerst ook dat het een grapje was.![]()
Inderdaad een mooie hond om in de tamaskan te kruisen. Een echte wolf X poolhond maar dan heel erg gedomesticeerd omdat hij 50% labrador is. Ik zou hem zo op jouw teef zetten. Weet 100% zeker dat de oren weer staan en dat er een aantal hele mooie wolfachtige honden uit komen. Ik hou me ook aanbevolen als je zijn zaad gaat importeren
Alleen zaad importeren... Dat weet ik nog niet. Het is helaas niet zo dat ik nog heel veel kansen in het verschiet heb liggen vanwege haar leeftijd en volgens mij heeft KI niet altijd succes. Het feit dat ik zelf de reu niet kan bekijken, vind ik ook een nadeel. Maar stel dat de hond in Europa had gezeten...Maar goed, een beetje informeren kan altijd.
![]()
De herder van Blondie is prachtig, maar dat is wel heel veel werklust denk ik. Daarnaast zijn er recent twee outcrosses met een herder geweest, een keer met een Duitse herder, bij mij de Zwitserse en er komt een Tamaskan x Groenendaler nest aan. Wat dat betreft zou een mix labrador x poolhond/wolfhond mij meer aanspreken.
Ik dacht hetzelfde. Het is alsof je altijd met een smerige hond rond loopt.sjm schreef:Ik zou gék worden. Zou 'm blijven wassen denk ik. Alsof ie de schoorsteen heeft geveegd.
Ik ben benieuwd welke Groenendaeler daarvoor gebruikt gaat worden. En of die uit epilepsievrije lijnen komt (wat al nit meevalt).-Gaby- schreef:Van hier op het forum kan je daar meer over vertellen.-Saskia- schreef:Ooh dat lijkt me prachtig-Gaby- schreef: en er komt een Tamaskan x Groenendaler nest aan.![]()
Ik wist inderdaad dat jij Aki had gefokt Angela, vandaar ook mijn reactie wat betreft de werklust.** Angela ** schreef:De herder van Blondie heet Aki en is een Duitse herder uit pure Tsjechische werklijnen-Gaby- schreef: De herder van Blondie is prachtig, maar dat is wel heel veel werklust denk ik. Daarnaast zijn er recent twee outcrosses met een herder geweest, een keer met een Duitse herder, bij mij de Zwitserse en er komt een Tamaskan x Groenendaler nest aan. Wat dat betreft zou een mix labrador x poolhond/wolfhond mij meer aanspreken.
Dus ja daar zit een hoop werkdrift in
Ik heb hem gefokt, mama zie je in mijn onderschrift en ik heb ook nog 2 zussen van hem
Was een nest van 11 ( 1 pupje helaas overleden ) , 4 zwarten en 7 wolfsgrauwen zaten er in
Oei, dat weet ik niet. Ik heb helemaal geen verstand van de Groenendaeler als ras en geen idee uit welke lijnen deze hond komt. Maar ik neem aan dat daar wel rekening mee gehouden wordt, de persoon kennende die hier mee bezig is.LongFields schreef:Ik ben benieuwd welke Groenendaeler daarvoor gebruikt gaat worden. En of die uit epilepsievrije lijnen komt (wat al nit meevalt).-Gaby- schreef:Van hier op het forum kan je daar meer over vertellen.-Saskia- schreef:Ooh dat lijkt me prachtig-Gaby- schreef: en er komt een Tamaskan x Groenendaler nest aan.![]()