Mijn honden kakken een prima drol, aan hun anus zie ik niets bijzonders. Ze hebben geen klachten.
Hoort dit er een beetje bij, of kan ik hier iets aan doen?
Moderator: moderatorteam

Mijn honden winden op goed voer zelden en dat verschil ruik je echt wel.Nanna schreef:het zal gewoon een uiterst smerige wind zijn, honden hebben daar patent op
Nee het stinkt niet naar scheet of stront. Die geur is heel specifiek. Ik heb ook een keer een druppel op de vensterbank gevonden. Ik was benieuwd wat het was en rook er rechtstreeks aan. Dat was.... niet echt t slimste om te doenNanna schreef:het zal gewoon een uiterst smerige wind zijn, honden hebben daar patent op

Wat vind jij een prima drol?Paisley schreef:... die hangt soms ineens in mijn huis. Overweldigend![]()
Mijn honden kakken een prima drol, aan hun anus zie ik niets bijzonders. Ze hebben geen klachten.

Ahja die krijtdrollen ken ik. Maar merk je dan ook echt dat het niet meer voorkomt?dagmar88 schreef:Af en toe flink wat bot voeren. Niko ruik je alleen, Charlie gaat sleetje rijden.
De bulgaren doen zulks niet.
Maar goed, dan krijgen ze runderknars, ribben, een halve schapenkop, schijten ze een keer een harde krijtdrol en zijn ze er weer van af.
Laatst hadden ze zo'n mega koeienbot van de dierenwinkel om aan te knagen, daar poepten ze ook zo van.

Ja ehm..... ik zal mn camera meenemen vanmiddagHylos schreef:Wat vind jij een prima drol?Paisley schreef:... die hangt soms ineens in mijn huis. Overweldigend![]()
Gezien ik mensen ken die smurrie al een mooie drol vinden.. vraag ik het altijd maar even.

Paisley schreef:Nee het stinkt niet naar scheet of stront. Die geur is heel specifiek. Ik heb ook een keer een druppel op de vensterbank gevonden. Ik was benieuwd wat het was en rook er rechtstreeks aan. Dat was.... niet echt t slimste om te doenNanna schreef:het zal gewoon een uiterst smerige wind zijn, honden hebben daar patent op![]()
Paisley schreef:Ahja die krijtdrollen ken ik. Maar merk je dan ook echt dat het niet meer voorkomt?dagmar88 schreef:Af en toe flink wat bot voeren. Niko ruik je alleen, Charlie gaat sleetje rijden.
De bulgaren doen zulks niet.
Maar goed, dan krijgen ze runderknars, ribben, een halve schapenkop, schijten ze een keer een harde krijtdrol en zijn ze er weer van af.
Laatst hadden ze zo'n mega koeienbot van de dierenwinkel om aan te knagen, daar poepten ze ook zo van.
Doe dat, ik wacht met spanning af.Paisley schreef:Ja ehm..... ik zal mn camera meenemen vanmiddagHylos schreef:Wat vind jij een prima drol?Paisley schreef:... die hangt soms ineens in mijn huis. Overweldigend![]()
Gezien ik mensen ken die smurrie al een mooie drol vinden.. vraag ik het altijd maar even.

dagmar88 schreef:
Ik ben een keer wakker gemaakt door een een sneu hondje, m'n t shirt zat onder die troep.
Zo ongelofelijk smerig. Het was dat ik geen schaar kon vinden, anders had ik het shirt uitgeknipt in plaats van het over mn hoofd en haar te moeten trekken. Ugh.

Dat zal het dan zijn, Jarah heeft zolang naar anaalkliervocht geroken, dat ik er zeker aan gewend ben. Haha.pioenroos schreef:Mies leegt ze ook regelmatig, spontaanAls ze op bed ligt, op de bank, een keer op schoot bij net bezoek
![]()
Ze heeft keurige stevige drollen, ze moet er best op persenAnaalklieren ook aantal keren na laten kijken en die zijn nooit vol.
Krijtpoep heeft ze dan weer nooit, ze krijgt kvv maar barf en ook sommige kluifjes slikt ze heel door dus een stuk bot durf ik echt niet aan.
Gek genoeg wen je wel aan de geur. De eerst keren duwde ik kokhalzend haar direct onder de douche en stopte alles waar ze misschien op gelegen had in de kookwas. Als ik het nu ruik sta ik zuchtend op en poets haar achterkant met een babydoekje. En de plek waar ze lag controleer ik al ruikend of het ook vies geworden is en dus de was in moet
Echt waar??? Oh jakkes. Kan me geen voorstelling van de lucht maken, want ik heb het nog nooit geroken. Ze hebben hier ook nog nooit binnen hun anaalklieren uitgeperstPaisley schreef:Ik moet zeggen dat het sowieso niet vaak voorkomt, misschien eens in de twee weken.
Lucky you.Marion. schreef:Echt waar??? Oh jakkes. Kan me geen voorstelling van de lucht maken, want ik heb het nog nooit geroken. Ze hebben hier ook nog nooit binnen hun anaalklieren uitgeperstPaisley schreef:Ik moet zeggen dat het sowieso niet vaak voorkomt, misschien eens in de twee weken.

Arme Tibbe want op deze manier krijgt ie alleen maar meer vieze gezichtendagmar88 schreef:![]()
Zei nog dat de bulgaren dat niet doen, maar tibbe leegt ze dus wel als charlie hem heel vuil aankijkt.

Bijou toen haar ogen getest moesten worden, de dierenarts en de assistente hadden hun witte jas niet aangedaan, dus die zaten helemaal onder de smurrie.Marjoleine schreef:Ik weet nog dat Rinne ze leegde toen ze op de tafel moest voor haar heupfoto's
Hier gebeurt het maar zelden, en vrijwel nooit binnenshuis .