Nu wil ik rondom röntgenfoto's laten maken en dan gelijk de locatie van de bal laten bepalen door middel van een echo.
Gewoon, om te weten waar het kreng zit.
Maar nu stelde de DA voor om de bal er gelijk uit te knutselen als hij op een beetje een schappelijke plek zit, omdat hij dan toch onder narcose is.
Van wat ik lees en de DA zegt, is de kans niet heel groot dat de bal problemen gaat geven, maar als dat gebeurt, dat je er dan eigenlijk altijd te laat bij bent. Tot zoverre volg ik en ben ik het met haar eens, maar...
Fitz is nu 1 jaar en 3 maand, nog volop in ontwikkeling dus. Ik vraag me af wat de verwijdering van 1 bal met zijn gedrag zal gaan doen. De DA vond dit maar een rare overweging, zij zou het liefst beide ballen er af halen. Ze had er niet echt een goede mening over. Maar zij is in de veronderstelling dat Fitz sowieso een dominant monster wordt, gezien zijn binnenbal=extra testosteron.
Haar begroeting was, zo, alweer 1, is hij nog een beetje in de hand te houden?
Laten we het er maar op houden dat ze niet van herders houdt...
Voor de goede orde, zijn bal die gewoon zit waar hij zitten moet, blijft dus gewoon vrolijk hangen
Goed. Hij is een super sociale, stabiele reu. En dat hou ik graag zo.
Zou ik een risico op karakterverandering lopen als ik, zeg, met anderhalf jaar zijn ene bal zou laten verwijderen? Of vangt de andere bal dat op?
Wat is wijsheid? Gevoelsmatig wil ik het ding er liever uit hebben, maar met 4 jaar of zo zou ook prima zijn. En snijden in een gezonde hond staat me hoe dan ook tegen