Ze hebben ook Franse Bulldogjes in deze variant, deze moet uitgroeien tot 3.5kg.
Moderator: moderatorteam
heb jij een goed voorbeeld? Ik heb gegoogled en dit kwam er uit.sjm schreef:Ehm dit is wel een beetje een vertekend beeld hoor wat er nu gegeven wordt..
Zon misvormd mini pupje groeit echt niet zo uit als de volwassen honden die geplaatst worden...
Ik ga even zoeken, ben eigenlijk ook wel benieuwd. Die jij plaatst zijn denk ik redelijk "normale" chihuahua's. Die bovenste lijkt me wel een waterhoofdje te hebben, die heeft een rare schedel.Sulluna schreef:heb jij een goed voorbeeld? Ik heb gegoogled en dit kwam er uit.sjm schreef:Ehm dit is wel een beetje een vertekend beeld hoor wat er nu gegeven wordt..
Zon misvormd mini pupje groeit echt niet zo uit als de volwassen honden die geplaatst worden...
Heb er ( gelukkig) in het echte nog nooit 1 gezien..
dus als jij een goede voorbeeld foto hebt?
Sulluna schreef:heb jij een goed voorbeeld? Ik heb gegoogled en dit kwam er uit.sjm schreef:Ehm dit is wel een beetje een vertekend beeld hoor wat er nu gegeven wordt..
Heb er ( gelukkig) in het echte nog nooit 1 gezien..
dus als jij een goede voorbeeld foto hebt?
Pfff,dagmar88 schreef:
Ik geloof nooit dat die waterhoofdjes volwassen worden en er zitten nogal wat bewerkte foto's tussen.
Hier zie je zo'n extreme pup met een volwassen hondje op de achtergrond. Geen leuk filmpje en de pup is maar een paar maanden oud geworden (gelukkig).
https://www.youtube.com/watch?v=7V121jyptXo
sjm schreef: Die jij plaatst zijn denk ik redelijk "normale" chihuahua's. Die bovenste lijkt me wel een waterhoofdje te hebben, die heeft een rare schedel.
Nee, het is gewoon $$$$$ en verknipte mensen die erin trappen. U vraagt, wij draaien, wij worden rijk en u heeft straks geen hondje meer en dan zijn we er niet want wij doen niets verkeerd $$$$$$$$Lemuria schreef:Is het nou gewoon een kwestie van wíllen dat die hondjes niet normaal kunnen functioneren? Is het niet door die plofkop, dan is het wel door het continue omklappen van die veel te lange klauwen![]()
En het moet toch echt veel moeite kosten om je ogen gewoon normaal dicht te krijgen?!
Wat zie jij daar voor extremen dan? Die zijn lang niet zo extreem als die pups hoor.dagmar88 schreef:sjm schreef: Die jij plaatst zijn denk ik redelijk "normale" chihuahua's. Die bovenste lijkt me wel een waterhoofdje te hebben, die heeft een rare schedel.
Dat is niet "redelijk normaal" voor een hond, dat mag het niet zijn.
dagmar88 schreef: Ik geloof nooit dat die waterhoofdjes volwassen worden en er zitten nogal wat bewerkte foto's tussen.
Hier zie je zo'n extreme pup met een volwassen hondje op de achtergrond. Geen leuk filmpje en de pup is maar een paar maanden oud geworden (gelukkig).
https://www.youtube.com/watch?v=7V121jyptXo
sjm schreef:Wat zie jij daar voor extremen dan? Die zijn lang niet zo extreem als die pups hoor.dagmar88 schreef:sjm schreef: Die jij plaatst zijn denk ik redelijk "normale" chihuahua's. Die bovenste lijkt me wel een waterhoofdje te hebben, die heeft een rare schedel.
Dat is niet "redelijk normaal" voor een hond, dat mag het niet zijn.
En de eerste is denk ik nog een pup. Het is gewoon een mislukt lellek beest, die onderste ook. Maar die vallen niet onder die mislukte micro chihuahua's etc.
Manuma schreef:dagmar88 schreef: Ik geloof nooit dat die waterhoofdjes volwassen worden en er zitten nogal wat bewerkte foto's tussen.
https://www.youtube.com/watch?v=7V121jyptXo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kun je er in Gods naam 'cutest' onder zetten!? Wat een marteling voor die beestjes!
Wat een afschuwelijk filmpje![]()
Ik vind die volwassen honden in dit topic ook sneu, die hoofden noem ik wel extreem
Ehm ja, ik bedoel extreem als in deze micro beesten. Met ogen van een duitse dog in een tennisballetje als hoofd en zonder neus. Die kunnen niet lopen, kunnen niks.dagmar88 schreef:sjm schreef:Wat zie jij daar voor extremen dan? Die zijn lang niet zo extreem als die pups hoor.dagmar88 schreef:Dat is niet "redelijk normaal" voor een hond, dat mag het niet zijn.sjm schreef: Die jij plaatst zijn denk ik redelijk "normale" chihuahua's. Die bovenste lijkt me wel een waterhoofdje te hebben, die heeft een rare schedel.
En de eerste is denk ik nog een pup. Het is gewoon een mislukt lellek beest, die onderste ook. Maar die vallen niet onder die mislukte micro chihuahua's etc.Vraag je dat nou echt?!
Wat is gewoon mislukt? Heb je ook ongewoon mislukt?
Waar het om gaat is dat de achterhoofdschedel niet meer doorloopt maar rond afloopt. Daardoor past de zaak niet meer.Caat* schreef:Welk deel van de hersenen staat eigenlijk als eerste onder druk wanneer de schedels echt te klein worden? Ik vind die pup uit het filmpje hetzelfde lopen als een pleegkitten wat ik gehad heb met cerebellaire (kleine hersenen) ataxi.
Ik heb dat ook niet maar begrijp de emotie wel dat mensen daar voor vallen. Kwetsbaar, klein en kindertrekjes dus daar komen de gevoelens van verzorgdriften , beschermingdriften om de hoek kijken. Meestal zijn dat geen nuchtere aankopen in het willen hebben van een leuke hond.Marion. schreef:Ik snap al niet dat er mensen zijn die dit mooi of schattig vinden, maar al helemaal dat je er lekkende tieten van krijgt
Nou ja, daar pas je toch op. Ik ben vreselijk klunzig en m'n kittens hebben het allemaal overleefd.mosquito1980 schreef:Ik ging gisteren op 38 Kg Alex staan, hij zei Hmff, zuchte diep en ging ergens anders liggen. Stel je voor dat het zo'n Apple head was dan zat ik nog steeds met een schilmesje de vloer schoon te krabben
Hij was er voor gevallen dus letterlijk en figuurlijk.dagmar88 schreef:Nou ja, daar pas je toch op. Ik ben vreselijk klunzig en m'n kittens hebben het allemaal overleefd.mosquito1980 schreef:Ik ging gisteren op 38 Kg Alex staan, hij zei Hmff, zuchte diep en ging ergens anders liggen. Stel je voor dat het zo'n Apple head was dan zat ik nog steeds met een schilmesje de vloer schoon te krabben
Met m'n flessenkindje liep ik constant te moonwalken om niet op hem te stappen![]()
Er is hier wel iemand geweest die op z'n (normale) chihuahua is gevallen, waarna het beestje dood is gegaan