En toen, toen niks hoorLemuria schreef:Nee. En toen?smoekie schreef:Heeft Izzy een stamboom?Lemuria schreef:Dus Izzy is ook m'n eerste en laatste Stafford. Niet dat het me uitmaakt, ik ben niet zozeer verknocht aan het ras verder

Ja die zijn gruwelijk verneukt. Net zoals vele andere "rassen". Ook die mét stamboom.Marion. schreef:Oh ja. En de Hussels zijn niet verneukt? Die zonder stamboom. Zoals jij die hebt.smoekie schreef:Heeft Izzy een stamboom?Lemuria schreef:Dus Izzy is ook m'n eerste en laatste Stafford. Niet dat het me uitmaakt, ik ben niet zozeer verknocht aan het ras verder
En ook de BT zijn naar mijn mening "invalide" hondjes. Hun schedel is gewoon mismaakt door al het rotte kruisen wat er mee gedaan is. De échte BT lijkt in de verste verte niet op op de "huidige" BT.Adjani & Tyson schreef:Ik las het en ik dacht "Ha, wat een voornemen, dat lukt je nooit" Als je eenmaal een BT gehad hebt lijkt het leven zonder mij inderdaad ook saaai!
En nee, ik ben verre van iemand die "gek" is van stamboomhondjes. Integendeel zelfs.
Maar een pitbull/AST, ja die wil ik en die komt er (uiteindelijk) ook wordt om de dooie dood geen kruising.
Dat zal echt een zorgvuldig uitgezocht "hondje" zijn zo dicht mogelijk voor zover dat anno nu nog "mogelijk" is bij de "echte" . En lukt dat niet. Dan niet!
Een BT. Ik vind het leuke honden hoor, dat zeer zeker, maar wat voor mij ook zeker is, is dat de hondjes gewoon letterlijk en figuurlijk "verneukt" zijn. In niks lijken ze meer op de mooie prachtige honden die ze ooit waren. En nee, dat beperkt zich helaas niet tot de BT. Teveel rassen die in de loop der jaren gewoon verneukt zijn. Jammer, heel jammer!
Ja jammer, heel jammer.
Ze zijn gruwelijk "gevaarlijk' ook . Heb dan ook altijd een satéstokje bij me. Je weet maar nooit waar ze haar bek in zet

Oh ja joh?Kells schreef:Touche!