Mila had altijd veel knuffels en sloopte die nooit. Die zijn nu allemaal veilig opgeborgen, want Amy haalt er meteen alle vulling uit (die ze gelukkig niet opeet). Ik had dus wat harde rubberen speeltjes voor haar gekocht, maar daar kijkt ze niet naar. Ze wil alleen zachte fluffy speeltjes. Amoz ook, en dat is zo'n oen, dat hij alles door Amy laat pikken (en slopen). Ik kan dus niets in huis laten liggen, want dan heeft Amy tien minuten sloopfeest en heeft niemand meer speeltjes.
Een paar keer per dag geef ik ze alle drie een speeltje om mee te spelen. Mila speelt er echt mee, Amoz neemt ze mee naar zijn mand en knabbelt er een beetje aan zonder iets kapot te maken, en Amy gaat op zoek naar wat er kapot aan kan en zit ondertussen te azen op de speeltjes van Mila en Amoz. Die hoeven maar een fractie van een seconde een andere kant op te kijken, en Amy heeft het speeltje alweer gejat.
Ik zou het fijner vinden als ik gewoon wat speeltjes in huis zou kunnen laten liggen. Ik heb nu voor Amy een oude theedoek met een knoop erin, die vindt ze mwah-mwah (en is ook al in reepjes). Welke speeltjes zijn wél zacht maar niet zo makkelijk te slopen? Bestaan die speeltjes überhaupt?