Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Afwijkende leverwaarde, goed nieuws :)

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Afwijkende leverwaarde, goed nieuws :)

Ongelezen bericht door Caro. »

Gister was ik bij de dierenarts met Puchu: hij heeft al jaren een tumortje bij zijn oog wat nu aan het groeien is en
daarnaast een 'doperwt' bultje bij zijn elleboog en een bult bij zijn ribben.
De 2 bulten zijn aangeprikt en goed nieuws: vetbulten :cheer:
Het tumortje bij zijn oog vindt de dierenarts nog te klein om hem daarvoor onder narcose te brengen. De basis is heel
klein en het groeit breder uit, dus er is nog tijd om te wachten om te zien of het nog verder groeit, zo ja, dan alsnog
wegsnijden (dan moet er een stuk uit het ooglid gesneden worden, dus het mag niet te groot worden).

Daarnaast blijft het gewicht van Puchu een probleem, al zijn hele leven, en het is 7 jaar geleden dat zijn schildklier
was getest, dus even bloedgeprikt en gelijk een basis bloedtest erbij gedaan omdat hij toch alweer bijna 9 jaar is
en zelden tot nooit bij de dierenarts komt.
Daarnaast is zijn gedrag iets veranderd, hij is wat timide, komt niet zo snel meer knuffelen en een beetje teruggetrokken
zeg maar. Dat hoeft niets medisch te zijn, want ik heb een paar rot maanden achter de rug, dus het kan heel goed zijn
dat hij op mij reageert.

Maar goed, uit de bloedtest bleek dat zijn schildklier in orde is, maar één leverwaarde is afwijkend :ugh:
Ik weet niet welke (vergeten te vragen). Er waren er twee getest en één daarvan is dus verhoogd.
De dierenarts zei dat die waarde al snel stijgt bij het minste, maar om een leverprobleem echt uit te sluiten is nog
een bloedtest nodig (galzuren) en het bloed wordt nu opgestuurd omdat hij zelf die test niet kan doen.
Maandag krijg ik de uitslag.

Ik moest me niet teveel zorgen maken, want waarschijnlijk is het niets, maar ja... ons kent ons en natuurlijk maak
ik me zorgen.
M'n Apie moet nog wel wat jaren mee, dus misschien een paar kleine duimpjes voor hem?
Laatst gewijzigd door Caro. op 25 jan 2016 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Izzie_Anneke
Zeer actief

Re: Afwijkende leverwaarde, hopelijk niets ernstigs

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Natuurlijk krijg je duimen :ok:
Spannende toestanden altijd, ook al is het straks niks!
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Uiteraard duim ik. Geen gekke dingen Puchu.
Afbeelding
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Hier draaien ook de duimen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik duim mee :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Hè bah Caro. Ik hoop dat het niks is. Duimen draaien voor maandag.
Dat tumortje bij zijn oog, is dat niet gewoon een wratje ?

Knuffel aan de lieve vent. Volgende week zijn ze jarig!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Dank jullie wel voor de duimen :ok:
sirene schreef:Hè bah Caro. Ik hoop dat het niks is. Duimen draaien voor maandag.
Dat tumortje bij zijn oog, is dat niet gewoon een wratje ?

Knuffel aan de lieve vent. Volgende week zijn ze jarig!
Ik weet het niet, ze noemen het altijd een tumortje, maar niks kwaadaardigs hoor. Het zit vast aan een kliertje en
dat zat nu door zijn ooglid heen aan de achterkant. Hij heeft dat omhoog geduwd (kliertje leeg geknepen zeg maar)
en toen was de achterkant weg, maar op het ooglid is het zeg maar een bruin aanhangsel.
Ze hebben het nooit gehad over een wrat.
Hij laat gelukkig alles toe bij de dierenarts, zelf dat gepulk in z'n oog.

Jaaaa volgende week alweer 9 jaar :cheer: en daar moeten toch nog zeker een paar verjaardagen achteraan komen hoor!
Het zal vast ook niks zijn, dat zei de dierenarts ook, maar ja het kan wel en natuurlijk knaagt dat. Er mag heel
graag goed nieuws komen maandag!
Ontstekingswaarde waren prima, dus van een ontsteking is verder geen sprake.
Afbeelding
A good dog never dies...

alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik duim ook mee :ok:
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

:ok: het is vast niks!

Omdat je het had over een heel dun steeltje dacht ik meteen aan een wratje. Atoq heeft ook een wratje bij zijn oog (iets eronder). Maar die is niet doorgegroeid naar de binnenkant (dat van die kliertje leegdrukken kan ik even niet voor me halen).
Ik heb al een paar wratjes/bultjes weg laten onder plaatselijke verdoving. Als ze zo braaf zijn is narcose nergens voor nodig.
Zo Puchu niet gewoon wat minder voer moeten hebben nu ? Gecastreerd en ouder...ik denk dat hij misschien wel met minder toe kan.
Atoq krijgt ook lang niet meer zoveel als 2 jr geleden.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

sirene schreef::ok: het is vast niks!

Omdat je het had over een heel dun steeltje dacht ik meteen aan een wratje. Atoq heeft ook een wratje bij zijn oog (iets eronder). Maar die is niet doorgegroeid naar de binnenkant (dat van die kliertje leegdrukken kan ik even niet voor me halen).
Ik heb al een paar wratjes/bultjes weg laten onder plaatselijke verdoving. Als ze zo braaf zijn is narcose nergens voor nodig.
Zo Puchu niet gewoon wat minder voer moeten hebben nu ? Gecastreerd en ouder...ik denk dat hij misschien wel met minder toe kan.
Atoq krijgt ook lang niet meer zoveel als 2 jr geleden.
Het zit echt door het ooglid (rand) heen, dus er moet een stukje uit de oogrand gesneden worden en gehecht, dat gaat
'm niet worden onder plaatselijke verdoving denk ik :oeps: Het zit dus niet alleen erop, maar echt vanuit de oogrand.

Hij krijgt heel erg weinig voer, ik mag niet eens minder geven van de dierenarts. Hij krijgt 100 gram dieetbrokken 's ochtends
en 200 gram smuldier 's avonds en dat is het, naast een kluif af en toe maar ook daar kies ik vooral de vetarme kluiven uit
(het voer is dus voor een hond van 16 kilo!).
Eerder gaf ik hem dus Carnibest 350 gram (stelt ook niks voor), daar bleef hij op aankomen, toen overgegaan naar Smuldier en dan viel hij toen keurig naar 29.5 kilo af, maar op diezelfde hoeveelheid werd hij ook ineens weer een stuk zwaarder en
nu combineer ik het met dieetbrokken en blijft hij op (het te zware) gewicht :oeps:
Toen hij niet gecastreerd was, was het precies hetzelfde probleem.
De dierenarts heeft het alleen nog gehad over een andere brok, daarvan verandert de stofwisseling en vallen ze gegarandeerd of zei hij, maar dat zint me niet een brok die de stofwisseling verandert.
Carnibest light ook al geprobeerd, maar dat is volgens mij alleen minder vlees en meer water... nou, dan kan je net zo goed minder geven.
Afbeelding
A good dog never dies...

Hinke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hinke »

:ok: Ik duim voor goede berichten.
Groetjes van Hinke

En een poot van Basco en Vronie
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ik weet dat hij al weinig krijgt, maar als hij aankomt (of niet afvalt) is het nog steeds teveel.
Kan hij tegen pens ? Je kan hem ook nog twee keer in de week smuldier pens geven. Daar zitten ook minder calorieën
in. Waarom ben je die brokken gaan voeren ? 100 gr brok is best veel hoor ws kun je qua calorieën daar veel meer smuldier voor in de plaats geven.
Voor tekorten hoef je echt niet bang te zijn, stoffen die echt essentieel zijn hebben ze echt maar in hele kleine hoeveelheden nodig.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Natasja 2005
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje)

Ongelezen bericht door Natasja 2005 »

Ik duim ook mee
Groetjes,

Sandra

Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop

R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Ik duim mee voor een goede uitslag bij Puchu :ok: :ok:
Caro. schreef: Het zit echt door het ooglid (rand) heen, dus er moet een stukje uit de oogrand gesneden worden en gehecht, dat gaat
'm niet worden onder plaatselijke verdoving denk ik :oeps: Het zit dus niet alleen erop, maar echt vanuit de oogrand.

Hij krijgt heel erg weinig voer, ik mag niet eens minder geven van de dierenarts. Hij krijgt 100 gram dieetbrokken 's ochtends
en 200 gram smuldier 's avonds en dat is het, naast een kluif af en toe maar ook daar kies ik vooral de vetarme kluiven uit
Eerder gaf ik hem dus Carnibest 350 gram (stelt ook niks voor), daar bleef hij op aankomen, toen overgegaan naar Smuldier en dan viel hij toen keurig naar 29.5 kilo af, maar op diezelfde hoeveelheid werd hij ook ineens weer een stuk zwaarder en
nu combineer ik het met dieetbrokken en blijft hij op (het te zware) gewicht :oeps:
De dierenarts heeft het alleen nog gehad over een andere brok, daarvan verandert de stofwisseling en vallen ze gegarandeerd of zei hij, maar dat zint me niet een brok die de stofwisseling verandert.
Carnibest light ook al geprobeerd, maar dat is volgens mij alleen minder vlees en meer water... nou, dan kan je net zo goed minder geven.
Bij Rana is zo'n wratje/tumortje ook operatief verwijderd met een V stukje uit het ooglid.
Dat herstelde uitstekend en er was daarna vrijwel niets van te zien.

Maar inderdaad wel even onder een lichte narcose, want anders houd je de hond niet rustig :mrgreen:

edit: merkwaardigs smiley verwijderd.
Laatst gewijzigd door ranetje op 23 jan 2016 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

sirene schreef:Ik weet dat hij al weinig krijgt, maar als hij aankomt (of niet afvalt) is het nog steeds teveel.
Kan hij tegen pens ? Je kan hem ook nog twee keer in de week smuldier pens geven. Daar zitten ook minder calorieën
in. Waarom ben je die brokken gaan voeren ? 100 gr brok is best veel hoor ws kun je qua calorieën daar veel meer smuldier voor in de plaats geven.
Voor tekorten hoef je echt niet bang te zijn, stoffen die echt essentieel zijn hebben ze echt maar in hele kleine hoeveelheden nodig.
Ik geef hem om en om normaal en pens van Smuldier, dus hij doet 2 dagen met normaal, dan 2 dagen pens, enz. enz.
Wel pens compleet overigens, anders ben ik bang dat hij te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt.
Ik gaf hem 4 ons Smuldier (2 ons 's ochtends, 2 ons 's avonds), daar kwam hij dus weer van aan en toen ben ik zo'n 5
maanden geleden overgegaan op dieetbrok, maar ik wil hem niet helemaal van het KVV afhalen, dus vandaar alleen 's ochtends.
Volgens het pak mag hij veel meer, maar hij krijgt dus maar 100 gram, is een half kopje. Vind jij dat nog veel?
Hij krijgt dus maar - theoretisch - voor een hond van 16 kilo eten. Hiervan valt hij niet af, maar komt hij ook niet aan.
Anders ga ik dan maar 3 ons Smuldier proberen, wat denk jij daarvan? Sinds hij de dieetbrokken krijgt, heeft hij ook af en
toe van diarree, terwijl hij altijd ontzettend goede ontlasting had. Ik ben nog overgegaan op een ander merk, dat gaat wat
beter, maar nog steeds af en toe diarree (niet vaak hoor, zeg 1 of 2 keer per 2 weken en dan geen water, maar gewoon wat
dunner).
Ik moet wat, want hij weegt 34 kilo en dat is gewoon echt te zwaar en ook niet goed voor hem.
Afbeelding
A good dog never dies...

katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

duimen staan hier omhoog
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

ranetje schreef:Ik duim mee voor een goede uitslag bij Puchu :ok: :smile2:
Caro. schreef: Het zit echt door het ooglid (rand) heen, dus er moet een stukje uit de oogrand gesneden worden en gehecht, dat gaat

Bij Rana is zo'n wratje/tumortje ook operatief verwijderd met een V stukje uit het ooglid.
Dat herstelde uitstekend en er was daarna vrijwel niets van te zien.

Maar inderdaad wel even onder een lichte narcose, want anders houd je de hond niet rustig :mrgreen:

Ja precies, zo'n 'V stukje' halen ze eruit. De dierenarts zei ook dat het een kleine ingreep was, alleen dat hij wel
narcose moet hebben en als die andere bultjes verdacht waren, dan had hij het meteen meegenomen, maar om nu
alleen voor dat tumortje (wat dus wel iets gegroeid is, maar nog voldoende speling heeft) hem onder narcose te brengen,
dat zag hij nog niet zitten.
Als het nu door blijft groeien, dan moet ik wel aan de bel trekken, maar hij hoop dat het toch weer tot stilstand komt.
Wat zal het nu zijn? ik denk een mm of 3 buiten zijn oog en smaller dus op het ooglid zelf.

Maar fijn dat het bij Rana gewoon goed en snel genezen is :ok:
Afbeelding
A good dog never dies...

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Caro. schreef: Ik geef hem om en om normaal en pens van Smuldier, dus hij doet 2 dagen met normaal, dan 2 dagen pens, enz. enz.
Wel pens compleet overigens, anders ben ik bang dat hij te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt.
Ik gaf hem 4 ons Smuldier (2 ons 's ochtends, 2 ons 's avonds), daar kwam hij dus weer van aan en toen ben ik zo'n 5
maanden geleden overgegaan op dieetbrok, maar ik wil hem niet helemaal van het KVV afhalen, dus vandaar alleen 's ochtends.
Volgens het pak mag hij veel meer, maar hij krijgt dus maar 100 gram, is een half kopje. Vind jij dat nog veel?
Hij krijgt dus maar - theoretisch - voor een hond van 16 kilo eten. Hiervan valt hij niet af, maar komt hij ook niet aan.
Anders ga ik dan maar 3 ons Smuldier proberen, wat denk jij daarvan? Sinds hij de dieetbrokken krijgt, heeft hij ook af en
toe van diarree, terwijl hij altijd ontzettend goede ontlasting had. Ik ben nog overgegaan op een ander merk, dat gaat wat
beter, maar nog steeds af en toe diarree (niet vaak hoor, zeg 1 of 2 keer per 2 weken en dan geen water, maar gewoon wat
dunner). Ik moet wat, want hij weegt 34 kilo en dat is gewoon echt te zwaar en ook niet goed voor hem.
Ik zou inderdaad eens een tijd 3 ons Smuldier proberen. Gaat hij gal spugen als hij maar 1x per dag eten krijgt ? Ik geef zelf de voorkeur aan alles in 1 keer omdat een "volle maag" in één keer natuurlijker is dan kleine beetjes. Voor een hond.
Op zich vind ik 100gr brok natuurlijk niet veel maar qua voedingswaarde is 100 gr brok een stuk meer dan 100 gr kvv dat bedoelde ik dus met veel. Ik denk dat je dan liever meer geeft van iets. De echte pens (dus niet de compleet) heeft een stuk minder eiwit en vet dan de smuldier compleet en voor 2x per week kun je dat prima geven zonder tekorten.
Naar die adviezen qua gewicht kijk ik nooit hoor. Hij is altijd superzuinig geweest met zijn energie blijkbaar. De meeste sledehonden eten hebben ook superweinig nodig.
Ik hoop dat je hem weer onder de 30 kg krijgt want dit is inderdaad niet goed voor hem. En ik weet echt wel dat je daar zelf ook mee zit hoor, ik neem je niks kwalijk. Dat je dat niet denkt :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

sirene schreef:
Caro. schreef: Ik geef hem om en om normaal en pens van Smuldier, dus hij doet 2 dagen met normaal, dan 2 dagen pens, enz. enz.
dunner). Ik moet wat, want hij weegt 34 kilo en dat is gewoon echt te zwaar en ook niet goed voor hem.
Ik zou inderdaad eens een tijd 3 ons Smuldier proberen. Gaat hij gal spugen als hij maar 1x per dag eten krijgt ? Ik geef zelf de voorkeur aan alles in 1 keer omdat een "volle maag" in één keer natuurlijker is dan kleine beetjes. Voor een hond.
Op zich vind ik 100gr brok natuurlijk niet veel maar qua voedingswaarde is 100 gr brok een stuk meer dan 100 gr kvv dat bedoelde ik dus met veel. Ik denk dat je dan liever meer geeft van iets. De echte pens (dus niet de compleet) heeft een stuk minder eiwit en vet dan de smuldier compleet en voor 2x per week kun je dat prima geven zonder tekorten.
Naar die adviezen qua gewicht kijk ik nooit hoor. Hij is altijd superzuinig geweest met zijn energie blijkbaar. De meeste sledehonden eten hebben ook superweinig nodig.
Ik hoop dat je hem weer onder de 30 kg krijgt want dit is inderdaad niet goed voor hem. En ik weet echt wel dat je daar zelf ook mee zit hoor, ik neem je niks kwalijk. Dat je dat niet denkt :wink:
Hij heeft nooit 1 keer per dag eten gekregen, dus geen idee of hij dan gal gaat spugen. Hij staat 's ochtends al direct
bij de ton eten, de hongerlap en slaat ook alles binnen korte tijd naar binnen. De smuldier 's avonds krijgt hij in zijn
kong zodat hij even bezig is, maar daar is hij ook zo handig in dat hij dit binnen 5 minuten op heeft.
Hij doet ook niks meer dan nodig is, hoeft hij niet op te staan, dan doet hij dat niet. Hij maakt zich om niks druk, verspilt
dus ook geen energie (nou ja, behalve die andere reuen dan nog :engel: ).

Het is wel een idee om dat te proberen: 3 ons Smuldier op een dag en dan 2 x per week pens (ik wist niet dat dit zoveel
minder eiwitten en vet bevatte). Hij heeft wel lang ook de gewone pens gekregen, maar toen ik overging naar nog minder
eten, ben ik alleen de volledige voeding gaan geven ivm de voedingsstoffen.
Het is het proberen waard in ieder geval. Ik vond het te weinig voor hem, maar wellicht heb je gelijk en heeft hij gewoon
heel weinig voeding nodig.
Hij moet iig minimaal naar die 30 kilo en waar dat eerder wel op lukte, lukt dat nu niet meer, maar hij is natuurlijk ook
ouder aan het worden en heeft nog minder nodig.
Ik weet dat je het me niet kwalijk neemt en je weet ook dat ik er altijd mee bezig ben geweest om hem op lager gewicht
te krijgen of te houden. We gaan weer vol goede moed met dit idee verder :ok:
Afbeelding
A good dog never dies...

Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Duimen draaien :ok:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Natuurlijk duim ik! :ok:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Heavy schreef:Ik duim ook :ok:
Jip wordt ook dik van Smuldier.
Rodi is minder vet en Energique nog minder
Hij begon op carnibest, toen werd hij steeds dikker, toen over naar Smuldier en daar viel hij vanaf.
Wat het dus nu is? Ik heb geen idee meer.

Is er ergens een overzicht van de soorten kvv en de eiwitten/vetten? Want dat zou wel handig zijn om na te kijken dan.

Iedereen bedankt voor de duimen! :flower:
Afbeelding
A good dog never dies...

Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Ik duim voor een goede uitslag :ok:
Kvv paard compleet is ook erg mager, zou je ook nog kunnen proberen.
Afbeelding
Stapper
Zeer actief

Ongelezen bericht door Stapper »

:E: de duimen draaien, helaas kan ik qua voeding niet meedenken of tips geven. Sterkte met afwachten.
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Ik duim mee voor een goede uitslag :ok:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik duim ook, hij moet niet zo gek gaan doen hoor.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

duimen draaien dat t iets onschuldigs is, sterkte met wachten op de uitslag
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Sterkte, hopelijk valt het mee!
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Ik duim ook mee, voor veel jaartjes erbij! :wink: :ok:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Caro. schreef:Ja precies, zo'n 'V stukje' halen ze eruit. De dierenarts zei ook dat het een kleine ingreep was, alleen dat hij wel
narcose moet hebben en als die andere bultjes verdacht waren, dan had hij het meteen meegenomen, maar om nu
alleen voor dat tumortje (wat dus wel iets gegroeid is, maar nog voldoende speling heeft) hem onder narcose te brengen,
dat zag hij nog niet zitten.
Als het nu door blijft groeien, dan moet ik wel aan de bel trekken, maar hij hoop dat het toch weer tot stilstand komt.
Wat zal het nu zijn? ik denk een mm of 3 buiten zijn oog en smaller dus op het ooglid zelf.

Maar fijn dat het bij Rana gewoon goed en snel genezen is :ok:
Ik heb het ook pas laten doen toen ze hinder kreeg met knipperen met de oogleden (oogirritatie)

sorry voor de vreemde smiley die er stond bij het duimen, die hoorde daar niet :oeps:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”