Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oeps, vergeten..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

sjm
Zeer actief

Oeps, vergeten..

Ongelezen bericht door sjm »

Sammy en Isa moeten als ze buiten zijn geweest vaak even op hun plaats wachten. Meestal is dat hun kussen, maar die was nu weg dus nu zaten ze keurig op de deurmat. Wij gingen weer verder met onze serie, een tijdje later denk ik "Goh, wat is het rustig zo zonder kusjes-dood-gevende-stuiterballen..".

Kijk ik opzij zie ik die twee daar zitten met HEULE zielige oogjes "Baasje, mogen we alweer komen?" Afbeelding

Ze kunnen wel braaf zijn in ieder geval :mrgreen: Zielig :jank:

Hebben jullie ook wel eens zoiets?
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Oeps, vergeten..

Ongelezen bericht door gonnie »

Nee, mijn honden wachten nooit in het halletje, die racen gelijk de kamer in.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

agossie wat lief, dat zouden die van mij nooit doen, die scheuren altijd meteen de kamer in :wink:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Wat braaf :) Ik heb Mayke een keer in de gang achtergelaten. En dat blieft ze niet. Toen ik met mijn vriend naar bed ging, bleef ze zeuren, maar ik dacht dat dat was omdat ze de slaapkamer in wilde.
Ik riep dus terug dat ze dr kop moet houden en dat was dat.
Toen ik snachts naar de wc ging, trof ik dr aan in de kale hal, mij beschuldigend aanstarend :oohja: Ik vond t echt naar.
Afbeelding
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Luna87 »

Aaaahhhh, arme drommels! Hier vergeet ik wel eens dat Luna in de achtertuin is. Als ik dan na een tijdje de keuken inloop steekt er een heel sneu bullenkoppie door het kattenluikje :(:
Afbeelding
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

Ik vergeet het zelf eigenlijk nooit, maar merk vooral als anderen(familie/vrienden) onze honden een opdracht/kunstje laten doen, ze dan vergeten om hen weer 'vrij' te geven. Dan zitten ze daar inderdaad net zoals jij je honden beschreef haha.

Zo beschreef de gene die onze honden af en toe uit laat, dat hij het zo gek vond dat onze honden niet naar binnen willen na het wandelen, dan moest hij ze echt naar binnen trekken. Hij was even vergeten dat ze van ons altijd een commando krijgen voordat ze naar binnen mogen :mrgreen:
sjm
Zeer actief

gonnie schreef:Nee, mijn honden wachten nooit in het halletje, die racen gelijk de kamer in.
Haha, ja die van ons willen dat ook nog wel eens doen dan racen ze naar binnen en zeggen we "Ho! Op je plaats en blijf". Dan zie je ze echt afremmen. :engel: Sammy kan bijna handstandjes doen dan :goeie:
sjm
Zeer actief

Luna87 schreef:Aaaahhhh, arme drommels! Hier vergeet ik wel eens dat Luna in de achtertuin is. Als ik dan na een tijdje de keuken inloop steekt er een heel sneu bullenkoppie door het kattenluikje :(:
Ooohhh hahaha :jank: :I: :I:

Dat heb ik ook wel eens. Als Sammy en Isa samen in de tuin zijn gebeurt dat niet, want Isa laat altijd wel horen dat ze nara binnen wil.
Maar als Sammy een keertje alleen is blijft hij gewoon zitten wachten voor de deur. Dan zie ik hem gewoon zitten en strak naar binnen kijken. :LOL:
Stapper
Zeer actief

Ongelezen bericht door Stapper »

wat goed getraind zeg!
Die van mij kan als ze in de hal zit of in de tuin zulke zielige geluidjes maken dat gaat door merg en been dus die zorgt er wel voor dat ik haar niet kan vergeten.
Tijdens onze maaltijd moet zij op haar plaats blijven maar dat vind ze erg moeilijk. Vooral als de kinderen van tafel af te gaan om een een optreden te doen. Bente wil dan mee doen. :cheer:
Of als de kinders van tafel af stormen (hoe vaak moet ik zeggen "niet rennen" :boos: )om wat te halen.
Ach ik zie het maar als trainingsmoment en blijf het volhouden om haar terug te sturen. de aanhouder wint toch?
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Ik ben eens vergeten om te zeggen dat ze mochten eten. :schrik: Tay en Tessa lagen braaf af, ik wilde nog even iets in de bak erbij gooien dus liep naar binnen en vergat vervolgens wat ik ging doen. Toen ik een paar minuten later weer naar buiten keek, lagen ze nog vol spanning te wachten.
sjm
Zeer actief

TessaThomas schreef:Ik ben eens vergeten om te zeggen dat ze mochten eten. :schrik: Tay en Tessa lagen braaf af, ik wilde nog even iets in de bak erbij gooien dus liep naar binnen en vergat vervolgens wat ik ging doen. Toen ik een paar minuten later weer naar buiten keek, lagen ze nog vol spanning te wachten.
Och ja, dat hebben wij ook eens gehad.

Isa is echt een enórme vreetzak die meteen alles naar binnen schrokt. Dus zij ligt trillend voor d'r bakje van "MAG IK MAG IK MAG IK".
Was m'n man weer andere dingen gaan doen en vergeten te zeggen "Toe maar". Arme hondjes. :LOL:
RedPassion

Ongelezen bericht door RedPassion »

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben Pim als pupje van een week of 9 een keer vergeten mee naar huis te nemen. :mann:
Hij was mee naar de paarden, het was een mooie zomerdag en ik zat daar vaak onder de boom een boekje te lezen. Pim lag naast de boom in een mandje, lekker te slapen. Na een uurtje ging ik richting huis en toen ik een km of 2 op weg was besefte ik ineens dat Pim daar nog in zijn mandje lag. :80: Snel teruggereden, hij lag gelukkig nog steeds lekker te slapen. :lol1: Ik voelde me wel heel schuldig...
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

hahaha nou dat zou hier denk ik zomaar niet gebeuren. Ze willen best luisteren, maar als het te lang duurt heffen ze zelf wel een commando op. Alhoewel ik dat met charlie en eten weleens zou willen testen. Pom begint gewoon als het te lang duurt, maar Charlie is daar denk ik braver in. Alleen als ie pom ziet eten, denkt ie: oh we mogen, dus dan begint ie ook maar :D
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Toots kan goed luisteren maar lang stil zitten kan die niet die zou dus echt niet braaf zielig zitten wachten haha.
En wachten op eten doet hij totdat ik recht op sta dan valt meneer echt wel aan.

Tot zo ver de opvoeding :vaag:
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jits90 »

Bij het wandelen moeten ze braaf wachten aan de stoeprand voordat ik het commando 'over' geef om over te steken. Het is al eens voorgevallen dat ik al overstak en Damy bleef zitten :mann:
Vervolgens na het oversteken zeg ik links of rechts, en ook dat vergeet ik weleens :mann: Damy hupt dan wat links en rechts en weet niet waar hij heen moet, hihi. Het is ook zo'n braverd :I:
sjm
Zeer actief

Jits90 schreef:Bij het wandelen moeten ze braaf wachten aan de stoeprand voordat ik het commando 'over' geef om over te steken. Het is al eens voorgevallen dat ik al overstak en Damy bleef zitten :mann:
Vervolgens na het oversteken zeg ik links of rechts, en ook dat vergeet ik weleens :mann: Damy hupt dan wat links en rechts en weet niet waar hij heen moet, hihi. Het is ook zo'n braverd :I:
Ohhh dat is ook braaf zeg! :I:
heimwee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door heimwee »

Hij is lang niet zo braaf met alles.. Maar we hebben de laatste tijd oa erg zitten hameren op na het wandelen binnen komen, netjes zitten, rustig de riem ed af, dan een koekje, en dan met een toemaar mee naar binnen..

Gisteren vonden we het allebei zo rustig, zat hij inderdaad nog steeds in de bijkeuken naast de riem te wachten op het koekje en de kom maar..
Hij KAN dus wel braaf zijn :D
Afbeelding
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Haha dat is wel heel braaf. Zo goed zijn ze hier niet opgevoed. :mrgreen: Als Teun buiten is geweest racet hij juist zo snel mogelijk naar binnen om zich schoon te vegen op mijn witte stoffen bank.
sjm
Zeer actief

Sanner schreef:Haha dat is wel heel braaf. Zo goed zijn ze hier niet opgevoed. :mrgreen: Als Teun buiten is geweest racet hij juist zo snel mogelijk naar binnen om zich schoon te vegen op mijn witte stoffen bank.
Oh echt? Mijn man zou gék worden haha!
Dus je bank is nu zwart?
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Ja met eten! Oll moet op z'n plaats wachten voor ie mag eten, dus ik loop de kamer in met bak, dirigeer oll naar z'n mand, loop nog ff terug naar de keuken, ga vervolgens op de bank verder met tv kijken..

En ineens, na een kwartier ofzo, hoor ik een megazielig piepje uit de hoek van de kamer.. Zat meneer daar nog te wachten op zijn "eet smakelijk" :LOL: arm kind..
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

sjm schreef:
Sanner schreef:Haha dat is wel heel braaf. Zo goed zijn ze hier niet opgevoed. :mrgreen: Als Teun buiten is geweest racet hij juist zo snel mogelijk naar binnen om zich schoon te vegen op mijn witte stoffen bank.
Dus je bank is nu zwart?
Ik probeer hem wel voor te zijn en de tussendeur dicht te houden zo dat ik 'm eerst even af kan drogen. Maar er liggen kleden over de bank heen en de hoezen van de bank kunnen ook in de was, dat scheelt.
Aelynn
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aelynn »

Ach wat een schatjes toch! :I:
Wel super goed getraind dat ze dat doen, knap hoor! En ik hoor mensen weleens zeggen dat je chihuahua's niet kunt trainen en dat ze niet luisteren.
Afbeelding
sjm
Zeer actief

Aelynn schreef:Ach wat een schatjes toch! :I:
Wel super goed getraind dat ze dat doen, knap hoor! En ik hoor mensen weleens zeggen dat je chihuahua's niet kunt trainen en dat ze niet luisteren.
Haha, nou het kost ook wel heel veel moeite hoor. Je moet wel sterk in je schoenen staan om zo'n kleine rat op te voeden. :schrik: :LOL: Ze zijn niet bepaald makkelijk.
Aelynn
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aelynn »

sjm schreef:
Aelynn schreef:Ach wat een schatjes toch! :I:
Haha, nou het kost ook wel heel veel moeite hoor. Je moet wel sterk in je schoenen staan om zo'n kleine rat op te voeden. :schrik: :LOL: Ze zijn niet bepaald makkelijk.
Meer complimenten voor jou dus :wink: .
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

sjm schreef:
Dus je bank is nu zwart?
Haha daarom nemen wij ook geen witte bank, en ook geen nieuwe maar tweedehands :mrgreen:
Een witte stoffen bank met honden :schrik:

(wij zijn geen opvoedwonderen :mrgreen: )
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Agos, die arme diertjes!
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »